• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Vans luistert naar niemand. hehe. Zelf niet naar Xav, tenzij hij echt sexy doet. *wbw* ]


    kindness is never a burden.

    [Vans zal uiteindelijk heel lonely worden :Y) dat is mijn voorspelling tenminste. Ik ga even wat eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eet smakelijk, en Vans is nooit alleen. Ze vind wel een slachtoffer, van iemand of verzonnen door mij. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Thanks :3 boterhammen met pindakaas :3 idee, om wat te doen. Ik kan wel even een slachtoffer spelen voor Vans, san hebben we beide wat te doen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol. Pindakaas hé? ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Jaaaaaa, zal ik even een fictief persoontje maken, :Y) ik heb al een idee.

    Watch me ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Am watching. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Michelle Evans
    Zenuwachtig loop ik richting de kamer van Vanessa. Ze ging me vermoorden, er was wat misgegaan met de attributen voor het Herfstbal. En het Herfstbal was al over 3 en een halve week. Ik bleef even wachten voor haar slaapkamerdeur, stilletjes hopend dat ze er niet zou zijn. Dan zet ik een glimlach op en klop aan. 'Vanes, ben je er?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh! Ze vermoord Michelle! ^^]
    Vans.
    Ik hoorde de stem van Michelle door de deur gaan en zette mijn muziek af. "Ja?" Ik stond op en opende de deur. "Hee Michelle." zei ik vriendelijk. Ah ja, als je populair wil zijn meot je vriendelijk zijn en zij probeert ten minste niet bij Xav in de buurt te komen. "Alles oké met de voorbereidingen? Ik ging nog langskomen maar werd lastig gevallen door een zuster non."


    kindness is never a burden.

    Michelle Evans
    'Een zuster non?' vroeg ik even verbaasd. Dan herinner ik het me weer. 'Oja, Sky. Volgens mij valt ze best mee. En is ze ook niet uit op Xav.' dan bedenk ik me waarom ze hier is. En dat ik Vans te vriend moet houden. 'Maar ja, ze blijft stom. Maar goed...' zeg ik,'bijna alles is goed hoor.' en ik glimlach naar haar. 'Alleen er is wat is gegaan met de servetten.' zeg ik groot glimlachend. 'Maar dat is niet zo erg hè?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Mijn blik verdonkerde. "Wat bedoel je: 'Er is wat misgegaan met de servetten'?" Ik steek een sigaret op en blaas de rook uit in Michelle's gezicht. Als er maar een ding mis is... Ik keek haar kil aan en wachtte op het antwoord.


    kindness is never a burden.

    Michelle Evans
    Ik wapper de rook uit mijn gezicht, Vans wist dat ik dat haatte.
    'Ach, het is niet zo erg,' zeg ik met een glimlach. 'Er komen alleen 200 te weinig.' ik deed een stap achteruit. Zodat ze niet zomaar kon slaan. En anders zou ik haar terug slaan. Ze was nou niet bepaald vriendelijk als het haar uit komt. 'Maar dat is toch niet zo erg?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog en even keek ik haar met toegeknepen ogen aan. Maar al snel schoot ik in een bulderende lach. "Michelle! Liefje, als er te weinig zijn bestel je er toch bij?!" lachte ik. "Weet je wat, doe ik wel schat." Ik liep heupwiegende de gang op en sloot de deur achter me dicht nog steeds schaterlachend.


    kindness is never a burden.

    Michelle Evans
    Ik was heel erg verbaasd. Ik liep Vanessa achterna. 'Dus je bent niet boos?' vraag ik, nog steeds een beetje bang dat ze toch wel boos is. 'Zullen we anders wat gaan doen zo?' vraag ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    "Natuurlijk ben ik niet boos, schat. Wie denk je dat ik ben, de boze stiefmoeder." Na een paar minuten te lopen komen we aan bij de directeursburelen en zonder kloppen duw ik de deur van de grote baas op. "Meneer Brown?" Hij keek op van zijn papierwerk. "Juffrouw Woods, wat ben ik blij u te zien." zei hij en wees naar een stoel. "Juffrouw Evans, ga zitten." Zei hij beleefd tegen Michelle. "Wat kan ik voor jullie betekenen." "We hebben servetten te weinig meneer, en ik zou graag toestemming krijgen er meer te bestellen." Meneer Brown knikte,"Tuurlijk Vanessa. Hoeveel?" "200." Zijn wenkbrauwen schoten even omhoog,"Zo veel? Op hoeveel zal dat komen denk je?" Ik haalde mijn schouders op en liep naar zijn telefoon. Ik tikte het nummer van de leverancier in en even later werd er opgenomen. Ik bestelde de servetten en vertelde meneer Brown de prijs. "126 euro." zei ik. Hij dacht even na en knikte toen. "Voor het herfstbal." prevelde hij zachtjes. Ik bedankte hem en liep met Michelle naar buiten. "Wat zei je net? Iets gaan doen?"


    kindness is never a burden.