• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Evans
    'Ja,' zeg ik met een grote glimlach. 'Laten we anders op jouw kamer onze nagels gaan lakken en ondertussen roddels uitwisselen.' en er verschijnt een gemeen lachje. 'Ik moet je namelijk alles vertellen over Ashley en Ryan!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Nu had zijn mijn aandacht. "Vertel!" zei ik en trok haar mee naar mijn kamer. "Vertel, vertel, vertel!" zong ik zachtjes en haalde al mijn make-up koffer uit de badkamer. Zelf koos ik voor een abrikoos kleurtje en gaf dan de koffer aan Michelle.


    kindness is never a burden.

    Michelle Evans
    Ik pakte de doos van haar aan en koos zelf voor mintgroen. Dat stond geweldig bij mijn huid. 'Oke, ik begin bij het begin.' em ik vertel alles in een razendsnel tempo alles. 'En nu komt het geweldigste, Ashley is dus door haar knieën gegaan voor Ryan. En Ryan heeft haar daarna weggestuurd. Om vervolgens met Becky seks te hebben!' en ik barst in lachen uit. 'Ashley is echt zó dom. En nu wilt Ashley Ryan jaloers maken door te proberen met Xav aan te pappen. Maar no way dat dat gebeurt.' en ik lach gemeen. 'Jij hoort bij Xav namelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga d'r Mich noemen? Goed, of heb je een andere bijnaam? ^^ ]
    Vans.
    Ik schoot in de lach. "Dat meen je niet, heeft Ryan echt met Becky het bed ingedoken?!" vroeg ik en lakte de nagel van mijn grote teen. "And thanks, Mich. Jij bent de enige die zegt dat ik bij Xavier hoor." Ik had de radio opgezet en nu speelde er door de boxen We will rock you. Ik sprong overeind en draaide de volume knop wat harder. "Buddy you're a young man,hard man Shoutin' in the street gonna take on the world some day," zong ik luid mee.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:22 ]


    kindness is never a burden.

    [Mich klinkt prima ^^]

    Michelle 'Mich' Evans
    'Ik ben gewoon de enige die slim genoeg is om het te zien,' zeg ik met een gemeen lachje. 'Maar Vans, je denkt toch niet dat Sky je in de weg zit met Xav? Zie je haar als concurrentie?' vraag ik aandachtig aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik ging terug zitten. "Mich, je weet dat ik iedereen als concurrentie zie. Zij, Amare zelfs Alexi die nu met Axton heeft." zei ik luid om boven de muziek uit te komen. Ik lakte de rest van mijn teennagels ook en nu stond This Coma van Nailpin op. "Oh no, I don’t want to wake up this time, I’m fine just let me be lonely," zong ik zachtjes.


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich' Evans
    'Maar je weet toch dat je niemand als concurrentie hoeft te zien,' zeg ik gemeen lachend. En ik lak mijn teennagels af en zing mee met Vans. 'Weet je wat ik me af vraag Vans? Waarom ziet Xav je niet meer zo staan?' vraag ik aan Vanessa.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik haalde mijn schouders op. "Dat vraag ik me al lang af, Mich." Plots kreeg ik een idee. "Als je het hem nu eens vroeg! Ik bedoel, zonder dat hij je denkt dat ík je dat vroeg?" vroeg ik aan haar. "Zou je dat doen voor mij?"


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich' Evans
    Ik was er wel enthousiast om. 'Oke, ik ga hem gelijk opzoeken, ik heb hem namelijk buiten in zitten.' zeg ik tegen Vans. 'en dan kom ik zo terug om je alles te vertellen!' en dan sta ik op en loop vrolijk naar buiten. Daar zie ik Xav zitten.
    'He Xav,' zeg ik met mijn liefste stem. 'Wat zit je hier alleen?' en ik ga dicht naast hem zitten. 'Maar nu niet meer.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Ik keek verbaasd op wanneer Michelle naast me kwam zitten. Ze ging vaak rond met Vanessa en zat ook bij het feestcomité. "Hee, Michelle." zei ik niet echt enthousiast. Vast weer een of ander ding dat ze van Vans moest doen.


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich'
    Ik was niet van plan om echt iets voor Vanessa te doen.
    'Jij vind op dit moment toch niemand leuk?' vroeg ik aan hem, draaiend aan mijn haar. 'Ook Vanessa toch niet?' en ik keek hem onschuldig aan. Eigenlijk wilde ik Xav voor mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mean! Haha. Welk kleur haar heeft ze? ]
    Xav.
    Michelle vroeg me of ik niemand leuk vond en ook Vanessa niet. Ik schudde mijn hoofd. "Weet je, ik heb even genoeg van Vanessa. Ze blijft maar doorzagen en wanneer er maar een meisje in de buurt komt is ze al pissed." zuchtte ik geërgerd. "Het begint echt op mijn zenuwen te werken." Ik dacht aan Amare die dit jaar in onze kamer sliep en hoopte vurig dat Vanessa haar woede kon beheersen.


    kindness is never a burden.

    [Mooi rood haar :3]

    Michelle 'Mich'
    'Vanessa bedoelt het alleen maar goed hoor,' zeg ik. 'Maar misschien moet je eens wat anders proberen.' zeg ik met een verleidelijke glimlach,' iemand anders.' en ik ga wat dichter naar hem toe zitten. 'Dat kan best wel eens helpen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Ik keek Michelle vreemd aan. Het viel me op hoe dicht ze wel niet zat. Ik schoof subtiel een beetje op. "Ehm- ja, goed idee, misschien." zei ik wat stotterend.


    kindness is never a burden.

    Michelle 'Mich'
    Ik schoof nog een beetje dichter bij naar Xav. 'Ik kan je daar wel mee helpen, de afleiding.' zei ik met een verleidende stem. En ik knipoogde naar hem. 'Wat denk je ervan, Xav?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.