• Het is niet mijn beste tekening, dat staat vast...
    Iemand tips, kritiek, opmerkingen, goede punten?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het been van de rechtse tovenaar ligt... raar.
    Maar voor de rest is hij echt heel mooi getekend!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Het been van de rechtse tovenaar ligt... raar.
    Maar voor de rest is hij echt heel mooi getekend!

    Maar dat was dus ook op het plaatje zo...
    *gaat het plaatje opzoeken*


    Nou ja, iets minder raar...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm het hoofd van ik denk dat het Oliver is, is nogal klein aangezien zijn haar vele keren zo groot lijkt...
    Hij is wel mooi :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    O God, dit is zó awesome. Haha, ik zit hier helemaal op en neer te springen. Ik heb niet veel verstand van tekenen dus tips of kritiek kan ik je niet echt geven, maar ik heb wel een goed punt - Perciver. Yay! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    O God, dit is zó awesome. Haha, ik zit hier helemaal op en neer te springen. Ik heb niet veel verstand van tekenen dus tips of kritiek kan ik je niet echt geven, maar ik heb wel een goed punt - Perciver. Yay! *O*

    Lol, dat vind ik nou echt verrassend die opmerking x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    O God, dit is zó awesome. Haha, ik zit hier helemaal op en neer te springen. Ik heb niet veel verstand van tekenen dus tips of kritiek kan ik je niet echt geven, maar ik heb wel een goed punt - Perciver. Yay! *O*


    Haha, ik wist dat je zoiets ging zeggen :')
    Verder: ik vind de tekening erg mooi gelukt, alhoewel ik de rechter (Percy?) mooier vind gelukt dan de linker.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Lol, dat vind ik nou echt verrassend die opmerking x'D


    Tja, moet dat dan? Voorspelbaarheid kan soms ook heel leuk zijn. x'D
    Vind je het erg als ik een linkje naar je tekening bij het volgende hoofdstuk van Heart of Gold zet? ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Freerunner schreef:
    (...)

    Haha, ik wist dat je zoiets ging zeggen :')
    Verder: ik vind de tekening erg mooi gelukt, alhoewel ik de rechter (Percy?) mooier vind gelukt dan de linker.


    Lol, blijkbaar ben ik dus écht heel erg voorspelbaar. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Tja, moet dat dan? Voorspelbaarheid kan soms ook heel leuk zijn. x'D
    Vind je het erg als ik een linkje naar je tekening bij het volgende hoofdstuk van Heart of Gold zet? ^^

    No problemo (:

    @Freerunner
    Dat vind ik zelf ook en ik heb de tekening gemaakt x'D
    En links is Oliver, rechts is Percy. (Percy zou toch nooit zijn gewaad uitdoen, behalve als hij gaat slapen x'D)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    geweldig, ik hou absoluut van deze tekening vanaf nu!


    Remember to be ridiculous.

    En ik heb er nog één gemaakt :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Maar dat was dus ook op het plaatje zo...
    *gaat het plaatje opzoeken*


    Nou ja, iets minder raar...


    Holy fuck, zijn rechterenkel moet gebroken zijn D: Die staat op een hoek van 90 graden met zijn been!


    quidquid excusatio prandium pro