• J., de vriend van mijn vriendin A., doet een opleiding om masseur te worden. Daarvoor moet hij op verschillende mensen oefenen, maar hij komt een beetje oefenobjecten tekort. Toen stelde A. hem voor dat hij ook op mij rugmassages kon oefenen, en ik had daar wel mee ingestemd. Alleen vandaag vroeg J. mij of ik het niet erg vond dat hij mij dan topless masseerde, want zo hoort het natuurlijk. A. heeft dat zelf voorgesteld dus zij vindt dat niet erg, maar ik weet niet of mijn vriend dat zo leuk gaat vinden.
    Wat zouden jullie doen? Haha, ik zit hier echt een beetje van: ok, awkward.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Okeeeeee dan ;D
    Misschien moet je het eens bespreken met je vriend of die er een probleem mee heeft?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je naar een "echte" masseur zou gaan zou je ook topless zijn toch?? Ik zou het er iig even met je vriend over hebben...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Frodo schreef:
    Okeeeeee dan ;D
    Misschien moet je het eens bespreken met je vriend of die er een probleem mee heeft?


    Ik zou het ook wel een beetje awkward vinden denk ik xD Maar bij een echte masseur moet je ook topless.. Alleen dan ben je natuurlijk in een Sauna ofzo waar iedereen naakt loopt xD

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 17:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik krijg bij de fysio ook een soort massage bij mijn rug en ik ga dan liggen met mijn bh nog aan en dan maakt hij de achterkant los. Dan ben je dus niet volledig topless, maar gaat het wel masseren wel makkelijker.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    WAIT WAT?

    Ik wil ook masseur worden D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, ja, ik ga het er sowieso met mijn vriend over hebben ja :')

    @DoctorReid: dat is ook wel een goede oplossing..


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het ligt eraan hoe je je zelf erbij voelt. Als jij het niet prettig vind om zonder enige bedekking over je bovenlichaam je door hem te laten masseren, moet je het niet doen. Je vriend heeft hier niets mee te maken, hij moet je vertrouwen. In sauna's kun je ook gemasseerd worden en dartelt ook iedereen naakt rond, dus ga alleen uit wat je zelf wilt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Het ligt eraan hoe je je zelf erbij voelt. Als jij het niet prettig vind om zonder enige bedekking over je bovenlichaam je door hem te laten masseren, moet je het niet doen. Je vriend heeft hier niets mee te maken, hij moet je vertrouwen. In sauna's kun je ook gemasseerd worden en dartelt ook iedereen naakt rond, dus ga alleen uit wat je zelf wilt.


    Zelf vind ik het niet zo erg, aangezien zijn vriendinnetje het zelfs voorgesteld heeft en dat dus geen probleem is. Maar ja, ik vind wel dat mijn vriend er iets mee te maken heeft, het is ten slotte geen échte masseur maar slechts een jongen van 17 :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou het gewoon doen. Ik bedoel, gratis massage... Wel zou ik het even aan je vriend melden als ik jou was - maar als hij er kritiek op heeft, zou ik gewoon duidelijk maken dat het slechts om een massage gaat en dat hij daarom zich niet druk hoeft te maken. Hij heeft niets om over te klagen :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 18:18 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Zelf vind ik het niet zo erg, aangezien zijn vriendinnetje het zelfs voorgesteld heeft en dat dus geen probleem is. Maar ja, ik vind wel dat mijn vriend er iets mee te maken heeft, het is ten slotte geen échte masseur maar slechts een jongen van 17 :3


    gewoon bespreken ;) anders neem jij je vriend ook mee? kan hij ook een massage krijgen ofzo? xD doen jullie het bijden.

    Tjah, met je vriend over praten.
    En anders neem je je vriend mee. Dan kan hij misschien nog wat opsteken. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    pl0xthef0x schreef:
    (...)

    gewoon bespreken ;) anders neem jij je vriend ook mee? kan hij ook een massage krijgen ofzo? xD doen jullie het bijden.


    Haha, mn vriend woont niet bepaald om de hoek dus dat gaat lastig :') maar hij zou er wel wat van op kunnen steken ja, want hij behandelt me alsof ik een porseleinen pop ben ;p


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    Haha, ja, ik ga het er sowieso met mijn vriend over hebben ja :')

    @DoctorReid: dat is ook wel een goede oplossing..

    :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou het gewoon even tegen hem zeggen. Gewoon er eerlijk over zijn. Voor de rest zou dat in elk geval in mijn ogen toch niet zo'n probleem moeten zijn.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zeg doen, what's the big deal?


    Shit happens but pee happens a lot more.