• J., de vriend van mijn vriendin A., doet een opleiding om masseur te worden. Daarvoor moet hij op verschillende mensen oefenen, maar hij komt een beetje oefenobjecten tekort. Toen stelde A. hem voor dat hij ook op mij rugmassages kon oefenen, en ik had daar wel mee ingestemd. Alleen vandaag vroeg J. mij of ik het niet erg vond dat hij mij dan topless masseerde, want zo hoort het natuurlijk. A. heeft dat zelf voorgesteld dus zij vindt dat niet erg, maar ik weet niet of mijn vriend dat zo leuk gaat vinden.
    Wat zouden jullie doen? Haha, ik zit hier echt een beetje van: ok, awkward.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou het niet doen, maar je moet het natuurlijk zelf weten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou het gewoon doen hoor. Wel tegen je vriend vertellen inderdaad, maar ik zie niet in waarom iemand hier een probleem van zou maken.
    Bovendien, professionele masseurs maken toch alleen je bikini/beha aan de achterkant los en masseren dan je rug? En als ze je buik gaan masseren maken ze hem gewoon weer vast hoor? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol ik zou het zo doen :'D
    Maar dat komt omdat ik nu geen relatie heb en ook geen rekening hoef te houden met iemand


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou het doen als de masseur een vrouw was, butyeah, dat is hij niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm... Je kan het vragen aan je vriend. En uitleggen waarom dat moet enzo . Zo erg is het toch niet.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ivan schreef:
    Ik zou het doen als de masseur een vrouw was, butyeah, dat is hij niet.


    Mijn vriend zou dat nooit toelaten, maar misschien die van jou wel?


    You are beautiful, you are love.

    DoctorReid schreef:
    Ik krijg bij de fysio ook een soort massage bij mijn rug en ik ga dan liggen met mijn bh nog aan en dan maakt hij de achterkant los. Dan ben je dus niet volledig topless, maar gaat het wel masseren wel makkelijker.


    Inderdaad je bh gewoon openmaken, niet helemaal uit.


    Food.

    Ik zou het er met je vriend over hebben, gewoon voor de zekerheid. Want als je het hem verteld en hij dat niet echt leuk vond kunnen er problemen onstaan die je had kunnen ontwijken door eerst met hem te praten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lijkt me geen probleem toch?


    Life is hard and then we die

    Sjiriki schreef:
    WAIT WAT?

    Ik wil ook masseur worden D:

    Hahahahaa. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Neem je vriend mee, kan hij het ook meteen leren, haha :Y)
    Ikzelf zou het niet prettig vinden, maar als jij, en je vriend natuurlijk, het niet erg vinden is er toch geen probleem? En anders inderdaad gewoon BH aan en dan achterkantje los zoals eerder al voorgesteld is ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.