• hey, ik ga binnenkort naar Londen en ik wil een paar plaatsen bezoeken en dingen doen die te maken hebben met One Direction. Liefst moet het écht in Londen zijn en niet zo een stadje erbuiten In de One Thing-video zijn er plaatsen, i know, maar nog andere plaatsen waar ze zijn geweest? En een paar winkels waar je 1D-spulletjes kunt kopen? (HMV & Jack Will; pull Harry, dat weet ik maar misschien nog andere winkels?) Alvast bedankt! <3

    De Claires zit ook in Londen, dus daar kun je veel kopen. En ik ben ook ergens in een souvenirwinkeltje een 1D shirt tegengekomen, dus gewoon in allemaal van die winkeltjes kijken! En verder... Trafalgar Square is natuurlijk belangrijk voor One Thing. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    De Claires zit ook in Londen, dus daar kun je veel kopen. En ik ben ook ergens in een souvenirwinkeltje een 1D shirt tegengekomen, dus gewoon in allemaal van die winkeltjes kijken! En verder... Trafalgar Square is natuurlijk belangrijk voor One Thing. :Y)

    ok bedankt!:)

    Jack Wills zit volgens mij niet in Londen, ik kon hem in ieder geval niet vinden. Claires zit er echt vol mee, elke straat zie je er wel één, en eh, ga anders naar de millenium bridge, daar wordt een stukje gefilmd. De Big Ben, etc? Maar ik zou mijn tijd daar echt niet allemaal aan uitbesteden en gewoon ook van de andere dingen in Londen genieten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je gaat toch niet al je tijd in Londen spenderen aan One Direction?

    OT: Sorry, ik weet niet meteen nog iets.


    Ex astris, sciencia

    Op Covent Garden zitten allemaal kraampjes op de markt daar, een paar ervan verkopen One Direction shirts, dus goed zoeken (: En inderdaad de Claires, daar hebben ze kettingen, armbanden, mappen, boekjes, noem maar op!


    “Love is a contradiction.”

    Bronte schreef:
    Je gaat toch niet al je tijd in Londen spenderen aan One Direction?

    OT: Sorry, ik weet niet meteen nog iets.

    Nee natuurlijk niet maar ik ga voor 3 dagen dus 1 dagje kan ik eraan spenderen :')

    Oh ik ben jaloers! Wish I could do that! Ga gewoon lekker winkeltjes binnen!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mean schreef:
    Op Covent Garden zitten allemaal kraampjes op de markt daar, een paar ervan verkopen One Direction shirts, dus goed zoeken (: En inderdaad de Claires, daar hebben ze kettingen, armbanden, mappen, boekjes, noem maar op!

    Bedankt! (:

    Aria schreef:
    Jack Wills zit volgens mij niet in Londen, ik kon hem in ieder geval niet vinden. Claires zit er echt vol mee, elke straat zie je er wel één, en eh, ga anders naar de millenium bridge, daar wordt een stukje gefilmd. De Big Ben, etc? Maar ik zou mijn tijd daar echt niet allemaal aan uitbesteden en gewoon ook van de andere dingen in Londen genieten.

    Ik heb bijna 5 Jack Wills winkels op internet gevonden, ik kan het ook mis hebben, idk (: en oké dankje!

    Jack Wills is wel in Londen alleen best wel moeilijk te vinden hihi
    je kan naar hun studio gaan en de dansstudio waar ze vaak in de oefenruimtes zijn... ik ben daar ook geweest vorige maand hihi ;3
    Oh en Milkshake City niet te vergeten! (maar dat is wel redelijk buiten de stad zelf, zone 4 met de metro)
    en bij de Claire's hebben ze heel veel maar je moet ook bij souveniers winkeltjes kijken vooral die Britain Gifts & Souvenirs hebben heel veel! en dan heb je de HMV nog ja ;3
    qua plekken van de One Thing video moet je naar Trafalger square, St. Pauls Churcg Big Ben etc. ;3
    En als je wilt weten waar ze de Brit hebben gewonnen moet je naar de O2 Arena en als je in de O2 Arena naar de British Music Experience gaat kun je de Brit zien ^^

    En last but not least; NANDO'S!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:48 ]


    dream, dare, fly!

    1DGroup schreef:
    (...)
    Bedankt! (:

    Graag gedaan! Ik was met school in Londen toen zij er ook waren, maar natuurlijk heb ik ze dan net niet gezien -.-


    “Love is a contradiction.”

    Aria schreef:
    Jack Wills zit volgens mij niet in Londen, ik kon hem in ieder geval niet vinden. Claires zit er echt vol mee, elke straat zie je er wel één, en eh, ga anders naar de millenium bridge, daar wordt een stukje gefilmd. De Big Ben, etc? Maar ik zou mijn tijd daar echt niet allemaal aan uitbesteden en gewoon ook van de andere dingen in Londen genieten.


    Jack Wills zit wel in Londen. Heb er meerdere keren gepasseerd. :')


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)

    Jack Wills zit wel in Londen. Heb er meerdere keren gepasseerd. :')


    Die heb ik dus echt gemist dan, huilen, haha. Ik zocht ernaar, heb er enkel één gezien in Canterbury.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Die heb ik dus echt gemist dan, huilen, haha. Ik zocht ernaar, heb er enkel één gezien in Canterbury.


    Ooooh, die in Canterburry was wel leuk :Y)


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ooooh, die in Canterburry was wel leuk :Y)


    Vond ik ook! Alleen best prijzig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.