• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [mijn tropic]

    {Mijn topic.... En welke dingen heeft Austin nou allemaal gedaan, want dat begrijp ik niet meer:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Sorry hoor,maar het is gewoon moeilijk te geloven. Ik bedoel het is Austin'mompel ik naar haar en kijk even om me heen. Ik wou eigenlijk wel weer weg ofzo maar ja ik ga ook niet zeggen dat ze moet gaan ophangen.

    Austin
    Ik kijk Isabella even vragend aan en sloeg daarna mijn armen om haar heen. Ik streelde kalmerend over haar rug en wachten tot ze het me wou vertellen.

    Ian

    'Luister. Als jij mij niet helpt, prima dan doe ik het wel. Ik wil dit niet de vakantie laten verpesten weet je. Als dit verkeerd gaat hebben we een depressieve Isabella en een weet ik veel Austin. Wat heeft hij dan allemaal gedaan?' Ik kijk om me heen, maar er is niemand te zien.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    {Mijn topic.... En welke dingen heeft Austin nou allemaal gedaan, want dat begrijp ik niet meer:)}


    austin heeft het met jasmine en nog iemand gedaan, maar jasmine heeft van een andere cheerleader gehoord dat hij het met alles cheerleaders heeft gedaan.

    Isabella

    Ik haal zijn arm van mijn schouder en kijk hem aan. 'Weet je Austin. Ik weet niet wat jij allemaal in gedachte met me had, maar ik ben niet zoals de cheerleaders. Ik ben gewoon niet zoals hen. En op school zijn wij heel anders... Ik wil geen vakantie liefde voor je zijn Austin. Ik wil niet op school dan aan de kant gezet worden en zien hoe al die cheerleaders achter je aanlopen. Ik denk...' Ik bijt hard op mijn lip. 'Ik wil gewoon niet dat je denkt dat ik maar een tussen doortje ben.' Ik dacht na over wat ik zei, het klonk hard, maar het waren mijn gedachtes en het was wat ik kwijt moest. 'En het spijt me als ik er helemaal naast zit, maar zo voelt het. Iedereen weet hoe het er aan toegaat tussen de footballers en de cheerleaders en ik ben niet zoals zij...' Ik slik en zet nog een stap achteruit. 'Sorry.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {O, okee}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine eberson

    'Tuurlijk laat ik het jou niet alleen oplossen, oke ian ik ga je nu iets vertellen wat je aan niemand mag vertellen, en jayson luistert nu ook mee, maar hij zal ook wel zijn mond houden, ik heb het dus ook met austin gedaan, en daarna vertelde megan dat hij het met alle cheerleaders heeft gedaan, ik voelde me echt gekwetst toen'

    Ik kijk jayson aan.

    Austin
    Ik kijk haar even aan en schud mijn hoofd en sta op. 'Is dat echt hoe jij over me denkt?'zeg ik een beetje boos over haar. 'Ik ben helemaal niet zo,maar blijkbaar denk jij eer van wel,sommige mensen zijn ook gewoon anders!'ik voel dat ik echt boos wordt dus loop weg en begin daarna te rennen. Hoe kon ze zo over me denken? Wat had ik haar gedaan? Na een tijdje gewoon door te hebben gerent besef ik pas dat ik in het bos ben gekomen en laat me tegen een boom aanzakken.

    jayson
    Ik kijk even naar Jasmine. Zij had het met Austin gedaan?! Ik probeerde in mezelf rustig te blijven en het te negeren.Rustig jayson,het is waarschijnlijk lang geleden en is er nu niks meer aan de hand.

    Isabella

    Ik kijk in paniek om me heen. 'Nee! Nee! Austin,' jammer ik. Ik ren de kant op waar hij naartoe rende. Tranen stromen over mijn wangen. Ik dacht niet zo over hem, niet na alles wat hij voor me had gedaan, maar... Dat ene sms'je had me totaal verward. Aarzelend loop ik het bos in. Moet ik dit nou wel doen? 'Austin!' Ik hoorde mijn stem overslaan. Als ik hem vond zou ik hem alles uitleggen. Als ik hem vond...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Alles is ingepakt en ik stap het tentje uit. Dan loop ik naar die van Ian en zo.
    Wanneer ik erin kijk zie ik meer spullen.
    "Eh Ian moeten die spullen niet weg?" Ik kijk achter me maar daar is hij niet.
    "Ian?" I kkijk om me heen. Ik haal mijn schouders op e leg mijn koffer vòòr de tent en ga op de picknick tafel zitten wachten tot Ian trurg komt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Je hebt wat gedaan,' zei ik luid. Ik schreeuwde het nog net niet. 'Laat maar, kan wel zo zijn. Het is ook niet erg, zal er wel bij horen. Dat is nu ook niet het probleem. Isabella en Austin zijn nu al een tijdje weg. Kunnen jullie zo snel mogelijk hier heen komen? Ik blijf hier bij Danny en doe alsof er niks aan de hand is. We kijken wel hoe Isabella en Austin terug komen, goed?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ja is goed' en ik hang op, ik loop naar jayson toe en sla mijn armen om hem heen. 'Ik voel echt niks meer voor austin hoor, echt helemaal niks, jij bent de enigste die ik echt leuk vind' ik stuur snel austin een smsje

    austin wij moeten spreken!!! ian en jay weten het over ons:s sorry het spijt me, ik leg het je allemaal nog wel uit x