• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136283

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -Ik ga slapen doeidoei. Weet niet hoelaat ik morgen er ben, moet allemaal inkopen doen voor Engeland en moet naar kapper etc.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Oke dan. Maar als ik het niet trek, ga ik.' Ik sta op en leg mijn koffer weer in de tent. 'Zouden jullie me willen roepen als we gaan eten? Ik ben op het strand.' Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en loop weg.
    De koude wind speelt met mijn haar als ik het strand oploop. Het strand is helemaal leeg. Op terrasjes zitten nog wel mensen, maar die terrasjes zijn heel ver weg. Ik stop mijn oortjes in mijn oren en Zet de muziek aan. Mijn lichaam beweegt automatisch mee op het ritme en ik dans alsof het van mijn leven afhangt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny;

    "Echt? o niet gehoord. Laat me maar even." Zeg ik en kijk vooruit.

    -Liet hem juist weglopen zodat ik kon slapen, xd-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Austin wacht nou, ik heb alles verkloot, je hebt wel alle cheerleaders gehad terwijl ik dacht dat ik speciaal voor je was, megan heeft me alles verteld, toen wij naar bed zijn geweest, heeft megan mij verteld dat ik de laatste was die je nog nodig had, van het cheerleadersteam, dan had je iedereen gehad, ik vond gewoon dat isabella dat moest weten ja, en je mag best weten dat ik echt kwaad op je was toen ik dat hoorde van megan' schreeuw ik huilend naar hem.

    Austin
    'Wat denk je wel niet van me?'roep ik naar haar en draai me boos om. 'Ooit bij nagedacht dat Megan jaloers was? ze liet altijd achter me aan,maar ik wou der niet.'zeg ik en kijk haar even aan. 'Ik ben echt niet zo'n persoon,Megan is gewoon een jaloerse slet'

    Ian

    Ik kijk Jayson aan. 'Moeten we het zo laten of moeten we zorgen dat ze weer bij elkaar komen?' ik zucht en ga aan de picknick tafel zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Je kunt nu mij hier van alles wel de schuld geven, maar hoe denk je dat het is, als je al een keertje gebruikt bent door liam, en als alle cheerleaders tegen je zeggen austin gebruikt je gewoon, maar weetje wij wouden het allebei geheim houden, maar ik vond je echt leuk austin, maar ik durfde mijn gevoelens niet toe te laten aan jou, omdat iedereen maar dan ook echt iedereen tegen mij zei austin gebruikt je, diep in mijn hart wist ik dat het niet zo was, maar op zo'n moment kun je niet anders denken' zeg ik huilend tegen hem.

    Jayson
    'Ik heb echt geen idee,ik denk dat we het eerst even moeten laten. Misschien lossen ze het zelf op'zeg ik tegen Ian en hoor de twijfel in mijn stem.

    Austin
    'Ik geef jou helemaal niet van alles de schuld! En ik vond jou ook leuk,je moest is weten hoe ik vanbinnen brak op het moment dat jij me zei dat je me nooit meer wou zien. Ik gaf echt om je.'zeg ik en kijk haar even aan. Ik twijfel even of ik mijn armen om haar heen moet slaan of niet,het zou raar zijn omdat het nu over dit onderwerp gaat..

    Ian

    Ik zucht en kijk hem aan. 'Nou ja laten wij aan de pannenkoeken beginnen? Ik heb daar wel trek in. Wat was de bedoeling?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik knik en pak de pannenkoek mix. 'We kunnen het klaarmaken in dat gebouwtje'zeg ik terwijl ik naar het gebouwtje wijs waar de moeder van Alice vaak zit. Ik loop er op af en denk dat Ian me wel achterna komt.

    Ian

    Vlug loop ik hem achterna en zucht. Wat een gedoe allemaal... Ik ben blij dat iedereen wel weer gevonden is, maar verder... Het liefst wil ik dat Austin en Isabella aan het eind van de avond weer samen zijn, want dan hoef ik me niet meer schuldig te voelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Op mijn gemak loop ik terug naar het veldje. Ik had wel weer genoeg gedanst. Als ik bij de tenten aankom zie ik niemand. Ik pak een tijdschrift en neem die mee naar de tafel. Met mijn Muziek keihard aan in mijn oren begin ik te lezen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Er gaat een rilling over mij heen als hij dat zegt, misschien als ik niet zo dom was geweest om naar de rest te luisteren waren wij misschien nu nog wel bij elkaar geweest. 'echt ausyin je moet weten dat ik nooit spijt rrvan heb gehaf dat wij met elkaar naar bed zijn geweest, ik hield echt veel van je, maar het werd allemaal te ingewikkeld en doordat de rest van alles zei moest ik er een punt achter zetten, het deed me zo veel pijn als ik jou dan weer bij de trainingen zag' huil ik.

    {HOHO AUSTIN BLIJFT VAN ISABELLA! grrr haha}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne