• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Brady Wright
    'Andrew! Jayy! Zaily! Jayden! Bonita!' schreeuw ik over de camping heen, ik krijg geen enkele reactie en begin een beetje boos te worden, zijn ze nou weg gegaan zonder ons of zo?!

    [laatste post]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    'Oke en wat nu?' vraag ik als hij geen enkele reactie krijg. 'Echt leuk is dit ondertussen ook niet meer, ze hadden op z'n minst ook even wat kunnen zeggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik bel ze wel even,' zeg ik, ik haal mijn mobiel uit de slaaphut, die ik daar neer gelegd had vanwege het zwemmen en ontgrendel hem.
    'Ik heb een smsje,' zeg ik een beetje verbaasd, zodra ik het smsje geopend heb valt mijn mond open van verbazing.
    'Shit!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Graag dan ben ik misschien wat meer van die pijn af' zeg ik met een kleine glimlach. snel sms ik brady en summer. Heey, ik be drew zijn in het ziekenhuis voor mijn enkel en er is wat met jayden aan de hand xxxB


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -voor een notificatie-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Wat is er aan de hand?" vraag ik half verbaasd, half angstig zodra hij het smsje heeft geopend en zijn mond open valt van verbazing. 'Er is toch niets ergs gebeurd?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik glimlach en til er weer van de stoel. Ik draag er door het ziekenhui heen terwijl ik zoek naar de juiste afdeling. 'Spoedeisende hulp, gevonden'zeg ik en loop er gauw heen. Na even praten met de vrouw moeten we wachten in de wachtkamer en ik zet Bonita weer op een stoel.

    Brady Wright
    'Jayden ligt in het ziekenhuis,' breng ik uit, ik laat Summer het smsje zien, 'hij ligt in het ziekenhuis,' herhaal ik zacht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'ik haat ziekhuizen,wachten en deze muffe geur' zeg ik grommend terwijl ik wat loop te doen met mijn mobiel

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:21 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ja ik weet het, ik haat die geur en dat wachten ook'zucht ik en kijk even om me heen. 'Wil je wat drinken?'

    Zaily

    'Ja maar daar stond alleen in dat hij ergens tegenop was geskate en even naar het ziekenhuis moest, niet dat hij in coma ligt, te veel bloed verliest en misschien wel niet meer wakker word, eet jij mijn patat maar op, ik heb geen honger.' Eigenlijk wil ik nu terug naar de camping hollen en het de andere vertellen, iets nuttigs doen maar ik laat Jayy hier niet zomaar zitten met 2 porties friet, water en cola, laat staan dat ik hem alleen laat betalen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Bonita
    'hierna pas want anders is er een kans dat ik het niet weg krijg' zeg ik lachend terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder laat rusten.'de mensen hier zouden wel denken dat we een koppel zijn' zeg ik zachtjes tegen hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    Wanneer de patat arriveert besluit ik toch maar wat te eten. Friet is lekker, maar toch zit er vandaag een erg vies bijsmaakje aan, of lijkt dat maar zo?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    -weet een van jullie een manier om goed wakker te worden-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik kijk op. 'Blijf even rustig'mompel ik en kijk haar aan. 'Ga nou gewoon eerst een beetje eten, waarschijnlijk komen ze ook naar het ziekenhuis en anders bel ik ze straks gewoon,goed?'vraag ik en de ober komt onze patat en drinken brengen. Ik pak een patatje en steek hem in me mond,eigenlijk had ik helemaal niet zo een honger maar ik moest goed eten en drinken..