• Mensen met een Liam Payne lovestory wees aangesproken en dump je story hier meteen zodat ik die kan lezen! ;p


    16 - 09 - '17

    perenpudding heeft er eentje: breaking down.


    -

    SmileLullaby schreef:
    perenpudding heeft er eentje: breaking down.


    Die ken ik (:


    16 - 09 - '17

    Hallo people? Stories graag! ;D


    16 - 09 - '17

    Ik denk niet echt dat je antwoord krijgt om één uur 's nachts?


    Pshht, I'm an angel undercover.

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    X


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    My liam Payne verhaal?
    Ik zet later een link neer.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Faery schreef:
    Ik denk niet echt dat je antwoord krijgt om één uur 's nachts?


    Kon toch xp


    16 - 09 - '17

    You can cry on my shoulder - Liam Payne
    Dit is de mijne, misschien dat die je wel interesseert. <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Nog?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:50 ]


    16 - 09 - '17

    two worlds, one love - One Direction - Liam Payne
    Misschien iets voor jou? (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Big Girls Don't Cry. //ft. One Direction

    Ik voelde mijn hoofd met een klap tegen de muur komen en schreeuwde van de pijn. Langzaam werd mijn haar nat, en ik wist dat er bloed uit mijn hoofd liep. Charly was blijkbaar geschrokken van zijn eigen kracht en strompelde achteruit. Ik was kwaad op hem en wilde hem terug roepen, hem in elkaar slaan. Maar mijn hoofd deed teveel pijn. Langzaam voelde ik hoe de kloppende pijn zich naar mijn voorhoofd verplaatste. Mijn benen begonnen te trillen en ik zag Charly wegrennen. Dat was zijn beste keuze ooit. Mij laten liggen tot ik zou sterven. Dit alles had één voordeel. Charly zou me nooit meer aan kunnen raken, met geen vinger. Ongetwijfeld zou dit een zelfmoord worden genoemd. Maar dat kon mij niet meer schelen. Het enige waaraan ik dacht was mijn zusje. Of ze het wel zou redden zonder mij. Thuis. Bij papa. Er stroomde een traan over mijn wang terwijl ik eraan dacht. Ze zou het moeten redden. Dat moest gewoon. Langzaam werd het zwart voor mijn ogen.


    Dat is het proloog, :x ik kan niet echt goed samenvatten waar het over gaat. Bad me :x ermm. Oja, en het is al afgelopen ;s Maar, misschien is het wat voor jou?? ;p
    xxx


    I Hope Life Treaths You Well.

    Geen idee of je het wat vind:


    Trying to read the signals || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *Sountrack
    *One Direction bestaat
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Gaat misschien 16+ bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *Begonnen op 8 april 2012


    Korte beschrijving:
    Liam heeft heimelijk een grote crush op zijn Ierse bandmate, Niall. Niemand weet dit van hem en dat wil hij graag zo houden. Hier komt echter verandering in als op een dag, na een lange studio-dag, Niall een brief krijgt van thuis. Hij wil niet zeggen wat er in staat en doet erg geheimzinnig. Liam is vastberaden er achter proberen te komen. Hij zegt dan ook graag ja, als door Niall word gevraagd of hij mee gaat naar Ierland om zijn familie te bezoeken. De vreemde situaties blijven zich maar opstapelen, terwijl Liam alles probeert te ontcijferen.


    Er zijn al 22 hoofdstukken...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa