• Oké als je de titel ziet denk ik al dat je weet wat de bedoeling van deze topic is.Ik begin met een story te promoten van mij en een vrienden en jullie natuurlijk jullie eigen story's:) als het mij leuk lijkt ga ik het mischien wel lezen en als ik het niet leuk vind zijn er nog genoeg andere mensen die het graag willen lezen:)
    xxx moi

    Soccer girls and soccer boys ft one direction
    Mia en Lena zijn al vanaf kleins af aan al hartsvriendinnnen.Samen voetbalde ze met de grote jongens op hun pleintje.De hartsvriendinnen besluiten om samen op voetbal te gaan.Ze komen al snel in het hoogste voetbal team en dat is dus alleen met jongens.Ze krijgen te horen dat ze een wereldkampioenschap voor jongeren in Engeland mogen spelen.Alleen er is één regel word op niemand verliefd van de tegenpartij!


    http://www.quizlet.nl/stories/86453/soccer-girls-and-soccer-boys-ft-one-direction/


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    We're unbeatable.




    Plaatje is aanklikbaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Love isn't a game, love is a feeling. • Harry Styles

    Harry Styles story, abbo's zijn gewaardeerd. ^^

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}

    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Xxx Belle fleur



    Een story vol lekkere recepten

    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*



    Life is full of fake people

    The Bomb Sqaud.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -



    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.


    Klikken op de foto. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -



    ~Hoofdpersoon; Lidia Runes
    ~Gaat over; Ontvoering, mishandeling en verkrachting
    ~Geschreven in; Nederlands
    ~Extra; One Direction bestaat niet
    ~Extra; 16+


    Het gaat over Lidia, ze wordt ontvoerd door One Direction, maar ik zou gewoon de Proloog lezen, dan weet je meteen of het iets voor jou is (:

    Hope you like it ;D

    The Way Will Become Clear - One Direction

    Somethimes it's just better to be alone,
    so nobody can hurt you




    'Everytime when i look at you, i see fear. For what?'
    'For getting hurt ... Again'


    *One Direction bestaat niet
    *Depressions & Suicidal thoughts


    Everything you get in life, is based on what you give



    I can't be in love with you ~ One Direction
    Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar zit pas op het begin van het verhaal.
    Het is geschreven in nederlands, gesproken in engels.
    Niet veel uitleg nodig, gewoon lezen :)


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)


    [url]http://www.quizlet.nl/stories/89179/the-group-or-the-love--4th-quarterquell-hungergames/
    [/url]
    De vierde Kwartskwelling in de geschiedenis van de Hongerspelen is begonnen. Er is een gele envelop getrokken. Heel Panem houdt zijn adem in. Wat voor speciaals heeft het Capitool in gedachten voor de honderdste Hongerspelen? Het werd bekend gemaakt. Binnen een dag wist heel Panem erover. Er zouden dit jaar maximaal twaalf winnaars kunnen zijn. Zodra er één geslacht, twee mensen uit hetzelfde District of één iemand over zou blijven, zouden er winnaars zijn. Dit jaar zouden de jongens als eerste getrokken worden. Als hij ook maar een vriendin had of iemand die in hem interesse had of andersom, zou die uitgeloot worden. Het was wreed. Je zou een keuze moeten maken. Je zou moeten kiezen voor de groep, het geslacht waarbij je hoort, of je grote liefde.


    Omdat ik nog niet alle boeken heb gelezen doen we voor het gemak maar even dat Katniss er nooit is geweest, enz, enz.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik ken je storymal ;)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Were am I, a badboy story ft. Justin Bieber

    Story summary;
    Justin Drew Bieber is een Badboy en Loverboy. Hij haalt random girls van de straat af en doet alsof hij mega verliefd op ze is. Vervolgens neemt hij ze ergens mee naar toe en worden de meisjes nooit meer terug gezien. Waarnaartoe? Niemand weet dat. Justin weet steeds weer voor de politie te vluchten samen met zijn beste vriend Ryan.
    Jenna en Ashley zijn zulke meisjes die daar slachtoffer van gaan worden. Ze gaan nietswetend naar de disco waar ze twee boys ontmoeten. Ze raken verliefd en worden meegenomen. Maar wat als de badboy zelf verliefd word? Je komt alles te weten in dit verhaal!

    http://www.quizlet.nl/stories/91195/were-am-i-a-badboy-story-ft-justin-bieber/