• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Zie je wat vlees?" Ik spande mijn boog, toen ik iets bruins en verigs door een boom zag schieten. Zachtjes en geluidloos tik ik Noëmi aan, terwijl ik met mijn pijl naar het beest wijs.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Voorzichtig tikte Alex mij aan. Ik volgde de pijl in haar hand richting een bruine vogel - ik dacht tenminste dat dat het was - en concentreerde me een paar seconden voordat ik de pijl losliet.
    Het beest viel uit de lucht. Tot mijn verbazing had ik hem wel geraakt, maar niet gedood. Ik kreunde even, zakte naast het beest neer en sneed zijn keeltje door.
    'Sorry, vogeltje,' mompelde ik met bebloede handen.

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik loop achter Noëmi naar het vogeltje toe. Het vogeltje kreunde nog, maar Noëmi sneed de keel al door. "Sorry, vogeltje," hoorde ik haar mompelen. Ik zakte naast haar neer, en bekeek het vogeltje. Hopelijk zat er genoeg vlees aan. "Wat gaan we nu doen?" vroeg ik zachtjes aan haar, doelend op de opstand. Ik merkte dat dit ongeveer het eerste was dat ik zei nadat we elkaar weer ontmoet hadden.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Kan ik nog meedoen?


    night thinking, day dreaming

    [District 7 is nog open. Maar er zijn geen wapens en rugzakken meer - mocht je een personage aanmaken dan heeft die dus geen rugzak/wapen.
    Het punt is wel dat we al erg lang bezig zijn en ook goed op elkaar ingespeeld zijn: dit is al het negentiende topic. Mensen die niet tot nooit posten zijn er laatst uitgegooid (dat doet me eraan denken dat we nog een niet heel actieve poster hebben trouwens). Wat mij betreft mag je meedoen, maar hou wel rekening met het bovenstaande.

    Wat denkt de rest ervan?]





    [edit; ik heb ff aan de persoon met het karakter Ann gevraagd of ze nog meedoet en zo niet of het karakter verwijderd mag worden of doodgaan.]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 16:40 ]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Waarom is Destiny een bitch?' vroeg Esmee nonchalant. Ik gaf geen antwoord, maar pakte wel haar arm beet en trok haar mee, richting de bomen.
    'Wat dacht je van een tweemans-pact vanaf nu?' kwam er grimmig uit mijn mond, terwijl ik vanuit mijn ooghoek Destiny weer de open plek op zag komen. Wat me nogal verbaasde was dat ze naast Luca ging zitten en een gesprek met hem begon. Snel wendde ik mijn blik van het tweetal af en keek mijn districtgenote aan.
    'Nou?'

    [Esmee was toch ook opgevoed als een echte Beroeps? Of vergis ik me nu?]

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 17:22 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Esmee McCane || District 4

    Zonder antwoord te geven op mijn vraag, trok hij me ruw mee richting een aantal bomen.
    'Wat dacht je van een tweemanspact vanaf nu?' vroeg hij plotseling grimmig. Mijn mond viel nog net niet open van verbazing. Zijn ogen flitsten voor een moment naar de open plek, waar Destiny naast District 6 ging zitten.
    'Nou?' drong hij aan toen hij zijn donkere ogen weer naar me oprichtte.
    'Dat lijkt me een goed plan,' antwoordde ik met een lichte glimlach rond mijn lippen.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Dat lijkt me een goed plan,' was haar antwoord, terwijl ze glimlachte. Dat zorgde ervoor dat ik ook een lach kreeg.
    'Mooi.' En opeens kreeg ik een plan in mijn hoofd, dat ik daar niet eerder aan gedacht had. Ik stapte naar voren en sloeg mijn armen om het meisje heen.
    'Zo, wat is het plan voor nu, partner?' vroeg ik grinnikend, gedeeltelijk om extra haar vertrouwen te winnen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Esmee McCane || District 4

    Hij lachte ook. 'Mooi.' Hij zweeg even voordat hij ijn armen om me heen sloeg.
    'Zo, wat is het plan voor nu, partner?' grinnikte hij zachtjes in mijn oor, zonder me los te laten.
    Mijn wenkbrauwen vormden zich tot een verbaasde frons - hij was toch met Destiny? Maar toen schudde ik glimlachend mijn hoofd. Die armen om me heen waren fijn.
    'Het plan is overleven, lijkt me,' antwoordde ik.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik was heel lang bezig, maar uiteindelijk had ik mijn tas én handen overvol, ik wou een deel ervan roken en bewaren als noodproviant. Ik liep terug naar Jonah en dumpte alles op de grond.
    'Tijd voor een spit, veel rook en mijn geweldige kleien soepketel!' zei ik, het zou vrolijk moeten zijn , maar het synisme leek een vaste plek in mijn stem te krijgen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Y0L0 schreef:

    [Esmee was toch ook opgevoed als een echte Beroeps? Of vergis ik me nu?]


    [hoo, ik mistte je opmerking even. Zo heb ik haar niet gemaakt, maar het past wel bij haar, dus: Ja. Ze is opgevoed als een Beroeps. Ze heeft ook die bepaalde arrogantie, charisma en nonchalance over zich heen die door haar opvoeding als Beroeps ontwikkeld/versterkt is.]

    [waar kan ik met Daniel inspringen? Hij was als laatste bij Freya, maar ik weet niet bij wie Freya nu nog meer is]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Niemand, alleen Jonah, maar kan hij komen?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Daniel Thomas King- District 9
    Ik zie Freya met eten aankomen lopen, veel eten. Ik loop naar haar en de nog onbekende jongen toe. 'Jij bent veel beter in dit hele arena gebeuren dan ik,' Zeg ik verwonderd. Voor zolang ik haar ken, niet zo heel lang dus, lijkt ze zo sterk. Freya is echt een soort perfect voorbeeld van hoe iemand in de arena moet zijn. Voor zover ik haar ken, in elk geval. 'Zal ik je helpen?' vraag ik haar dan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik knikte dankbaar naar hem en lachte vriendelijk. Ik was echt een softie...
    'Als je dat wilt, lieverd, het is redelijk veel werk, maar we kunnen een tijdje verder.'
    Ik stak al een nieuw vuurtje aan, ik was heel blij dat Jonah dat eerste gedaan had. Na het tweede vuur maakte ik een derde. Het eerste kreeg de ketel erop, waar ik de rest van mijn waterflesinhoud in uitgoot.
    Het tweede hield ik klein, dekte ik een beetje af en hing er met een houten constructie een soort mol met vleugels boven. Het derde vuur kreeg een spittachtig ding erboven.
    'Kan je groenten in die pot gooien en misschien die dieren ontvellen, of het je daar geen zin in?' vroeg ik zachtjes. Hij was nog zo jong...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...