• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    [WHUT. Noëmi mag niet dood :O

    TROUWENS omg, ik moet zo weg hoor ik ineens.. NOOOOOOOO.]

    [Luca mag ook niet dood ! It was just a joke.. Ik bedoel, als ze toch dood moeten, dan maar tegelijk, right? x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [hahahahha x'D]

    Ann Rose Morrinson

    De laatste dagen hakten er echt bij me in. Ik was moe en futloos. Ik zat nu net in een boom hen had iets gegeten. Ik pakte maar mijn boog en bekeek hem goed. Ik had mijn initialen erin gekerfd. Ik glimlachte even en keek toen naar mijn verbonden wonden. Ik haalde het verband van mijn arm en keek er pijnlijk naar. Ik pakte blaadjes uit mijn tas en deed ze er voorzichtig om. Het prikte een beetje maar dat moest dan maar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dank je,' zei ik met een vermoeide glimlach aan Daniel, mijn arm trok en ik was uitgeput. 'Ik heb geen echt mes, maar hier ben ik een tijdje aan bezig geweest toen iedereen dacht dat ik sliep,' ik gaf hem een redelijk goed afgeslepen steen, de wacht houden was saai, met als gevolg dat het scherp was.
    'Jonah, je ziet eruit alsof je flauw gaat vallen, die kringen onder je ogen zijn bijna zwart!' Ik haalde mijn slaapzak uit de rugzak en spreidde hem voorzichtig uit. 'Ga slapen, we zijn vlak bij je, geen zorgen.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Nee, laat Fred een mes opvangen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [again.. WHUT!]

    Steef Philippe Rogers.

    Jens grinnikt even. Ik weet alleen niet of het om mijn 'grapje' of uit pure angst is..
    "Wapenloos." Zegt hij met een zwakke lach en zet een paar stappen naar me toe. "Ben je al tributen tegen gekomen?"
    Ik knik kort en veeg het zand van mijn broek. "Je moest eens weten." Zeg ik mysterieus en draai me om. Mijn vinger priemt in de richting van het meer. "Daar lopen een paar multitanten. Met de andere tributen hebben we er een paar verslagen, maar de rest loopt daar nog." Zeg ik tegen hem.
    "Daarvoor heb ik Lisa gevangen genomen, maar uiteindelijk is ze vermoord door een multitant." De reden waarom is Lisa gevangen genomen had, laat ik nog even achterwege. Dat hoeft zo'n kleintje als hij niet te weten.
    "En waar heb jij in de tussentijd uitgespookt?"

    [Fred moest toch dood...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    'oke...slaap lekker' mompel ik al half in slaap. Het maakt me allemaal niets meer uit. Zolang ik maar kan slapen...


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik stopte hem voorzichtig in, maar hij sliep al. 'Stay alife, sweetheart,' zuchtte ik zacht, ik kuste hem zacht op zijn voorhoofd. Ik keek hem zachtmoedig aan, mijn lieve, gebroken districtgenootje...
    Ik nam een zelfgeslepen mes en begon te prutsen aan één van de dieren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melisande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Zullen we terug naar het kamp? Daar kunnen we alles rustig klaarmaken." ik knik, en houd mijn rugzak nog steviger vast. "Trouwens, ik heb deze ook nog," zeg ik, terwijl ik de mijne omhoog houd. Het was een rode, gevuld met een lege vulfles, 2 vuustenen en gedroogd maïs. We kwamen terug, en voorzichtig verzamelde ik takken en bladeren, en stak het aan tot een knapperend vuurtje. Ik kijk bezorgd naar de bomen om ons heen, maar ik besluit dat ik het vuur gewoon goed in de gaten zou houden. Ik begin met het villen van het eerste dier, maar ik kan mijn gedachten er niet bijhouden, en snijd me in mijn vinger. Gefronst van gefrustreerdheid zuig ik op mijn vinger.


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    Voordat ik in een diepe slaap val, voel ik de zachte lippen van freya nog op mijn voorhoofd. Mijn slaap is diep en droomloos.

    Kaya Adriana Fae || district 5
    Dat was echt gezellig denk ik sarcastisch. Op mijn gemak loop ik het bos in. Ik kijk om me heen, opzoek naar een goede boom om in te slapen. Ik zie een dikke boom met een paar redelijk stevige takken en klim erin. Ik heb geen slaapzak ofzoiets. Maar op dit moment is het nog niet echt koud dus ik zal vast wel goed slapen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:39 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    (targaryen


    >Lida)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Mijn handen beginnen te trillen en ik bijt op mijn lip. Kon ik hem vertrouwen? Ik heb al eerder iemand vertrouwd en kijk wat er nu van me over is. Ik kijk Luca aan en glimlach waterig. Het was heel lief van hem maar ik wou niet teveel kwijt. Ik wenkte naar Rowan en Esmee en keek daarna naar de grond. 'Kunnen we alsjeblieft gaan. ' Er konden namelijk twee dingen gebeuren. Of ik werd er agressief of ik bleef zo. Zoals ik nu ben. Ik keek Luca smekend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.