• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    i love my boyfriend :9~


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben officieel verkouden. -.-'

    *dancing* YES! Ik heb VWO advies! Ik ben zo blij!*dancing again*

    Vakantie; het lijkt zo leuk. Het is ook leuk.
    Alleen toch zijn er ook nadelen. Ik zal weer gek worden van mijn gedachten, het voelt dan alsof ik gevangen zit. Alsof het leven nutteloos is, omdat ik elke dag hetzelfde doe.
    En als ik dan naar school ga, is er weer een doel in mijn leven. Dan ben ik druk bezig, zet ik mijn gedachten even uit.
    Niet dat vakantie niet leuk is, ik hou er echt verschrikkelijk veel van. Maar er zijn dus ook nadelen. Helaas.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik krijg er echt wat van dat mensen over mij praten alsof ik een hondje ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je bij iedereen zo doet. Echt, ga maar weg. Dan hoef ik je ook niet meer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wéet wat ik wil gaan doen in de vakantie, maar ben té lui om iets te ondernemen. c:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 14:03 ]


    --

    Oh godverdomme, als ik één uurtje langer had gebleven, had ik je gezien, en nu ga ik je waarschijnlijk 2 maand niet meer zien. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik na 4 jaar met jou heb gepraat, dat ik jouw nummer heb, dat jij tegen me begint te praten, het blijft nog steeds wat surreëel voor mij.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik hoooop zo dat het mag,

    en ik hoop ook zoo erg dat jij strak je piercing hebt en er mega blij mee bent! ik vindt zoo fucking fijn om jou heel blij te zien! dat maakt mij ook blij :$

    Laat het snel morgen zijn!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En ja hoor. Ik verveel me dood.


    Intersectional feminist

    Hoe kun je dit tegen me zeggen..


    The universal language of art.

    Ik snap niet dat je na die ene keer je dat gewoon nog een keer deed. Ik was toch al duidelijk dat ik het erg vond? Hoe durf je.. Na al die mooie momenten die we samen hadden beleefd is alles in een keer weg. Misschien ben je toch veranderd maar ik zie wel dat je heel diep vanbinnen hetzelfde nog bent. Ik mis de oude jij en onze mooie momenten. Maar alles is nu een herinnering die ik nooit zal vergeten.


    The sun will rise and we will try again.

    Kontje schreef:
    Ik wéet wat ik wil gaan doen in de vakantie, maar ben té lui om iets te ondernemen. c:

    Dit!

    en ik haat mensen die op twee personen verliefd worden pffft


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb zin in woensdag, dan komt mijn piercing en komt mijn laatste schooldag in zicht en dus ook de dag dat ik en mijn vriend 6 maanden bij elkaar zijn :3


    26 - 02 - '16