• Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 23:44 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga mijn zus vermoorden

    Is niet waar hoor... x

    Pleaaaseee laat me vrijdag overleven zonder dat ik mezelf voor schut ga zetten. D:

    Fucked up dit.


    The universal language of art.

    Nog even...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet gewoon echt niet meer wat ik met je aanmoet. Echt niet. Het gesprek van gister was zo geweldig en zo .. tweestrijdig? Ik hoor nog helemaal niet over zulke dingen te praten, en al helemaal niet met jou. Ik kén je nauwelijks. Dus wat nu? Stoppen met praten en je laten stikken? Wel praten en weer dezelfde tweestrijd krijgen als vorig jaar? Ik weet het niet hoor. Het voelde goed, op dat moment. Maar nu .. ik ben er niet zo zeker meer van. Ik weet het gewoon niet meer.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    bijna 6 maaaaanden :$ joepie! ik heb mijn moeder nog nooit zooo blij gezien dat ze weer dat mijn vriendin op haar verajaardag komt en een mooi cado krijgt (: ;o

    Wat was ik toch een slechte beta. O, wacht, ik ben nooit een fucking beta geweest D:


    i put the fun in funeral

    Je doet afwezig, mag je me niet meer, soms?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xEques schreef:
    ik heb vakantie. Het is officieel!(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)(hoera)


    Hm .., ik moet nog een week :(


    Life is full of fake people

    Dinkelberg schreef:
    bijna 6 maaaaanden :$ joepie! ik heb mijn moeder nog nooit zooo blij gezien dat ze weer dat mijn vriendin op haar verajaardag komt en een mooi cado krijgt (: ;o


    (yeah)


    26 - 02 - '16

    Hoe los ik dit in hemelsnaam op?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    waarom ga je er gewoon niet voor inplaats van al op tegeven aan het begin?
    als je het al opgeeft aan het begin kom je er ook niet. ):

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 8:36 ]

    urgh, waarom heb ik zo ziekelijk stomme fucking drukke kloteklas waardoor ik niet normaal 1 les kan volgen? -.-

    Ik snap je echt niet, eerst praat je heel veel met me maar nadat je achter mijn rug om hebt gezegd dat ik een hondje zou zijn en alles zou doen wat Nikki zegt heb je nooit meer met je me gepraat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben eindelijk afgestudeerd als kinderverzorgster.
    In september ga ik naar de hogeschool, om kleuteronderwijs te volgen, maar ik ben zo bang dat ik het niet ga aankunnen en dat ik niemand zal kennen in die nieuwe klas. ):


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon