• Kayleigh haar laatste schooldag !

    Op 26/06/2012 was Kayleigh het slachtoffer van pesterijen terwijl ze op haar bus zat te wachten. 2 van de pesters hebben dit gefilmd met hun GSM en dit filmpje online gezet op You Tube (ondertussen is het filmpje door You Tube zelf verwijderd). Wij als ouders waren hiervan in choque !!! Kijk zelf en oordeel ...

    Kayleigh Vandeleene wil zelf dat dit filmpje openbaar gezet wordt.
    Hiermee wil zij een actie tegen de pesters (en pesten in het algemeen) starten.
    Klik 'vind ik leuk' als je haar een hart onder de riem wil steken en deel het filmpje als je haar actie wil steunen.

    Bedankt aan iedereen die dit wil doen.

    Kayleigh bedankt iedereen voor de massale steun.
    Met dit filmpje was het de bedoeling om een actie TEGEN pesten te voeren en niet om nog meer pesterijen te veroorzaken !

    — at station roeselare.


    dit stond er dus op het facebook pagina van haar moeder.
    wie hebben deze video toch al allemaal gezien?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 2:11 ]


    -

    Authors schreef:
    Ik vind het maar een zielige bende hierzo. Ja dat meisje is geslagen en het is verschrikkelijk, maar doodsbedreigingen sturen naar de pestkop en haar nummer of facebook zeggen en sturen dat ze zelfmoord moet plegen, dat gaat erover. Iedereen is zo 'tegen' pesten, maar het wordt wel tegen dat meisje gebruikt.
    Ik vind het echt erg wat ze heeft gedaan, maar het wordt opgeblazen.

    Dat is echt volledig waar, en ik vind het ronduit belachelijk, dat mensen nu de pestkoppen gaan pesten. Niemand verdient gepest te worden.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Zelfs in haar eigen huis is ze niet veilig, want haar adres wordt ook overal rondgestuurd.


    Ikr, ze zal moeten verhuizen!


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ikr, ze zal moeten verhuizen!


    Het lijkt me stiekem best wel grappig als er straks/morgen een bende tieners voor haar deur staat om te zeggen dat ze Kayleigh niet zo mag behandelen. :'D

    Maar ja, het is wel respectloos om zulke informatie door te sturen naar iedereen die je kent.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Het lijkt me stiekem best wel grappig als er straks/morgen een bende tieners voor haar deur staat om te zeggen dat ze Kayleigh niet zo mag behandelen. :'D

    Maar ja, het is wel respectloos om zulke informatie door te sturen naar iedereen die je kent.


    Ze gingen haar blijkbaar vandaag in elkaar slaan aan het station van Roeselare.


    Olive

    Ik heb het gezien en werd er echt enorm pist van. Dat meisje heeft helemaal niets gedaan. Het groepje ging gewoon naar haar toe en begonnen haar te slaan. Iedereen keek toe en deed NIETS. Dat is echt het ergste. Zoveel mensen komen er voorbij zoveel mensen stonden er lang en niemand deed iets. Veel moedigden het meisje nog aan ook. Ze sloeg alleen harder. Niet normaal. Ik werd er echt kwaad van. Op die momenten heb je zin om haar op te zoeken en hetzelfde te doen bij haar .


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Authors schreef:
    (...)

    Ze gingen haar blijkbaar vandaag in elkaar slaan aan het station van Roeselare.

    Oké, dat gaat er echt wel heel erg over.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kijk dat bedoel ik dus. De pesters worden nu gepest :W. De wereld is gewoon heel krom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Navigate schreef:
    Ik heb het gisteren ook gezien.
    Ik wou die goedkope sjakkosj trut echt een trok op haar wezen geven. Achterlijk wijf.


    Amai nog niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Authors schreef:
    (...)

    Ze gingen haar blijkbaar vandaag in elkaar slaan aan het station van Roeselare.


    Dan hoop ik voor haar dat ze het overleeft, want als daar een paar sterke en kwade mensen bij zitten...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Dan hoop ik voor haar dat ze het overleeft, want als daar een paar sterke en kwade mensen bij zitten...


    Dat hoop ik ook, maar ik denk wel dat de politie hiervan wel op de hoogte zal zijn en tocch wat mensen extra gaat inzetten vandaag, just in case.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat hoop ik ook, maar ik denk wel dat de politie hiervan wel op de hoogte zal zijn en tocch wat mensen extra gaat inzetten vandaag, just in case.


    Als de politie een beetje gezond verstand heeft, laten ze haar niet naar buiten gaan - gewoon voor haar eigen veiligheid ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Laat de politie het eens oplossen in plaats van het heft in eigen hand te nemen. Nee, goed idee hoor. Gepest meisje zet actie op tegen pester, om zelf op die manier nog erger te worden, gezien ze waarschijnlijk dondersgoed weet wat de gevolgen ervan zijn. Deze wereld is krom en hypocriet. 'Pesten is niet goed! Dus bestrijden we het door te gaan pesten en mensen met de dood te bedreigen! Seems legit!'

    Natuurlijk is het erg wat er gebeurd is, vooral aangezien ze ook nog eens zo idioot waren het op youtube te plaatsen, maar dit is niet de manier om ook maar iets op te lossen. Maakt het allemaal alleen maar erger.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Als de politie een beetje gezond verstand heeft, laten ze haar niet naar buiten gaan - gewoon voor haar eigen veiligheid ^^.


    Ze kunnen haar niet voor eeuwig opsluiten hé :') Ooit zal ze wel buiten moeten komen en ik hoop voor haar dat dit niet al te grote gevolgen zal hebben. Natuurlijk is het erg wat ze heeft gedaan, maar de gepeste pesten is belachelijk. Dat is zoals bomen omhakken, papier maken en erop schrijven dat we bomen moeten redden.


    Olive

    Yoda schreef:
    Laat de politie het eens oplossen in plaats van het heft in eigen hand te nemen. Nee, goed idee hoor. Gepest meisje zet actie op tegen pester, om zelf op die manier nog erger te worden, gezien ze waarschijnlijk dondersgoed weet wat de gevolgen ervan zijn. Deze wereld is krom en hypocriet. 'Pesten is niet goed! Dus bestrijden we het door te gaan pesten en mensen met de dood te bedreigen! Seems legit!'

    Natuurlijk is het erg wat er gebeurd is, vooral aangezien ze ook nog eens zo idioot waren het op youtube te plaatsen, maar dit is niet de manier om ook maar iets op te lossen. Maakt het allemaal alleen maar erger.

    Dat is dus precies wat ik bedoelde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maar als ik erbij was geweest had ik wel ingegrepen en de pester een klap verkocht. Want zoiets doe je niet en als iemand niet voor zichzelf kan opkomen moet je toch zelf echt iets doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.