• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit boek is nu al heel interessant.


    Your make-up is terrible

    Me moeders ex is echt een perv. Zit me koosnaampjes te noemen die wel erg ver gaan. It creeps me out.


    -

    Chicas schreef:
    Me moeders ex is echt een perv. Zit me koosnaampjes te noemen die wel erg ver gaan. It creeps me out.

    Wait, what? :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blij omdat ik in Januari naar Straatsburg ga, jeeeej. Nu alles nog alles invullen ._.

    Zoo moe... nog lang niet thuis


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fucks.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben zo blij dat alles weer goed is. Ik heb niet graag ruzie, en zeker niet met jou.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na 15 december ben ik gewoon vier uren onderweg, in plaats van drie. Kut kut kut! Moet ik straks ook nog op kamers, wat ik helemaal niet wil. :CCC


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh, er zijn echt alleen maar toetsenborden te vinden voor de iPad >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omg wat heb je laatste tijd, zo fucking onaardig, alleen maar negeren. En fy, loser, douche, en wat is jou probleem zeg je toch niet tegen je gf als ik alleen vraag
    waar je me negeert lol.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 17:13 ]

    Jeej, wel zeer blij met dit cijfer...
    Nu hopen dat ik er ook daadwerkelijk vrede mee ga hebben. Vast wel haha. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Een 9 voor mijn presentatie, ooooh yeeaah. Nu hoef ik voor dat essay niet meer zo hoog te halen gelukkig :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Straks frietjes van de frituur, nomnom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan iemand me vertellen (ook metaforisch pls) wat een API is? Vijf video's en lijsten verder is het me nog niet helemaal duidelijka omadat ik traag van begrip ben. Need to usae HTML5 API.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommige mensen maken echt onbenullige dingen op Quizlet. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?