• Heeyy,
    Ik ga binnenkort naar de kapper, maar mijn eigen kapsel ben ik zo beu!
    Ik zal hieronder een paar foto's plaatsen, en zouden jullie misschien een paar kapsels kunnen opnoemen met misschien wat foto's? Ik zou hier heeel blij mee zijn!




    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Bij de 1e foto is je haar best moeilijk te zien omdat het donker is, en bij de 2e ook omdat je een deel ziet. Ik zou iets doen wat jij zelf leuk vind! Overleg met de kapper wat die je aanraad en wat je zelf leuk vind. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dip Dyen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:22 ]

    Waarom staat mijn oude signature en mijn oude username in jouw sig, lol? xd
    Eh, de foto's zijn niet zo duidelijk, maar ik zou er niet teveel aan veranderen. Je haar is nu al mooi. (: Ik zou het gewoon bijknippen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 12:24 ]

    Je eerste foto is inderdaad niet duidelijk, maar je tweede wel zo goed als.
    Ik vind je haar mooi en als je echt verandering wil zou ik ook dip-dyen.
    Ik heb zwarte dip-dye gedaan, dat zou bij jou ook mooi zijn. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niets van de lengte afhalen, daar ga je spijt van krijgen. Dip-dyen is inderdaar een leuk idee ;)


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik vind je haar juist leuk zo, 'k zou willen dat mijn haar zo kon ><
    Um, dip-dyen en dan zo :Y)


    Nee ok just kidding. Geen idee :c ben hier slecht in ;o;
    Heb je je haar graag schuin? Dan misschien zoiets. Het lijkt denk ik wat op hoe je het nu hebt, maar toch ietsje minder dik, denk ik.



    Meh, ik ben niet zo'n goede helper :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 13:10 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly