• Mijn vriendin heeft verlult dat ik hier op Quizlet zit,.. En ik vind het totaal niet leuk, strak zit mijn hele klas mijn verhalen te lezen, de hele school.. Daar kan ik echt niet tegen....

    Hellup!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oke dat is kut als dat gebeurt xD verleden jaar had k hetzelfde verhaal en die gasten hadden wat tegen th en ze waren van plan om quizlet te terroriseren door th uit te gaan maken enzo. Ik kon ze wel vermoorden maar hoofdzakelijk die vriendin die me verlult had. Het enige wat helpt is dat je er zelf niet over begint in de klas en als ze over quizlet beginnen zou ik zeggen''Sorry zie jij ze vliegen? Ik weet echt niet wat quizlet is.(A)'' Maar als ze je profielnaam weten zou ik op me profiel me naam veranderen *dus je eigen naam niet je profielnaam*

    Bij mij hadden ze toen alleen me profiel gelezen en k had gewoon geen tijd om me eigen naam te veranderen dat was behoorlijk klote afgelopen maar k zei dat dat iemand anders was en toen vielen ze me niet meer lastig;)

    en die vriendin die dta gedaan heeft is dan eigenlijk helemaal geen vriendin:Y)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    ze weten je nickname tog niet?