• Ja ja, de aliens zijn voor de derde keer op rij de beste Fan Army! En we hebben zelfs de Directioners verslagen, iets wat ik niet had verwacht eigenlijk, aangezien Tokio Hotel toch wel een beetje uitgestorven is haha! ;D

    Hier zie je de aliens winnen en het filmpje van Tom en Bill waarin ze hun fans bedanken!: Tokio Hotel wint fan army ftw.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:19 ]

    Meteor schreef:
    OH bah wat zien die er slecht uit. Precies 2 vrekrachtertjes door dat donker beeld. Ik herinner me tijden dat die er zo goed uitzagen. Nou kijk ik vind het heerlijk dat ze de Directioners verslagen hebben. Het deksel op de neus noem ik dat. Heel leuk dat ze dit gewonnen hebben, maar misschien kunnen ze ook eens opnieuw beginnen met muziek, want hun fans gaan waarschijnlijk niet blijven wachten. :')


    Daar heb je wel gelijk in, maar ik troost mij met de gedachten dat hoelang ik wacht, hoe beter het zal zijn ^^


    Don't cry, just smile.

    Tokio Hotel is the best
    ik ben niet verrast dat ze die andere bands hebben verslagen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    onlyone schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk in, maar ik troost mij met de gedachten dat hoelang ik wacht, hoe beter het zal zijn ^^
    Dat dacht ik de vorige keer ook. De computer in hun muziek hadden ze beter achterwege gelaten toen. Naja mensen groeien ook en kunnen uit bepaalde soorten muziek groeien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    OH bah wat zien die er slecht uit. Precies 2 vrekrachtertjes door dat donker beeld. Ik herinner me tijden dat die er zo goed uitzagen. Nou kijk ik vind het heerlijk dat ze de Directioners verslagen hebben. Het deksel op de neus noem ik dat. Heel leuk dat ze dit gewonnen hebben, maar misschien kunnen ze ook eens opnieuw beginnen met muziek, want hun fans gaan waarschijnlijk niet blijven wachten. :')


    als het goed is zijn ze nu bezig met een nieuw album?!
    heb ik als het goed is ergens gehoort:X


    .it's up to you to make dreams come true

    Haha gelukkig winnen er ook nog andere groepen prijzen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waar is de tijd gebleven dat Quizlet vol Tokio Hotel verhalen stond ha Ik had eigenlijk nog nooit van deze award gehoord ?! Maar ze verdienen het waarschijnlijk wel (de fans dan) want als je na al deze tijd nog fan bent van hun wel proficiat dan :')

    En ik denk niet dat je ze met One Direction kan vergelijken zowel de fans niet als de personen en dat bedoel ik niet op een negatieve manier, voor beide niet ^^


    The soul needs autumn.

    Nihihi schreef:
    (...)

    als het goed is zijn ze nu bezig met een nieuw album?!
    heb ik als het goed is ergens gehoort:X


    Dit is waar ze zijn al een tijdje bezig als het goed is komen ze daarna weer naar NL :33


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ik ben een relatief nieuwe fan, en dit maakt mij toch trots:)
    al vind ik wel dat Bill zijn duitse accentje weer moet terugkrijgen en zijn septum eruit moet halen en zwart haar:$
    maar Bill blijft Bill :)


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Assassin schreef:
    Ik heb hem net al doorgestuurd gekregen, ik vind het eigenlijk wel leuk. Zo zie je maar dat ze échte fans hebben. En dat kan ik van de Directioners niet zeggen denk ik.

    Bookmark schreef:
    Ja, precies! Want ondanks dat je nog maar zeer weinig over Tokio Hotel hoort hebben de aliens toch gewonnen! Ö


    Agree with both. En ook het best heersende BVB-army is verslagen. Kan ik mijn klasgenoot mee pesten, mwuhuha. (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind BVB echt KAK.

    Ik vind alles leuk behalve BVB why i dont know.
    Ik vond/ vind Andy nog altijd een lompe gek, maar verder niks xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    BVB heeft een aantal goede songs, al vind ik dat knives gedoe echt tien keer niets. Fallen angels daarentegen is gaaf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    BVB vind ik leuk :Y) Saviour is mijn favoriet van hun. At the moment dan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik heb hem net al doorgestuurd gekregen, ik vind het eigenlijk wel leuk. Zo zie je maar dat ze échte fans hebben. En dat kan ik van de Directioners niet zeggen denk ik.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Love it, ze verdienen het altijdxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.