• Het gaat over dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135800

    Ik heb daar dus een tijdje geleden een topic over gemaakt, maar ik weet niet hoe ik moet starten. Hoe willen jullie het lieft dat het hoofdpersonage met de lijst in contact komt? En waar moet het zich afspelen? Gewoon op een school of ergens anders? Ik ben echt al uren aan het nadenken hoe ik dit in elkaar wil zetten, maar ik kom er gewoon niet op.

    Edit: Ik heb nu twee dingen bedacht. Willen jullie kiezen wat jullie leuker vinden?

    Op een Amerikaanse middelbare school is een groepje van 4 15-jarige puberende jongens, gewoon zoals iedereen just a face in the crowd. Eén is smoorverliefd op één van de meisjes op school, iemand waarbij hij werkelijk geen schijn van kans heeft. De 16-jarige [NAAM] is een meisje dat met haar lange lichtblonde haren het hart van elke jongen meerdere keren harder laat slaan. Hij probeert door middel van een lijst die alles uitlegt over meisjes, een soort Bijbel voor alle bestaande jongens dus, dat meisje te versieren. Wanneer er dan een onbekend meisje op hem afstapt en die lijst uit zijn tas grijpt, beweert ze hem dus dat het niet werkt op échte meisjes zoals haar, en hij daagt haar uit. Hij belooft haar dat hij haar smoorverliefd op hem kan maken binnen 10 afspraakjes tussen de twee en dat meisje neemt dat dus met beide handen aan. Maar wat als zijn plan toch heeft gewerkt op de blonde [NAAM], wat dus eigenlijk zijn hele plan in de soep laat lopen?

    OF

    Een 18-jarige jongen heeft net een harde break-up gehad met zijn ex-vriendin waarvoor hij nog steeds sterke gevoelens heeft en probeert haar terug te winnen. Op advies van zijn 3 vrienden maakt hij haar stikjaloers door een ander meisje aan de haak te slaan mede door de lijst die zijn beste vriend [NAAM] voor hem heeft verkregen om het allemaal nog eens wat makkelijker te maken, de 17-jarige [NAAM]. Als hij eindelijk zijn zin heeft en zijn ex-vriendin aan zijn benen hangt om hem terug te nemen, blijkt er iets helemaal mis te gaan. Zijn leven lijkt een puinhoop te worden, doordat hij verliefd is geworden op zijn 'hulpje'.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:37 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ze zijn beide leuk ^^

    De 2e! :)

    nummer 1.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    die 2de is het leukst

    xox @xHAZZALOVEx

    De 2de.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    2


    Can't control my second personality

    Ik vond de eerste wel leuk, wel wat weg hebben van How to lose a guy in ten days.

    Tenminste, daar doet het me aan denken ^^ maar het lijkt me beide wel leuk, maar vooral de eerste


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Het eerste idee vind ik het leukst.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Doe nummer twee, maar laat hem verliefd worden op zijn beste vriend. Da's wat meer originaliteit, vind ik zelf ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het zijn allebei leuke ideeën, maar ik vind zelf de eerste het leukst.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Mercurial schreef:
    Het eerste idee vind ik het leukst.


    i put the fun in funeral

    Le deuxième. :3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Limerry schreef:
    De 2de.


    26 - 02 - '16

    Ivan schreef:
    Doe nummer twee, maar laat hem verliefd worden op zijn beste vriend. Da's wat meer originaliteit, vind ik zelf ^^.


    Tja, euhm, het zou wel kunnen, maar het gaat over een girls language lijst. Plus, ik ben bang dat dat helemaal de soep in loopt omdat ik niet weet hoe ik dat wil gaan beschrijven...


    Just keep your head up. Stick on the ice.