• Where u guys at? Ik zit op het balkon met een kop koffie brosss. Mijn balkontuintje is in opbouw en mijn voorgezaaide lobelia's en eenjarige bloeiers zijn in de kweek!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zat van half een tot half vier op school en nu zit ik de bus. Echt verschrikkelijk met dit mooie weer. Heb precies die dagen les dat het mooi is 😭


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben al sinds 8 uur aan het werk en ik baaal zo dat ik niet van het zonnetje kan genieten, daarom hoop ik dat iedereen er dubbel zo hard van geniet want wat een prachtig weertje. *O*


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben op school in de zon buiten aan het leren voor mijn tentamen van morgen. 🤓


    The truth is out there.

    Ja ik heb het weer nu een keer meezitten op mn verjaardag ^^ Lekker de stad in geweest en mezelf een mooie plaat van Elvis cadeau gedaan. Echt super lekker even buiten te zijn geweest.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heerlijk weer, groot contrast met vorig jaar, toen sneeuwde het :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vanochtend 2 uur radio gemaakt, sinds ik terug ben lekker binnen met m'n laptop zoeken naar oriëntatiestages 😂😂😂😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    heerlijk, ik had vandaag mijn vrije dag ipv werkdag =)

    Lekker gaan sporten, toen boven alles gepoetst en open gegooid.
    De middag was gevuld met auto ritjes met mama en even naar de carnavalswinkel geweest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had vrij vandaag van mijn werk en (ja best slecht dit) ik heb gewoon binnen gezeten om te simsen op de laptop! (blush)


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Nooit gedacht dat ik in februari al met een spijkerjasje naar buiten zou kunnen gaan zonder het koud te hebben.

    Toch maar eens gaan opschieten met het kopen van een mooie zonnebril, want die zon is nu al fel!


    Physics is awesome

    Ik had lekker vrij vandaag en ik moest toch nog even naar de stad, dus lekker op het fietsje in de zon - was wel even genieten!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben nu al bang voor een horrorzomer tbh.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ben nu al bang voor een horrorzomer tbh.


    Ja, same. Ergens ben ik super blij dat het zo'n mooi weer is, maar aan de andere kant maak ik me serieus zorgen over de opwarming van de aarde :/


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, same. Ergens ben ik super blij dat het zo'n mooi weer is, maar aan de andere kant maak ik me serieus zorgen over de opwarming van de aarde :/
    Hetzelfde hier. Ik geniet ervan, maar het is dubbel.


    Ik wil een tuin vol egels

    Debbaut schreef:
    Ik ben nu al bang voor een horrorzomer tbh.


    Afgelopen zomer bleef ik al kapot :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Debbaut schreef:
    Ik ben nu al bang voor een horrorzomer tbh.

    Same. Ik heb een zonne-allergie en afgelopen jaar was dat echt een Hel voor me (with capital H). Mijn uitslag was nog geen enkele keer zò erg geweest.


    Don't walk. Run, you sheep, run.