• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Zijn alle partyanimals online? xD Ik heb zin in een feestje. ]


    kindness is never a burden.

    [Daniel en Sky gaan de tijd uit het oog verliezen :Y) ze gaan namelijk naar de kamer van een van twee -wbw-

    Trouwens, breaking news, Sky weet dat Daniël engel is :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ah, ja. Al goed, al goed. Ik ga me omkleden."
    Ik liep grijnzend de badkamer binnen en trok andere kleren aan. Wanneer ik weer buiten kom, spreid ik mijn armen.
    "Zo goed? Mag ik nu mee, mevrouw?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Dat is mooi ^^ I'm bored, Elbrich id net offline ): ELBRICH, KOM TERUG XD

    Ik ben dol op kanoën :3]

    [Yeah, me to. Lize wilde eerst niet mee maar ik heb d'r meegesleurd! Hahahaha! Oké, nee maar het was wel leuk.
    @LostMagic: AMATEURS! xD

    Ps: Ik heb het nieuws gehoord. En je hebt nog niks tegen Xav gezegd? Shame on you, young lady! :@ Just kidding xD ]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:24 ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Goedkeurend neem ik hem in me op. 'Nu mag ik me zorgen maken voor straks.' mompel ik.
    En ik meende het. Volgens mij kunnen er zelf meisjes flauwvallen als ze hem zien.
    He's hot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    (...)
    [Yeah, me to. Lize wilde eerst niet mee maar ik heb d'r meegesleurd! Hahahaha! Oké, nee maar het was wel leuk.
    @LostMagic: AMATEURS! xD

    Ps: Ik heb het nieuws gehoord. En je hebt nog niks tegen Xav gezegd? Shame on you, young lady! :@ Just kidding xD ]


    [zegt degene die eeft moeten uitstappen omda ze vast zat, gevallen bijna is in de modder en doorweekt was terwijl ik nog kurkdroog was :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    (...)
    [Yeah, me to. Lize wilde eerst niet mee maar ik heb d'r meegesleurd! Hahahaha! Oké, nee maar het was wel leuk.
    @LostMagic: AMATEURS! xD

    Ps: Ik heb het nieuws gehoord. En je hebt nog niks tegen Xav gezegd? Shame on you, young lady! :@ Just kidding xD ]


    [Hahahaha, maar ze mag het tegen niemand zeggen :3 want weet je dan ook al dus dat Nathan al boos op Daniël is geworden? En dat Sky ook in gevaar komt als ze bij Daniël blijft. Dus Thsjaa. Ik vind het wel leuk :Y) maar Sky kan dus niets tegen Xav zeggen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    [zegt degene die eeft moeten uitstappen omda ze vast zat, gevallen bijna is in de modder en doorweekt was terwijl ik nog kurkdroog was :P]


    [Sutup!!! En jullie zaten meer vast dan wij! :@ ]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hahahaha, maar ze mag het tegen niemand zeggen :3 want weet je dan ook al dus dat Nathan al boos op Daniël is geworden? En dat Sky ook in gevaar komt als ze bij Daniël blijft. Dus Thsjaa. Ik vind het wel leuk :Y) maar Sky kan dus niets tegen Xav zeggen.]


    [Maar ze waren buddy's en gingen het geheim ontrafelen. Samen, Jaimy, samen! Am very disappointed right now. ): Xav is verraden. (huil) ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Oh, vast niet. Jij bent de enige waar ze naar gaan kijken." Ik sloeg mijn arm om haar middel en keek haar toen vragend aan.
    "Tja, waar hadden we nu weer afgesproken?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Poeh schreef:
    (...)

    [Maar ze waren buddy's en gingen het geheim ontrafelen. Samen, Jaimy, samen! Am very disappointed right now. ): Xav is verraden. (huil) ]


    [Ze is hem nog niet eens tegengekomen :Y) EN, ze gingen er achter komen of die moorden echt waren of niet. Engelen moorden niet ^^ behalve als het demonen zijn ^^ dus hé no offense to Sky! En ze gaat er gewoon nog met Daniël over praten :Y)

    En trouwens, Xav heeft het boek laten afpakken. Door VANESSA! En nu wilt ze ook nog eens moorden. Dus :p Xav heeft Sky ook alleen gelaten.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Ehm... schoolplein. I guess.' lach ik. Net op dat moment komt Jake binnen.

    Jake Sadler
    'Wacht even jongens. Ik kleed me vlug om en dan gaan we samen naar Vans.' mompel ik en ren naar de kleerkast. Ik kies voor mijn lievelingshemd en een jeans met sneakers en kleed me vlug om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Problem solved." zucht ik. Ik draai me naar Alexi om en druk mijn lippen op de hare. Mijn handen lagen netjes op haar onderrug, terwijl ik met mijn tong tegen haar lippen tikte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Serieus? Ik draai even mijn rug en jullie staan alweer te tongen?' zucht ik als ik uit de badkamer kom. 'Ok even dit oplossen. Ik loop tussen jullie 2 want we willen nog geen kindjes in deze kamer.' grijns ik. Alexi begint te blozen en kijkt vlug de andere kant op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ze is hem nog niet eens tegengekomen :Y) EN, ze gingen er achter komen of die moorden echt waren of niet. Engelen moorden niet ^^ behalve als het demonen zijn ^^ dus hé no offense to Sky! En ze gaat er gewoon nog met Daniël over praten :Y)

    En trouwens, Xav heeft het boek laten afpakken. Door VANESSA! En nu wilt ze ook nog eens moorden. Dus :p Xav heeft Sky ook alleen gelaten.]


    [Sorry, was gewoon lekker dramatisch aan het doen, maar toch vind ik dat Sky het aan Xav moet vertellen. :Y) ]


    kindness is never a burden.