• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb een iPhone :3 heb hem net opgehaald, nu ga ik even terug lezen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb een iPhone :3 heb hem net opgehaald, nu ga ik even terug lezen ^^]


    {Ohh.. Jarloers.. Das echt awesome.. Ik wil ook in iedergeval een telefoon met wifi..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Nu waren de rollen omgedraaid. En ik kon niet stoppen met lachen. Ik had niet eens de kracht om terug te kietelen. 'Je bent gemeen,' zeg ik lachend. En de tranen komen in me ogen van het lachen. Dan vind ik de wilskracht om terug te kietelen. Ondanks dat hij boven op me zit kietel ik hem nu ook, wat niet erg goed gaat. 'Oke Oke Oke. Laten we het op gelijkspel houden' zeg ik lachend. Maar wat ik zei meende ik niet, ik ging alsnog verder met kietelen. En ik duwde mezelf overeind, en zo Daniël weer om zodat ik weer op hem zat. 'Nehh, toch maar niet, ik kan het nog wel volhouden.' en ik ga verder met kietelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ohh.. Jarloers.. Das echt awesome.. Ik wil ook in iedergeval een telefoon met wifi..}


    [Ik betaal er wel zelf aan mee ^^

    En @Amparo, een mooie naam :3 en graag gedaan hoor!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik betaal er wel zelf aan mee ^^

    En @Amparo, een mooie naam :3 en graag gedaan hoor!]


    Ahh dankjewel ;dd Ik twijfelde eerst ook tussen een iphone heb uiteindelijk een samsung galaxy s3 gehaald xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ahh dankjewel ;dd Ik twijfelde eerst ook tussen een iphone heb uiteindelijk een samsung galaxy s3 gehaald xd


    [Die heeft mijn broer ^^ ach, de iPhone valt niet tegen. Maar ik mis mijn Samsung star qwerty wel :3 maar ja, het was tijd voor een nieuwe na 2 jaar ^^

    Een vraagje, ben je Belgisch of Nederlands? (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Nu waren de rollen omgedraaid. En ik kon niet stoppen met lachen. Ik had niet eens de kracht om terug te kietelen. 'Je bent gemeen,' zeg ik lachend. En de tranen komen in me ogen van het lachen. Dan vind ik de wilskracht om terug te kietelen. Ondanks dat hij boven op me zit kietel ik hem nu ook, wat niet erg goed gaat. 'Oke Oke Oke. Laten we het op gelijkspel houden' zeg ik lachend. Maar wat ik zei meende ik niet, ik ging alsnog verder met kietelen. En ik duwde mezelf overeind, en zo Daniël weer om zodat ik weer op hem zat. 'Nehh, toch maar niet, ik kan het nog wel volhouden.' en ik ga verder met kietelen.


    Daniël

    'Ik ben gemeen?' Vroeg ik haar lachend, 'Wat ben jij dan?' Vroeg ik haar terwijl ik haar handen vastpakte zodat ze me niet meer kon kietelen en drukte een kus op haar lippen.

    {Sorry voor het korte stukje.. Moet zo naar het dorp voor een cadeautje voor een vriendin van mij ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Die heeft mijn broer ^^ ach, de iPhone valt niet tegen. Maar ik mis mijn Samsung star qwerty wel :3 maar ja, het was tijd voor een nieuwe na 2 jaar ^^

    Een vraagje, ben je Belgisch of Nederlands? (:]


    Heheh ik had dat ook met mijn blackberry xd ik moest echt wennen aan de grote etc. en cool ik heb die blauwe genomen, vond die mooier dan de witte ^^

    Ik kom trouwens uit Nederland ^^ jij?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky
    'Ik ben gemeen?' zegt Daniël lachend, 'Wat ben jij dan?' en ik kijk hem glimlachend aan, 'ik ben lief.' zeg ik lachend. En Daniël pakt mijn handen beet zodat ik niet meer kan kietelen waarschijnlijk. En hij drukt een kus op mijn lippen. Ik moet glimlachen terwijl ik hem terug kus. Ik verstrengel onze vingers weer terwijl ik nog steeds op hem zit. 'Gelijkspel?' vraag ik glimlachend. En ik kus hem nog een keer, lang.

    [Ik ben ook Nederlander ^^ ik dacht al wel dat je Nederlands was (:]

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 15:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Heheh welkom mede Nederlander xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Ik ben gemeen?' zegt Daniël lachend, 'Wat ben jij dan?' en ik kijk hem glimlachend aan, 'ik ben lief.' zeg ik lachend. En Daniël pakt mijn handen beet zodat ik niet meer kan kietelen waarschijnlijk. En hij drukt een kus op mijn lippen. Ik moet glimlachen terwijl ik hem terug kus. Ik verstrengel onze vingers weer terwijl ik nog steeds op hem zit. 'Gelijkspel?' vraag ik glimlachend. En ik kus hem nog een keer, lang.

    [Ik ben ook Nederlander ^^ ik dacht al wel dat je Nederlands was (:]


    Daniël

    'Ik ben lief' Zegt ze lachend waarna ze haar vinger met die van mij verstrengeld, 'Gelijkspel?' Vraagt ze glimlachend waneer ze me nog een keer kust. 'Deal' Mompeld ik tegen haar lippen, 'Heb je nog honger?' Vraag ik haar dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet over een half uur weg.. Ben er pas morgen weer (weet niet hoe laat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Heb je nog honger?' vraagt Daniël dan aan me. En precies op dat moment knort mijn maag. 'Goede timing,' zeg ik lachend. Dan sta ik op en trek Daniël mee overeind. 'Wat te eten klinkt wel goed,' zeg ik lachend. En ik houd zijn hand vast, maar ik kijk er aarzelend naar en laat dan toch maar los. 'Let's go,' zeg ik en loop dan weer richting de school.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Goede timing, wat te eten klinkt wel goed'' Zegt ze lachend waneer ze opstaat en mij ook overeind trekt de manier waarop ze eerst aarzelend naar mijn hand keek en dan los liet maakte me niewschierig en ik kon het dan ook niet in houden om te vragen. 'Vind je het niet leuk als anderen het weten? Ik vind het niet erg om de heletijd het bos in te vluchten' Fluister ik in haar oor als ik dichtbij genoeg ben, het maakte mij niet veel uit ik was juist nieuwschierig wat zij ervan vond.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hooiii ^^]

    Sky
    'Vind je het niet leuk als anderen het weten? Ik vind het niet erg om de hele tijd naar het bos te vluchten,' fluistert Daniël in mijn oor. Ik draai me naar hem om, met een kleine glimlach op mijn lippen en fluister dan in zijn oor, 'Dat is het niet.. Ik dacht dat jij het misschien niet wilt.' en dan aarzel ik even, 'dat hebben jongens wel vaker. Een op een lief, bij vrienden stoer.' en ik kijk Daniël even aan, 'maar ik vind het ook niet er om baar het bos te vluchten' en die mooie ogen van hem. Die doen me zowat smelten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.