• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik besloot me nog eens om te kleden en trok een spannend, lederen, zwart jurkje aan met hoge sleehakken en spijkers. Een leren jasje en doodshoofd-tasje maakte alles compleet. Ik keek op mijn zwarte Iphone naar het uur. Half acht. Met mijn donkere make-up op liep ik naar beneden om nog snel wat te eten voor we zouden vertrekken. Ik koos voor een broodje kaas en at het snel op, stipt 2 voor acht stond ik op het schoolterrein te wachten op de rest.


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Nou we gaan eten." antwoordde ik simpel. Ik liep zogenaamd zelfzeker met haar aan mijn arm de school door. Iedereen zou denken dat ze gewoon weer een flirt was, maar deze keer was het anders. We liepen de kantine binnen en ik keerde me weer naar haar. Ik gaf haar een korte, maar liefdevolle kus op haar lippen.
    "Zoek jij een tafel? Ik neem wel wat te eten voor ons beiden. Wat je niet lust eet ik wel op." knipoog ik naar haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik grinnik en kijk wat in het rond naar een tafel. Bijna iedereen die nu nog zit te eten ken ik niet dus besluit ik maar een lege tafel te kiezen.
    Ik laat me op de stoel vallen en kijk even naar het uurwerk. 19u30. Na het eten zullen we ons dus vlug moeten omkleden om weg te gaan.
    Liever zit ik de hele avond alleen met Ax in de kamer maar ik ga nu ook niet zo'n vriendinnetje zijn die haar vriendje opeist.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik schep op beide borden een beetje van alles, neem een flesje water en een flesje cola en loop naar de tafel die Alexi uitgekozen heeft.
    "Hier." ik zet het overvolle dienblad op tafel en zet de cola bij haar neer. Dan ga ik met mijn al even overvolle dienblad naast haar zitten en draai de dop van mijn flesje water los. Ik neem een kleine slok en kijk dan blij naar mijn bord eten. Hmmm, wat ben ik blij dat ze op deze school echt geweldig eten hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik begin te lachen als ik zie hoe Axton zich volledig concentreert op zijn eten.
    Ik besluit me even ergens anders op te concentreren en begin te eten.
    De rode kool laat ik links liggen samen met de broccoli.
    Af en toe kijk ik even naar de etende Axton.
    Als ik weer kijk krijg ik de slappe lach. 'Blijkbaar vind je je eten nog interessanter dan mij.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Mfnee... fij bwent let printersdanste dwat er is." wist ik uit de brengen met volle mond. Ik begon snel te kauwen en slikte het eten door.
    "Zelfs het meeste eten van de wereld kan jou niet vervangen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Dat is lief maar ik ga vlug naar onze kamer om me om te kleden voor straks.' zeg ik en geef hem een korte knuffel waarna ik rechtspring en naar de kamer loop. Nog 15 minuten tijd.
    Ik draai de douchekraan open en ontdoe me vlug van mijn kleren.
    Ik zeep me in en was mijn haren. Dan spoel ik alles uit en sla een handdoek rond mijn middel om mijn kleren te gaan halen. Ik pak het blauwe jurkje, de schoenen en de oorbellen en kleed me aan. Ik laat mijn haar weer los.
    Daarna doe ik wat lipgloss en mascara op en loop terug naar de kamer.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Of ik nog honger had. Ik kon later ook nog eten. Ik nam snel nog 3 happen en zette daarna het eten weg. 'Nee, geen honger meer,' zeg ik met een glimlach. 'Maar als jij nog wel honger hebt, moet je het zeggen hoor.' en ik kijk hem aan. Mijn honger was inmiddels echt weg. Behalve de vlinders. Die zaten er nog, en ik was niet alleen verliefd op eten, maar ook op Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Nadat ik gegeten had, stond ik op en liep richting onze kamer. Ik besloot dat wat ik aan had wel goed genoeg was om een avondje uit.
    Ik loop onze kamer binnen en fluit bewonderend als ik haar zie zitten.
    "Wauw. Ik ga je dicht bij me moeten houden of ik geraak je nog kwijt." glimlach ik, terwijl ik haar in mijn armen trek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Daar heb ik geen problemen mee.' grijns ik en maak me even los uit zijn omhelzing.
    'En nu moet jij je omkleden.' lach ik 'Of ik ga weg zonder jouw.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Moet dat echt?" vroeg ik met een pruillipje. "Dit is toch goed genoeg?"
    Ik keek naar het strakzittende witte T-shirt en de laaghangende broek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoe was het in de Ardennen? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik rol met mijn ogen. 'Is voor mij goed hoor. Maar ben je misschien vergeten dat we gezwommen hebben daarnet?' grinnik ik.
    Ik denk dat zijn "zwembroek" nog lang niet droog is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ah we zijn gaan kanoën -ik was helemaal doorweekt-, gaan shoppen -LostMagic heeft al het geld opgedaan- en ons verveeld. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [Dat is mooi ^^ I'm bored, Elbrich id net offline ): ELBRICH, KOM TERUG XD

    Ik ben dol op kanoën :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.