• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Heey ^^ Ugh.. Echt ze gingen en justin bieber zingen en hun nagels lakken.. Ten eerste hou ik niet van Justin bieber en ten tweede heb ik niet eens nagels om te lakken XD}

    Daniël
    ''Dat is het niet.. ik dacht dat jij het mischien niet wilt.' Zegt ze aarzelend, 'Dat hebben jongens wel vaker. Een op een lief, bij vrienden stoer. Maar ik vind het ook niet erg om naar het bos te vluchten' Vervolgt ze, 'maar ik ben niet zomaar een gewone jongen' fluisterde ik plagend terug terwijl we het bos uit liepen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 12:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb het ook niet op Beaverkid :Y) en ik lak niet zo vaak mijn nagels. Maar ik heb ze wel (;]
    Sky
    'Dat is waar,' zeg ik glimlachend tegen Daniël. En dan pak ik zijn hand vast, we waren bijna bij school, 'dus stel dat we zo lopen. Vind je het dan niet erg?' en ik kijk hem aan. Nu had hij nog tijd om mijn hand los te laten als hij dat wilde. 'Trouwens, nu hoeft Vanes mij niet meer als concurrentie zien.' misschien dat ze dan nu wel normaal kon doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar daar kunnen alleen nog maar jongens bij :3 ik denk er even over na ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dus stel dat we zo lopen. Vind je het dan niet erg?' vraagt ze terwijl ze me aankijkt, 'Trouwens, nu hoeft Vanes mij niet meer als concurrentie te zien' vervolgt ze, Vanessa.. Ik vertrouwde haar voor geen meter. 'Tuurlijk niet' Andwoord ik glimlachend, 'Waar komt vanessa trouwens vandaan?' Vroeg ik haar, mischien dat zij het wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Dan is dat ook weer opgelost,' zeg ik met een glimlach tegen Daniël als hij zegt dat hij het niet erg vind om hand in hand met me te lopen. 'En ik heb geen idee waar Vans vandaan komt,' zeg ik. 'Het enige wat ik weet is dat ze hier vorig jaar ook al was. En dat ze tegen iedereen behalve Xav onvriendelijk is.' en dan komen we bij school aan. Ik zie iemand staren naar Daniël en mij, waarschijnlijk hadden ze Daniël zowat nog nooit met iemand anders gezien dan Nathan, en al helemaal niet hand in hand met iemand. En ik voel me er trots op. 'It's dinnertime.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En ik heb geen idee waar vans vandaan komt, het enige wat ik weet is dat ze hier vorig jaar ook al was. En dat ze tegen iedereen behalve Xav onvriendlijk is' Zegt ze terwijl we bij de school aankomen, ook ik zie iemand naar ons staren waarom moest idereen nou de hele tijd staren? hadden ze niets beters te doen? 'It's dinertime' hoorde ik sky zeggen waarna ik mijn gedachten niet meer tot de starende persoon wende en hem vergat toen ik aan eten dacht. 'Jummy, time for the human to eat' Zei ik grijnzend terwijl we de kantine binnen liepen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'En dat,' zeg ik tegen Daniel, 'is een twilight quote.' en ik kijk hem lachend aan. Samen lopen we de kantine in en ik laat daar zijn hand los. 'Oke, wat wil je eten? Want je eet wel, toch?' zeg ik grijnzend. En ik pak alvast fruitsap voor mezelf. 'en wat wil je drinken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En dat, is een twilight quote' Zegt ze lachend, 'Zou kunnen, ik vond het wel passen' andwoorde ik grijnzend waarna ze mijn hand los laat, 'Oke, wat wil je eten? Want je eet wel, toch? En wat wil je drinken?' zegt ze grijnzend, 'Ga je mij nou vergelijken met een vegetarische vampier?' vroeg ik haar lachend. 'maakt niet veel uit, pak maar wat' andwoorde ik terwijl ik op de tafel ging zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik pakte voor ons beiden een bord. En ik schep er spaghetti op. Ik pak ook wat fruitsap voor Daniël. En neem dan de borden mee. Ik loop naar de tafel waar Daniël zit en schuif daar aan. 'Alsjeblieft,' zeg ik met een glimlach. 'Als je iets anders wilt eten, moet je maar wat anders pakken.' en dan neem ik een hap. 'Dit is altijd wel lekker,' zeg ik glimlachend. 'o, eetsmakelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dankjewel' andwoord ik glimlachend, net op het moment dat ik een hap wil nemen komt Nathan binnen met een enigsins boze uitdrukking op zijn gezicht, 'Hanno? Daniel, davvero ci porterà di nuovo nei guai' riep hij boos tegen mij toen hij bij de tafel stond 'So che' antwoorde ik terwijl ik nathan probeerde te kalmeren, als hij boos was ging hij altijd over in het italiaans het land waar we in feite vandaan komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Nathan komt binnen gelopen, hij is boos. Hij zegt wat in het Italiaans. 'Ehh.. Hoi Nathan.' zeg ik tegen Nathan. Daniël klinkt kalmerend. 'Moet ik anders even weg?' vraag ik aan ze.

    [Ik moet gaan, mama is jarig. Tot snel!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {See you later Jaimy-chan! <3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël

    'Ehh.. Hot Nathan' Hoor ik Sky zeggen waarna ze vraagt of ze anders even weg moet, 'Nee hoeft niet, Nathan moet gewoon even kalmeren. Hij maakt zich te druk' Andwoorde ik nogsteeds op een kalme toon waarna ik naar Nathan toe liep, 'Ik weet wat ik gedaan heb en ik weer ook best wat de gevolgen daarvan zijn, gevolgen die ik zelf wel aankan' Zeg ik tegen hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Ik hoor Daniël tegen Nathan praten, over de gevolgen van Daniël en mij. Ik had er niet aan gedacht. En ik denk koortsachtig na. Allerlei boek titels komen in me op. Ik ben een boekenwurm. Dan loop ik naar de toe en vraag zacht: 'Wat zijn de gevolgen? Zijn die groot?' dan schud ik mijn hoofd. 'Tuurlijk zijn de gevolgen groot.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.