• die bij mijn diploma uitreiking aanwezig was dat ik moderator ben op een site.

    Gister had ik mijn diploma uitreiking (havo) en we moesten in groepjes naar voren komen. En dan werd je vervolgens allemaal persoonlijk toegesproken door je mentor. De speech van mijn mentor aan mij was een van de langste, lol. En hij zei dus zelfs iets over mijn moteratorschap hier, haha! Dat stukje wilde ik even met jullie delen [:

    En je bleek nog tot zoveel meer in staat: ..... , het moderatorschap van een jongerenforum vervullen waar honderden zo niet duizenden leeftijdsgenoten actief zijn (ik heb zelf ook even een account aangemaakt om te zien wat de jeugd zoal bezighoudt, maar de helft van de topictitels begreep ik niet (terwijl NL ook mijn moedertaal is) en dat Justin Bieber bashen was aan mij niet besteed…) en ..... .

    Haha, wat zalig ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Confused schreef:
    Haha, geniaal! Maar wel leuk toch? ;) Gefeliciteerd met je diploma nog! ;D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aw, dat is leuk :]
    Gefeliciteerd!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha, hoe leuk! :'D maar hoe wist hij dat eigenlijk?


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Luhan schreef:
    Aw, dat is leuk :]
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Haha geweldig! (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:38 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mhaha. Tof. (cat)
    Mochten ze zoiets doen bij mij, zou ik al blozend in elkaar kruipen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Mhaha. Tof. (cat)
    Mochten ze zoiets doen bij mij, zou ik al blozend in elkaar kruipen.
    Ja ik stond daar ook van 'Hahaha.. ha-ha-ha.. :$ :$ :$'

    @Scene, hij wist dat omdat ik in het begin van het jaar op een formulier had ingevuld wat ik doe in mijn vrije tijd xp En daar kwam hij dan op terug in een mentorgesprek enzo

    Wat leuk ^^
    Ik werd nog eens een keertje apart vernoemd als toppertje, omdat ik gemiddeld op mijn eindexamen een 8 heb gehaald ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Confused schreef:
    Haha, geniaal! Maar wel leuk toch? (; Gefeliciteerd met je diploma nog! ;D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou het publiek ofzo niet meer durven aankijken en hopen dat niemand erover begint. In ieder geval toch in mijn middelbare school. Nu op de campus zou ik het al niet meer zo gênant vinden.

    Gefeliciteerd met je diploma. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zou het publiek ofzo niet meer durven aankijken en hopen dat niemand erover begint. In ieder geval toch in mijn middelbare school. Nu op de campus zou ik het al niet meer zo gênant vinden.

    Gefeliciteerd met je diploma. =)
    Ach, ik spreek ze toch nooit meer [:

    Beverly schreef:
    Haha, wat leuk dat hij dat heeft vermeld.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha, ontzettend leuke mentor had jij! Had je hem verteld dat je op Quizlet Moderator was?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hahaha, verschrikkelijk leuk !


    The duty of youth, is to challenge corruption.