• Ja, mijn ma. Ik heb al enkele maandjes een vriendje en alles gaat heel goed tussen ons. De laatste tijd doet mijn mama er verschrikkelijk irritant en zit ze steeds slechte dingen over hem te zeggen terwijl ze hem niet eens heeft ontmoet. Hij is volgens haar veel te jong voor me (ik ben een jaar ouder), hij is een Belg (mijn mama heeft liever dat ik met een Rus/Wit-Rus ben aangezien ze de familietraditie wil behouden), hij smst/belt teveel met me, hij is niet knap genoeg, hij komt teveel aan me (omdat ik een kleine zuigplek had). Ook verbied ze me hem te zien omdat ze er zeker van is dat ik elk moment zwanger kan zijn en dat ik niet moet denken dat zij voor mij kind gaat zorgen.
    Echt, hallo, overdreven much? Godzijdank dat ik mijn pa nog heb die me wel beschermt.


    Olive

    *wat was de eerste titel wel? Voor hij aangepast was?*
    Oh, toen ik de titel las en uw naam zag staan, had ik al een schrikmomentje, dat je 'hou je mond' tegen je lief bedoeld was. Ben ik blij dat dat niet zo is.
    Serieus, dat moet idd echt irri zijn. Moeders.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    *wat was de eerste titel wel? Voor hij aangepast was?*
    Oh, toen ik de titel las en uw naam zag staan, had ik al een schrikmomentje, dat je 'hou je mond' tegen je lief bedoeld was. Ben ik blij dat dat niet zo is.
    Serieus, dat moet idd echt irri zijn. Moeders.


    Hou je bek :')
    & neenee, mijn lief moet zijn mond niet sluiten, hij heeft veel te veel dingen te zeggen daarvoor ;d. En tja, moeders, idd.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Hou je bek :')
    & neenee, mijn lief moet zijn mond niet sluiten, hij heeft veel te veel dingen te zeggen daarvoor ;d. En tja, moeders, idd.

    Je had beter gezet: Oedjemulle! :Y)
    Ontopic: Denk je dat het zal overgaan? Nee, zeker? D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Je had beter gezet: Oedjemulle! :Y)
    Ontopic: Denk je dat het zal overgaan? Nee, zeker? D:


    Ja, idd, zou slimmer geweest zijn ;d
    Pfff, geen idee. Yentel weet ervan en hij heeft niet echt zin om mijn moeder te ontmoeten. Mijn pa en Yentel mogen elkaar dan weer wel erg graag en zijn ouders mogen mij ook, dus het ligt echt aan mijn ma ._. Ik hoop het :c


    Olive

    Vivieee, je moed je mule oeden. Je mama heeft gelijk! (N)
    Nee, als ze zo bang is dat je volgespoten zal worden, dan moet ze maar een afspraak maken met de dokter. Je kan de pil gratis krijgen hier. Je bent nu toch al op zo'n leeftijd gekomen ... Ja ok. Maar je mama'tje overdrijft wel vaker, niet?

    Navigate schreef:
    Vivieee, je moed je mule oeden. Je mama heeft gelijk! (N)
    Nee, als ze zo bang is dat je volgespoten zal worden, dan moet ze maar een afspraak maken met de dokter. Je kan de pil gratis krijgen hier. Je bent nu toch al op zo'n leeftijd gekomen ... Ja ok. Maar je mama'tje overdrijft wel vaker, niet?


    Mijn pa zei precies hetzelfde :'D En ja, mijn mama overdrijft wel vaker... Maar nu is het er wel over. Mijn ouders waren bezig over trouwen en zij begon te zagen dat ik totaal niet met Yentel mocht trouwen, woman please, ik wil niet eens trouwen...

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 23:19 ]


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Mijn pa zei precies hetzelfde :'D En ja, mijn mama overdrijft wel vaker... Maar nu is het er wel over. Mijn ouders waren bezig over trouwen en zei begon te zagen dat ik totaal niet met Yentel mocht trouwen, woman please, ik wil niet eens trouwen...

    Zie, met jou papa kan ik 't ook vinden hé. :-)
    Goh, weet je wat 't is. Op je 16de denk je normaal gezien toch ook niet aan trouwen en al dat gezever. (Note: ik zeg wel normaal gezien).
    Je mama flipt 'm gewoon een beetje. Daarbij, ze kan ook moeilijk oordelen als ze 'm nog nooit heeft gezien. Volgens mij vreest ze gewoon een beetje dat je "dezelfde keuzes" zal maken als zij?
    Those crazy belarussians.

    Navigate schreef:
    (...)
    Zie, met jou papa kan ik 't ook vinden hé. :-)
    Goh, weet je wat 't is. Op je 16de denk je normaal gezien toch ook niet aan trouwen en al dat gezever. (Note: ik zeg wel normaal gezien).
    Je mama flipt 'm gewoon een beetje. Daarbij, ze kan ook moeilijk oordelen als ze 'm nog nooit heeft gezien. Volgens mij vreest ze gewoon een beetje dat je "dezelfde keuzes" zal maken als zij?
    Those crazy belarussians.


    Nou, ik zal me allesinds niet verloven of laten volspuiten zoals zij dat heeft gedaan, ik denk dat ik toch wel iets volwassener ben dan dat...
    & Idd, ik praat er soms wel over, maar ik wil er nog niks mee te maken hebben muuh.


    Olive

    Ik ken het helemaal. Mijn moeder doet ook altijd zo, terwijl ik dan niet eens wat heb met die jongen.
    O, en ze heeft op al mijn vriendinnen wat aan te merken, niemand is goed voor me. :')
    Mijn vader is ook de redelijke van de twee, lol.
    Kunnen we niet onze moeders hun mond dicht plakken? XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ken het helemaal. Mijn moeder doet ook altijd zo, terwijl ik dan niet eens wat heb met die jongen.
    O, en ze heeft op al mijn vriendinnen wat aan te merken, niemand is goed voor me. :')
    Mijn vader is ook de redelijke van de twee, lol.
    Kunnen we niet onze moeders hun mond dicht plakken? XD


    Op mijn vriendinnen heeft ze ook altijd commentaar! En graag, heel graag!


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Op mijn vriendinnen heeft ze ook altijd commentaar! En graag, heel graag!

    Mooi, is dat geregeld! Wat een rust en zaligheid zal het zijn! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wel,om je familietraditie te behouden,moet je dan niet trouwen? En volgens mij zijn jullie daar veel te jongen voor.
    I.i.g. heb je je pa nog. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Parachutes schreef:
    Wow, dat is... irritant. Serieus, ik zou helemaal gek worden ;o.


    En dan dacht ik dat mijn moeder erg was. Die van jou is zeker 10 keer zo erg. Ik zou echt gek worden en hem flippen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rembrandt schreef:
    Wel,om je familietraditie te behouden,moet je dan niet trouwen? En volgens mij zijn jullie daar veel te jongen voor.
    I.i.g. heb je je pa nog. :')


    Nou, mijn mama is er vrij van overtuigd dat ik al van plan ben om te trouwen en daar heeft ze ook al haar 'niet zo lieve' mening over uitgesproken ._.


    Olive