• Ja, mijn ma. Ik heb al enkele maandjes een vriendje en alles gaat heel goed tussen ons. De laatste tijd doet mijn mama er verschrikkelijk irritant en zit ze steeds slechte dingen over hem te zeggen terwijl ze hem niet eens heeft ontmoet. Hij is volgens haar veel te jong voor me (ik ben een jaar ouder), hij is een Belg (mijn mama heeft liever dat ik met een Rus/Wit-Rus ben aangezien ze de familietraditie wil behouden), hij smst/belt teveel met me, hij is niet knap genoeg, hij komt teveel aan me (omdat ik een kleine zuigplek had). Ook verbied ze me hem te zien omdat ze er zeker van is dat ik elk moment zwanger kan zijn en dat ik niet moet denken dat zij voor mij kind gaat zorgen.
    Echt, hallo, overdreven much? Godzijdank dat ik mijn pa nog heb die me wel beschermt.


    Olive

    Dat is wel heel erg overdreven.Jullie wonen in België en krijgen binnenkort Belgische nationaliteit. Je mag toch verliefd zijn op wie je wilt.Daar kan je helaas soms niks aan veranderen. Ik vind dat je moeder te fel gereageerd heeft. De kans dat je een Rus in België tegenkomt is al klein. En dan is de kans dat jullie verliefd worden nog kleiner.
    En hmm... Zwanger? Overdrijf ander?!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Oh dear, is het heel gemeen van mij dat ik dit stiekem wel grappig vind?
    Ik kan me niet voorstellen dat mijn ma ooit zoiets zou zeggen.
    Aaan de ene kant vind ik het wel lief van je ma dat ze je wil beschermen en alleen het beste voor je wil, want dat haal ik er wel een beetje uit, maar ze drukt zich volgens mij een beetje verkeerd uit.
    In als jij die jongen echt leuk vindt, blijf er dan gewoon vooral voor gaan. Alles went, ook voor je moeder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kamelot schreef:
    *checkt leeftijd* Sorry
    Jeez, ja, dat is ietwat overdreven, ja.


    I agree, ik snap dat je moeder bezorgt is, maar de meeste mensen duiken niet bij de eerste en de beste jongen de koffer in. En daarbij moet je toch kiezen voor iemand waar je gelukkig van wordt?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Phootos schreef:
    Dat is wel heel erg overdreven.Jullie wonen in België en krijgen binnenkort Belgische nationaliteit. Je mag toch verliefd zijn op wie je wilt.Daar kan je helaas soms niks aan veranderen. Ik vind dat je moeder te fel gereageerd heeft. De kans dat je een Rus in België tegenkomt is al klein. En dan is de kans dat jullie verliefd worden nog kleiner.
    En hmm... Zwanger? Overdrijf ander?!


    Probeer haar dat eens duidelijk te maken! Ze kent genoeg Russen die zonen hebben van mijn leeftijd, maar het zijn allemaal sukkels ._.

    Gancanagh schreef:
    Oh dear, is het heel gemeen van mij dat ik dit stiekem wel grappig vind?
    Ik kan me niet voorstellen dat mijn ma ooit zoiets zou zeggen.
    Aaan de ene kant vind ik het wel lief van je ma dat ze je wil beschermen en alleen het beste voor je wil, want dat haal ik er wel een beetje uit, maar ze drukt zich volgens mij een beetje verkeerd uit.
    In als jij die jongen echt leuk vindt, blijf er dan gewoon vooral voor gaan. Alles went, ook voor je moeder.


    Bij mijn andere vriendjes had ze dit probleem totaal niet en vond ze hen erg leuk, terwijl ze nogal vaak hadden gekwetst. Dus ik snap niet waarom zo dan zo overbeschermend doet over zo'n lieve jongen :c
    Forks schreef:
    (...)

    I agree, ik snap dat je moeder bezorgt is, maar de meeste mensen duiken niet bij de eerste en de beste jongen de koffer in. En daarbij moet je toch kiezen voor iemand waar je gelukkig van wordt?


    Volgens haar dus wel :c


    Olive

    Misschien moet ze hem 'ns ontmoeten, zodat je het tegendeel kan bewijzen? En anders, screw her (hard gezegd), jij weet toch 't beste waar je gelukkig van wordt (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is echt vreemd o.o


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaqen schreef:
    Misschien moet ze hem 'ns ontmoeten, zodat je het tegendeel kan bewijzen? En anders, screw her (hard gezegd), jij weet toch 't beste waar je gelukkig van wordt (:


    Ze wil hem niet ontmoeten, dat heeft ze me duidelijk gezegd, al heb ik ergens wel een plan om ze toch aan elkaar voor te stellen, al ben ik bang dat mijn ma dan gemeen tegen hem zal zijn.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ze wil hem niet ontmoeten, dat heeft ze me duidelijk gezegd, al heb ik ergens wel een plan om ze toch aan elkaar voor te stellen, al ben ik bang dat mijn ma dan gemeen tegen hem zal zijn.

    Pft. Dan heeft ze toch helemaal geen recht van spreken D: Overprotected much.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Authors schreef:
    (...)

    Ze wil hem niet ontmoeten, dat heeft ze me duidelijk gezegd, al heb ik ergens wel een plan om ze toch aan elkaar voor te stellen, al ben ik bang dat mijn ma dan gemeen tegen hem zal zijn.
    Neem hem gewoon een keer mee naar huis


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaqen schreef:
    (...)
    Pft. Dan heeft ze toch helemaal geen recht van spreken D: Overprotected much.


    Dat is het probleem net D: Ze kent hem niet en ze is zo bevooroordeeld. Echt, ik ben haar niet.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Dat is het probleem net D: Ze kent hem niet en ze is zo bevooroordeeld. Echt, ik ben haar niet.

    Yah, I know, maar als ze niet eens de móeite neemt om hem te ontmoeten. Dat kon ik dus niet uit 't verhaal opmaken (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Parachutes schreef:
    Wow, dat is... irritant. Serieus, ik zou helemaal gek worden ;o.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Russische ouders ... Zucht. Ik heb ook een Russische schoonmoeder die me al heeft geprobeerd weg te krijgen met een rijke Russin en veel gelieg en gezeur,maar het is haar niet gelukt! *O*


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    Russische ouders ... Zucht. Ik heb ook een Russische schoonmoeder die me al heeft geprobeerd weg te krijgen met een rijke Russin en veel gelieg en gezeur,maar het is haar niet gelukt! *O*


    Verschrikkelijk gewoon :'DDDD


    Olive

    Wow .., ik leef met je mee!
    Ik hoop dat het allemaal goed komt! (flower)


    Life is full of fake people