• Mede-Tokio Hotel-fans ;D,

    Misschien hebben sommigen van jullie het probleem al ondervonden: een concert van TH waar je dolgraag naartoe wil, maar het valt midden in de schoolweek -_- Er zijn fans die dan met (of zonder) toestemming van de ouders mogen spijbelen, maar voor degenen dat niét mogen en/of geen kans maken om aan school te ontsnappen, is de concertdatum dan toch een probleem.
    Daar hebben Elise (TomFcktElise) en ik iets op gevonden: een lange lange brief met ALLE namen (OOK ACHTERNAAM!), leeftijden, steden/dorpen (vermeldt ook je land) van al de fans het eerstvolgende concert in het weekend willen.

    Omdat ik dit een vrij origineel idee vind, denk ik niet dat andere landen het al gedaan hebben. Sommigen denken misschien 'Ja, maar in welk land wil je het concert in het weekend? België of Nederland?' Daar is een antwoord op! Stel: het concert vindt plaats op zaterdagavond in België, dan wil het toch zeggen op vrijdag of op zondag in Nederland omdat we buurlanden zijn, niet? Goed.

    Ik denk dat, als we goed samenwerken en echt héél veel namen verzamelen, dat we dan ons doel kunnen bereiken. Voor diegenen die contra dit plan zijn, wel, loop me niets te verwijten. Ik wil gewoon het beste voor iedereen. Laten we het beste hopen!


    Elise & Maialen.



    UPDATE: Hé, ik appreciëer het echt enorm dat velen het een goed idee vinden, maar daarmee hebben we nog geen lijst! ;D Dus ik smeek je, zet je naam en de rest van de info in een reactie. Danku danku danku! (:

    Elise & Maialen



    UPDATE: De info moet dus zijn:

    NAAM EN ACHTERNAAM + STAD/DORP EN LAND + LEEFTIJD



    Elise & Maialen



    Het kost meer geld om het in het weekend te doen aangezien het persooneel in het weekend vrij heeft, bijv. de mensen die het podium opbouwen. [/dacht ik]


    blame the bully.

    Topic Titels met alleen hoofdletters zijn verboden.
    [/gaat veranderen]


    Bored.

    Het kost meer geld om het in het weekend te doen aangezien het persooneel in het weekend vrij heeft, bijv. de mensen die het podium opbouwen. [/dacht ik]

    Is waar...
    Maar laat ze toch eens :D
    Ze hebben het al zo druk in amerika, No worries!!! Ze komen echt wel terug :D
    We moeten onze idolen nu ook weer niet overbelasten... Anders eindigt Bill/Tom/Georg/Gustav nog als een AMy Winehouse
    En dat willen we niet xD
    Maar het idee is goed en ik respecteer het
    xxx


    death to the one at the end of the serenade.

    Het kost meer geld om het in het weekend te doen aangezien het persooneel in het weekend vrij heeft, bijv. de mensen die het podium opbouwen. [/dacht ik]



    Dat is misschien waar, maar tijdens de tour zijn er sowieso concerten in het weekend. Dus wij vragen gewoon om het onze in het weekend te plaatsen! ;D



    (...)
    Is waar...
    Maar laat ze toch eens :D
    Ze hebben het al zo druk in amerika, No worries!!! Ze komen echt wel terug :D
    We moeten onze idolen nu ook weer niet overbelasten... Anders eindigt Bill/Tom/Georg/Gustav nog als een AMy Winehouse
    En dat willen we niet xD
    Maar het idee is goed en ik respecteer het
    xxx




    We maken ons absoluut geen zorgen over dat ze niet terugkomen ofzo! ;D Nee nee, maar gewoon dat het concert in het weekend plaats vindt. Trouwens, TH zelf zal geen last hebben van die beslissing. De managers misschien wél ;D Maar ach, zeiden ze niet dat ze het beste voorhadden met de fans? Bedankt voor je eerlijke mening ^^



    ik vin het eerlijk gezecht wel een heel goed idee.. ik weet dat idd veel kinderen ervoor moesten spijbelen.. ik zelf gelukkig niet omdat de opendagen net op tijd waren waardoor ik een vrijedagkaart kreeg [leker belangrijk eig xD mjaa] annyway ik vind het wel een goed idee eig ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Ik vind het een goed idee.
    Ik mag alleen in het weekend naar concerten. .-.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het een goed idee.
    Ik mag alleen in het weekend naar concerten. .-.



    Wil je dan de info geven? ;D



    eerlijk gezegd geef ik je weinig kans:X Maar het is wel een super goed idee! Ik stuur me info wel ff^^


    I am an idiot, I move.

    OKe ik vind het ook een zupper idee!!
    Maar Wat voor info moet ik naar zetten?!


    Dunno ><

    Goed plan! oh wacht.
    Mijn naam is Romy Kaufman.
    Ik woon in Oud - Beijerland (Zuid-Holand)
    En ik ben 13 jaartjes jong.
    Me email adres is; Romykaufman@hotmail.com
    xx, dikkekus <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Goed plan! oh wacht.
    Mijn naam is Romy.
    Ik woon in Oud - Beijerland (Zuid-Holand)
    En ik ben 13 jaartjes jong.
    xx, dikkekus <3.



    Bedankt! ;D



    (...)


    Bedankt! ;D




    Alsstu =)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Jaa heel goed plan! Ik mag ook niet midden in de week -_-'
    - Naam: Esther Wetting.
    - Woonplaats + land: Leeuwarden, Nederland.
    - Leeftijd: 14 Jaar.
    Xxx. (ll')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    super goed plan!!
    hier zijn mijn gegevens:
    Julia Meussen
    Woonplaats, land: Harderwijk, Nederland
    Leeftijd: 15.


    Love is the world. And that's make my smile.