• Als de 18-jarige Mathijs net een harde break-up heeft gehad met zijn geliefde ex-vriendin, heeft hij nog steeds sterke gevoelens voor haar en probeer haar op advies van zijn 3 beste vrienden terug te winnen. Hij maakt haar stikjaloers door een ander meisje aan de haak te slaan, een meisje waarop zijn ex-vriendin nog vreselijk jaloers zou kunnen zijn. Om het allemaal wat makkelijker te maken zorgt zijn beste vriend [NAAM] voor een speciaal verkregen lijst, iets dat alles vertelt over wat je maar zou willen weten over meisjes. ‘’Werkt perfect,’’ waren de precieze woorden van [NAAM]. Als hij eindelijk zijn zin heeft gekregen en zijn ex-vriendin als een blok aan zijn benen hangt om hem terug te nemen, blijkt alles helemaal mis te zijn gegaan. Zijn leven lijkt een puinhoop te worden. Hij wil zijn ex-vriendin niet meer terug, hij wil de 17-jarige [NAAM] die er zonet achter is gekomen dat het allemaal een één grote grap was.


    Nieuw verhaal, nieuw idee en nu ook nieuwe rollen nodig!

    Wat heb ik nodig:
    • Mathijs' ex-vriendin.
    • Het meisje waar Mathijs verliefd op wordt.
    • Beste vriend 1.
    • Beste vriend 2.
    • Beste vriend 3.
    • Vriendin van Mathijs.
    • Eventueel nog klasgenoten et cetera.
    • Overig, als je zelf nog wat kan verzinnen.

    Wat moet je invullen:
    Rol:
    Voornaam: Let op! De hoofdpersonen zijn gewoon Nederlands, dus ook Nederlandse namen.
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, naam vermelden! Landon Liboiron is bezet.
    Familie:
    Hobby's:
    Opleiding en toekomstplannen: Niveau wat ze doen, of ze examenklassers zijn net zoals Mathijs of lager etc.
    Extra: Alles wat me nog interesseert.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:58 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mag ik beste vriend 1 reserveren? :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 11:49 ]


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Mag ik beste vriend 1 reserveren? :3


    Je kan niet reserveren, want het is geen RPG. De beste krijgt de rol (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Beste vriend 1

    Voornaam: Glenn
    Achternaam: Meesters
    Volledige naam: Glenn Christiano Meesters
    Leeftijd en geboortedatum: 12 september 1994
    Uiterlijk:


    Zac Efron
    Familie: Glenn heeft een broertje, een zus en een broer die sinds een korte tijd uit huis is. Zijn ouders laten hem vrij in wat hij doet en wil, als het maar niet te gek wordt. Soms gaat hij echter wel wat te ver, hierdoor heeft hij al een strafblad.
    Hobby's: Hij gamet en houdt ervan om met zijn brommer de stad door te crossen.
    Opleiding en toekomstplannen: Hij doet op dit moment TL 4, examenjaar.
    Extra: Glenn kan goed tekenen.


    26 - 02 - '16

    Met 'vriendin van Mathijs', bedoel je dan gewoon een vriendin?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Met 'vriendin van Mathijs', bedoel je dan gewoon een vriendin?


    Jep, een 'gewone' vriendin. Hij heeft er geen relatie mee of iets dergelijks.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Volgens mij staat er geen 'innerlijk' bij. Hoef je dat niet te weten, of...


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Volgens mij staat er geen 'innerlijk' bij. Hoef je dat niet te weten, of...


    Nee, staat er inderdaad niet en dat heb ik expres gedaan. Bij sommige mensen heb ik namelijk al ideetjes van wat ik van ze verwacht in het verhaal of opmerkingen die ze gaan maken, dus als iemand dan een heel ander karakter erbij verzint, matcht dat niet zo heel erg meer! En nu kan ik overal nog een beetje mijn eigen draai aan geven.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:18 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Nee, staat er inderdaad niet en dat heb ik expres gedaan. Bij sommige mensen heb ik namelijk al ideetjes van wat ik van ze verwacht in het verhaal of opmerkingen die ze gaan maken, dus als iemand dan een heel ander karakter erbij verzint, matcht dat niet zo heel erg meer! En nu kan ik overal nog een beetje mijn eigen draai aan geven.


    Oke :3


    26 - 02 - '16

    Vriendin van Mathijs

    Voornaam: Marieke
    Achternaam: de Bakker
    Volledige naam: Marieke "Maartje" de Bakker
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 7 januari 1996
    Uiterlijk:



    Karen Gillan
    Familie: Maartje heeft twee broertjes, één van veertien en één van tien jaar oud. Omdat haar vader in het buitenland werkt en niet vaak thuis is, zorgt zij evenveel voor haar broertjes als haar moeder doet. Omdat haar jongste broertje vroeger altijd moeite had om haar naam uit te spreken, noemde hij haar 'Marie' ipv 'Marieke'. Dit vond ze echter geen leuke naam, dus besloot ze zichzelf Maartje te gaan noemen. De familie De Bakker heeft één hond, een oude Duitse herder genaamd Bram.
    Hobby's: Maartje houdt ervan om uit te gaan met vrienden, maar vindt het net zo leuk om paard te rijden of te fietsen door de bossen of de duinen. En hoewel Bram het niet erg graag op Maartje heeft, vindt 'ie het ook altijd leuk wanneer ze hem meeneemt.
    Opleiding en toekomstplannen: Maartje doet 4VWO, wilt na haar schooltijd gaan reizen en weet nog niet wat ze daarna gaat doen.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:44 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Voornaam: Nina
    Achternaam: van Dijk
    Volledige naam: Nina van Dijk
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar, 18 December 1995
    Uiterlijk:


    Megan Fox
    Familie: Nina heeft doodnormale ouders en ze heeft nog een klein zusje genaamd Daniëlle. Daniëlle is 5 en doet alles samen met Nina.
    Hobby's: Nina tennist graag en doet ook aan hockey, ze is erg sportief om houd van sporten en doet het veel.
    Opleiding en toekomstplannen: HAVO/VWO, ze weet nog niet wat ze na school wilt doen.
    Extra: Nina is heel sportief.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:57 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Meisje waar Matthijs verliefd op wordt vul ik voor je in!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Meisje waar Matthijs verliefd op wordt.
    Voornaam: Verena maar iedereen noemt haar Vera.
    Achternaam: Campen
    Volledige naam: Verena Maria 'Vera' Campen
    Leeftijd en geboortedatum: Vera is 17 jaar oud en is geboren op 12 augustus.
    Uiterlijk:


    Holland Roden
    Vera heeft prachtig lang rood haar dat is slagen om haar schouders valt. Haar ogen hebben een donkere bruine kleur waar je elke keer weer in kunt verdwalen. Eén van Vera's voordelen aan haar uiterlijk is dat ze ontzettend volle en opvallende lippen heeft. Die laat ze vaak ook extra opvallen door haar lippen felrood of felroze te stiften.
    Familie: Over het algemeen was Vera's jeugd prima. Ze had nog nooit iets gebroken, was nog nooit gepest en was ook nog nooit verhuisd zodat ze helemaal opnieuw zou moeten beginnen. Haar hele wereld werd door elkaar gehaald op haar elfde toen haar vader verongelukte in een auto-ongeluk. Matthew Campen overleed op 39-jarige leeftijd. Sindsdien is Vera alleen met haar moeder, de nu 44-jarige Helen Campen-Franca en haar 14-jarige zusje Julia. Omdat haar moeder het landhuis waarin ze woonden op het platteland niet in haar eentje kon betalen zijn ze naar de stad verhuisd waar haar moeder meer kans had op een baan. Hierna is ze bij een tijdschrift gaan werken wat haar nu assistent redacteur oplevert.
    Bruce Willis, Jayma Mays, Chloe Moretz
    Hobby's: Vera's grote hobby is fotografie, wat ze ontzettend graag doet. Hierin kan ze haar ei kwijt, net als in haar andere grote hobby; koken. Vera is werkelijk verliefd op alles wat met eten te maken heeft en vind het geweldig om van alles uit te proberen. Vera is behalve creatief ook ontzettend meisjesachting en vind het ook geweldig om een middagje met haar vriendinnen te gaan shoppen. Ze doet werkelijk van alles met haar vriendinnen, filmavondjes, shoppen, naar zee, met de trein naar een grote stad om te terrassen.
    Opleiding en toekomstplannen: Vera zit nu in 6 VWO, wat betekend dat Vera een hele vroege is. Dit klopt ook en daarbij heeft Vera ook nog eens een klas overgeslagen op de basisschool omdat ze ontzettend pienter is. Volgend jaar als Vera van school af is wil ze graag binnenhuisarchitectuur gaan studeren op de kunstacademie.
    Extra: Vera heeft een bijbaantje bij de bakker waarmee ze geld verdient die ze dan weer aan haar moeder kan geven omdat haar moeder alleenstaand is en anders de opleiding van die van Vera en die van haar zusje niet kan betalen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 13:31 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ga meteen een ex-vriendin voor je invullen (:


    --

    Uh, mogen het ook Franse achternamen zijn?
    Van Wallonië of zo? Is ook Belgisch ;D


    --

    Kontje schreef:
    Uh, mogen het ook Franse achternamen zijn?
    Van Wallonië of zo? Is ook Belgisch ;D


    Nou, het lijkt me lastig dat z'n ex Belgisch is, want hij woont in Amsterdam of Twente ofzo, haha. Maar officieel zou het wel mogen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.