• Als de 18-jarige Mathijs net een harde break-up heeft gehad met zijn geliefde ex-vriendin, heeft hij nog steeds sterke gevoelens voor haar en probeer haar op advies van zijn 3 beste vrienden terug te winnen. Hij maakt haar stikjaloers door een ander meisje aan de haak te slaan, een meisje waarop zijn ex-vriendin nog vreselijk jaloers zou kunnen zijn. Om het allemaal wat makkelijker te maken zorgt zijn beste vriend [NAAM] voor een speciaal verkregen lijst, iets dat alles vertelt over wat je maar zou willen weten over meisjes. ‘’Werkt perfect,’’ waren de precieze woorden van [NAAM]. Als hij eindelijk zijn zin heeft gekregen en zijn ex-vriendin als een blok aan zijn benen hangt om hem terug te nemen, blijkt alles helemaal mis te zijn gegaan. Zijn leven lijkt een puinhoop te worden. Hij wil zijn ex-vriendin niet meer terug, hij wil de 17-jarige [NAAM] die er zonet achter is gekomen dat het allemaal een één grote grap was.


    Nieuw verhaal, nieuw idee en nu ook nieuwe rollen nodig!

    Wat heb ik nodig:
    • Mathijs' ex-vriendin.
    • Het meisje waar Mathijs verliefd op wordt.
    • Beste vriend 1.
    • Beste vriend 2.
    • Beste vriend 3.
    • Vriendin van Mathijs.
    • Eventueel nog klasgenoten et cetera.
    • Overig, als je zelf nog wat kan verzinnen.

    Wat moet je invullen:
    Rol:
    Voornaam: Let op! De hoofdpersonen zijn gewoon Nederlands, dus ook Nederlandse namen.
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, naam vermelden! Landon Liboiron is bezet.
    Familie:
    Hobby's:
    Opleiding en toekomstplannen: Niveau wat ze doen, of ze examenklassers zijn net zoals Mathijs of lager etc.
    Extra: Alles wat me nog interesseert.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:58 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Nou, het lijkt me lastig dat z'n ex Belgisch is, want hij woont in Amsterdam of Twente ofzo, haha. Maar officieel zou het wel mogen.


    Bedankt !
    Let niet op je pb die ik net stuurde


    --

    Oeeeh ik wil beste vriend en ex invullen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Ex vriendin van Mathijs.
    Voornaam: Sam. Dit wordt niet uitgesproken als sem, op het engels, maar echt met een A. Het is in principe een jongensnaam, maar er zijn veel mensen die het zeggen als Sem, waar Sam zich aan kan irriteren.
    Achternaam: Heesters.
    Volledige naam: Sam Lonneke Elisabeth Heesters.
    Leeftijd en geboortedatum: Sam is net zoals Mathijs achtien jaar oud. Ze is geboren op tweeëntwintig juni 1993.
    Uiterlijk:


    Dianna Agron.
    Familie: Sam komt uit een vrij groot gezin, waar ze geen een zus, maar alleen maar broers heeft. Haar moeder, Emily, was toen ook ontzettend blij toen ze eindelijk een dochter kreeg na drie jongens. Niet dat ze haar zoons niet geweldig vind, maar ze verlangde erg naar een dochter om haar haartjes te kunnen vlechten en dat soort dingen. De vader van Sam, Leo, heeft eigen bedrijf waar Sam vrij weinig van snapt en verdient hier best wel goed mee. Emily doet aan vrijwilligers werk. Samen hebben ze vijf kinderen. De oudste van hen is Lucas van vijfentwintig. Hij woont allang niet meer thuis, maar komt nog vaak over de vloer. Hij is nu al bijna twee jaar getrouwd met Anna, een leuke meid die hij ontmoet heeft bij het uitgaan. Willem is de tweeëntwintig jarige broer van Sam. Hij woont ook niet meer thuis en gaat later het bedrijf van zijn vader overnemen, waar hij nu al veel in mee helpt. Mart is nu twintig en daarmee maar twee jaar ouder dan Sam. Met Mart kan Sam het nog het beste vinden, maar ze hebben geen bijzondere band ofzo. Ze hebben een typische broer zus relatie, die ze met alle broers heeft van haar. De jongste is Thomas van vijftien, bijna zestien.
    Meryl Streep, Robert Downey Jr, Chris Hemstworth, James Franco, Dave Franco en Niall Horan.
    Hobby's: Sam is een sportief meisje dat aan twee sporten doet. De eerste daarvan is handbal. Dit doet ze nog niet zo heel erg lang, maar vindt het super leuk omdat haar team erg gezellig is. Het zijn allemaal meisjes van haar leeftijd die het goed met elkaar kunnen vinden en het niet doen om te winnen, maar meer om de gezelligheid. Sam staat als rechteropbouw of rechterhoek, omdat ze links is. Naast dit doet ze in de winter ook aan kunstschaatsen. Ze kan dit beter, maar vindt het minder leuk omdat ze er erg opgedreven wordt om te winnen en er niet heel veel vrienden heeft.
    Opleiding en toekomstplannen: Sam zit nu op 6 VWO, maar had misschien toch beter HAVO kunnen gaan doen. Ze moet extreem hard leren om een 6 te halen en is vorig jaar met de hakken over de sloot over gegaan. Ze wil later graag dierenarts worden, omdat ze een obsessie heeft voor dieren en er dus later graag mee wil gaan werken. Haar grote droom is later ook een eigen kliniek te hebben.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 19:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Beste vriend 2
    Voornaam: Thomas
    Achternaam: de Groot
    Volledige naam: Thomas de Groot
    Leeftijd en geboortedatum: 17 29-1-1995
    Uiterlijk:


    Josh Hutcherson
    Familie: Thomas heeft geen vader meer, deze is overleden tijdens een ongeval. Hij leeft nu samen met zijn oudere broer en zijn moeder. Het ongeval is pas een jaar gelden gebeurt en Thomas’ moeder heeft nog veel problemen met het verwerken van het verdriet. Thomas’ heeft die tijd steun bij zijn broer gezocht waardoor hun band sterk is geworden.
    Hobby's: Hij heeft niet bepaald hobby’s. Thomas’ wilt wel altijd bezig zijn. Wanneer hij niet bezig is denkt hij namelijk aan zijn vader en alles wat is gebeurd en dit wilt hij niet. Hij is daarom ook vaak bij zijn vrienden te vinden. Gamen, crossen, feesten alles. Zolang hij maar iets doet.
    Opleiding en toekomstplannen: Hij doet nu examenjaar HAVO. Maar hij heeft er geen vertrouwen in door wat er het laatste jaar is gebeurd zijn bijna al zijn cijfers onvoldoendes. Hij hoopt het volgend jaar gewoon opnieuw te doen zonder problemen en dan gewoon te slagen. Daarna wilt hij een opleiding cultuur en geschiedenis doen. Dit is wat hem het meest interesseert
    Extra:


    Hier hebben we te maken met de ex-vriendin/gewone vriendin van Mathijs. Ze kreeg de naam Roos Dupaint Lefèvre, en is geboren op 20 Maart 1995. Haar vader voedt haar en haar zusje van vijf jaar oud -Melanie Dupaint Lefèvre- op, ze komen ook niets te kort doordat hij een zakenman is. Hun moeder stierf kort na de geboorte van Melanie. Roos is een creatief persoon, ze heeft overal waar ze komt haar Camera bij. Achteraf maakt ze er een collage van + vind het een leuke bezigheid om de foto's na te tekenen. Ook kan ze al vanaf haar 3de piano spelen. Roos zit in haar voorlaatste jaar, op de kunstschool. Met haar talenten wil ze later haar geld verdienen.
    Ze had eerst zes vingers, maar die heeft ze chirurgisch laten verwijderen. -boeit niet echt-


    Het meisje op de foto is trouwens Danielle Peazer.
    Wil je mij laten weten of je deze rol gebruikt of niet?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 20:23 ]


    --

    Rol: Vriendin van Mathijs (GEWONE vriendin dus)
    Voornaam: Eline
    Achternaam: Doorsen
    Volledige naam: Eline Madelon Doorsen
    Leeftijd en geboortedatum: 19-12-1994 (17 Jaar)
    Uiterlijk:


    (Avril Lavigne)

    Familie: Eline woont met haar vader en jongere broertje in een kleine flat. Haar moeder reist erg veel voor haar werk dus Eline ziet haar niet erg veel. Haar vader werkt veel dus heeft Eline zich om haar 8 jarige broertje (Tobi Doorsen) bekommerd. Desondanks is ze absoluut niet ongelukkig. Eline heeft een grote mond en is erg brutaal. Tegenover vrienden kan ze ook erg lief en begripvol zijn. Heel anders dan de eerste indruk die mensen van haar hebben. Eline gaf erg veel om haar opa en oma maar die zijn allebij overleden. Voor hen verft ze haar haar. Groen voor haar opa en roze voor haar oma, dat waren hun lievelingskleuren. Alleen haar allerbeste vrienden weten dit.
    Hobby's: Eline houd erg van tekenen en van skaten. Ze maakt graag lol met haar vrienden en vindt het soms een beetje moeilijk in te schatten wanneer ze te ver gaat. Het liefst kijkt ze met één van haar beste vrienden films op regenachtige zondagen.
    Opleiding en toekomstplannen: Eline zit in het laatste jaar van het VWO en heeft nog geen idee wat ze hierna wil gaan doen. Het maakt haar vader helemaal gek en Eline ergert zich dood aan zijn gezeur. Hier klaagt ze vaak over met het argument: "Ik ben nog jong, ik heb de tijd."
    Extra: Eline staat altijd voor haar vrienden klaar maar heeft ook altijd een scherpe mening en is niet bang om die te laten merken. Ook heeft Eline een hekel aan haar eigen naam, die zou ze liever veranderen maar ze weet niet waarin.

    Als je het karakter wilt veranderen mag dat af course ;) (Ik las net pas dat je dat er expres niet bij had gezet:$)

    (wil je het laten weten als je hem (of eigenlijk haar)gebruikt?)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 22:00 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: Vriend van Mathijs.
    Voornaam: Valentijn. Een bijnaam kent hij niet echt en wordt eigenlijk aangesproken met Valentijn, soms met Val of Tijn.
    Achternaam: De Rooij.
    Volledige naam: Valentijn Jasper De Rooij.
    Leeftijd en geboortedatum: Valentijn is twintig jaar oud, maar heeft wel in hetzelfde leerjaar als Mathijs gezeten. Dit komt omdat hij vroeger drie jaar heeft gekleuterd en eens is blijven zitten, in de derde. Het deed hem eigenlijk niet zoveel dat hij altijd twee jaar ouder was, want hij is waarschijnlijker nog kinderachtiger dan de helft van zijn klasgenoten. Hij is geboren op 19 Juni 1992.
    Uiterlijk:


          Cesc Fàbregas.
    Familie: Valentijn heeft ergens iets Spaans in zich en dit is goed te zijn, zeker als je naar zijn vader, Armin, kijkt. Zijn vader is een vierde Spaans, van zijn moederskant ergens, dus Valentijn in principe een achtste, maar heeft hier niks mee. Hij zal het eigenlijk nooit zeggen, omdat hij het vrij weinig voor vindt stellen. Zijn moeder, Ellen, is wel gewoon een Nederlandse. Samen hebben ze drie kinderen, waarvan Valentijn de oudste is. Hij heeft een jonger zusje, Fleur, van zestien en een jongere broer, Alex, van vijftien.
    Antonio Banderas, Michelle Pfeiffer, Sarah Hyland en Jake T Austin.
    Hobby's:
    Opleiding en toekomstplannen: Valentijn wil later graag iets met sport gaan doen, iets van sportleraar, maar nog veel liever: profvoetballers, maar dit zit er waarschijnlijk niet in, omdat hij daar nu al te oud voor is om ermee door te breken. Hij wil dus een opleiding: sport en beweging gaan doen. Hij heeft net zijn 6 VWO afgerond.
    Extra: Valentijn heeft sinds kort een vriendin, Nora Schuite. Nora is nu zeventien jaar oud en heeft net haar HAVO afgerond, op dezelfde school als Valentijn. Ze zijn nu ongeveer drie weken samen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:47 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zijn er nog meer mensen die rollen in willen vullen? Ik heb er nog wel een aantal nodig! *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Welke heb je nog nodig?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Goyle schreef:
    Welke heb je nog nodig?


    Bijna alles nog wel! Ik heb al wel 2 goede beste vrienden en een ex-vriendin, maar de rest heb ik nog nodig.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Het meisje waar Mathijs verliefd op wordt.
    Voornaam: Let op! De hoofdpersonen zijn gewoon Nederlands, dus ook Nederlandse namen. Sophie
    Achternaam: Shraeder.
    Volledige naam: Sophie Natalie Shraeder.
    Leeftijd en geboortedatum: Sophie is 17 jaar en geboren op 17 februari 1994.
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, naam vermelden! Landon Liboiron is bezet.


    Ashley Rickards
    Familie: Sophie haar ouders zijn toen ze vier was gescheiden en nu leeft Sophie met haar vader door problemen met haar moeder.
    [img=http://data.whicdn.com/images/31681193/tumblr_m2tq6gHxfH1r4t0mjo1_500_large.jpg] Alexander haar vader.[/img]
    Sophie heeft twee broers van achttien, maar die zijn zodra het kon het huis uitgegaan. [img=http://data.whicdn.com/images/31543924/380748_10151872516585523_1884378509_n_large.jpg]Edvard en Micheal.[/img]
    Hobby's: Sophie's hobbies zijn het fotograferen van mensen en de natuur zodat ze altijd naar de mooie dingen terug kan kijken. Ze houdt heel erg van dansen, maar dat doet ze nooit als er mensen in de buurt zijn. Meestal neemt ze een dik boek mee naar school om te kunnen lezen.
    Opleiding en toekomstplannen: Niveau wat ze doen, of ze examenklassers zijn net zoals Mathijs of lager etc.
    Sophie zit in vijf VWO. Ze is heel goed in talen, waardoor ze van plan is om tolk te kunnen worden. Ze kan dan over de wereld reizen en enkel voor belangrijke mensen te vertalen.
    Extra: Alles wat me nog interesseert. /

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 13:49 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    dan doe ik er ook maar eentje ;o

    Wat moet je invullen:
    Rol: de beste vriend van mathijs die hij al kent sins de peuterschool.
    Voornaam: Remco
    Achternaam: van de achterhoek
    Volledige naam: remco van de achterhoek
    Leeftijd en geboortedatum: 19 jaar, 17 januari 1993.
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, naam vermelden! Landon Liboiron is bezet.
    Familie: Remco zijn oorspronkelije ouders zijn gescheiden. remco woont met zijn 2 zusjes ( nina en naomi), zijn moeder(elles) en moeders vriendin(feline) in een huis. zijn broer ( marco) die bij zijn vader woont ziet en spreekt hij nog wel eens. hij heeft geen contact met zijn vader.
    Hobby's: remco gaat regelmatig naar de sportschool. hij houdt van uitgaan en is is een echte meiden verslinder. hij is heel behulpzaam en ziet zijn vrienden graag heel vrolijk.
    Opleiding en toekomstplannen: Remco doet een BBL opleiding in het ziekenhuis. hij werkt maandag, dinsdag,woensdag en donderdag van 9 tot 4. op vrijdag gaat hij van 10 tot 4 na school.
    Extra: Remco is geintreseerd in mensen helpen. hij heeft een heel aardig karakter en zou nog een vlieg kwaad doen. hij staat altijd klaar voor zijn vrienden en hij kan niet zonder ze. hij wil ook geen moment alleen zijn.
    hij heeft aardig wat relaties gehad en kent veel meiden. hij is vaak druk en kan echt niet stilzitten. hij is altijd in beweging.

    dit is mijn eerste, ik hoop dat die goed is =x
    sorry, ik ken niet echt beroemde mensen dus ik heb geen plaatje ): kunnen vinden?.

    Rol: Het meisje waar Mathijs verliefd op wordt.
    Voornaam: Denize
    Achternaam: van Heugten
    Volledige naam: Denize Rosalie van Heugten
    Leeftijd en geboortedatum: Denize is 16 jaar, en is geboren op 7 December.
    Uiterlijk:


    Nina Dobrev
    Denize heeft lang, bruin haar. Het valt nog over haar schouder. Denize heeft een licht-getinte huid. Ze heeft mooie, donkerbruine ogen. Die ze vaak opmaakt met wat mascara en oogpotlood. Op haar volle lippen draagt ze meestal lipgloss. Denize is 1,75 lang en is slank. Ze heeft wel een cup c. Je ziet Denize meestal op hakken, maar heel soms ook Vans of All-stars. Verder draagt ze veel jurkjes, maar je kan haar ook gewoon zien in een skinny jeans en een topje of blouse.
    Familie: Denize's familie is niet heel groot. Beide ouders heeft ze niet meer. Haar vader is vier jaar geleden overleden bij een vliegtuig-crash. jaar. Haar moeder is 46-jarige Leya. Ook heeft ze nog twee broers. De 27-jarige Jerole en de 26-jarige Michel.
    Hobby's: Denize heeft vele hobby's. Zo houd ze erg van voetbal, en nit alleen om te kijken. Zelf kan ze het ook goed. Ook houd Denize van shoppen, en doet dit ook elke zaterdag. Het is niet een van haar grootste hobby's, maar Denize kan goed koken. Ze doet dit ook bijna elke dag.
    Opleiding en toekomstplannen: Denize zit nu in 4 Havo, en moet dus alleen nog 5 Havo doen voor ze van school gaat. Haar grote droom is om actrice te worden, of model. Maar als dat niet lukt heeft ze altijd nog een ander plan. Dan gaat ze studeren voor dokter.
    Extra: Denize is de trotse eigenares van een licht-roze scooter. Ze gaat altijd naar school met dat ding, en hij is bijna nooit vuil. Denize's familie is rijk, maar Denize heeft toch een baantje. Ze werkt in een klein, gezellig cafeetje. Denize heeft geen geloof. Denie heeft een kleine verslaving aan Oreo koekjes. Ook heeft Denize een katje, genaamd Lucky.


    El Diablo.

    Dinkelberg schreef:
    dan doe ik er ook maar eentje ;o

    Wat moet je invullen:
    Rol: de beste vriend van mathijs die hij al kent sins de peuterschool.
    Voornaam: Remco
    Achternaam: van de achterhoek
    Volledige naam: remco van de achterhoek
    Leeftijd en geboortedatum: 19 jaar, 17 januari 1993.
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, naam vermelden! Landon Liboiron is bezet.
    Familie: Remco zijn oorspronkelije ouders zijn gescheiden. remco woont met zijn 2 zusjes ( nina en naomi), zijn moeder(elles) en moeders vriendin(feline) in een huis. zijn broer ( marco) die bij zijn vader woont ziet en spreekt hij nog wel eens. hij heeft geen contact met zijn vader.
    Hobby's: remco gaat regelmatig naar de sportschool. hij houdt van uitgaan en is is een echte meiden verslinder. hij is heel behulpzaam en ziet zijn vrienden graag heel vrolijk.
    Opleiding en toekomstplannen: Remco doet een BBL opleiding in het ziekenhuis. hij werkt maandag, dinsdag,woensdag en donderdag van 9 tot 4. op vrijdag gaat hij van 10 tot 4 na school.
    Extra: Remco is geintreseerd in mensen helpen. hij heeft een heel aardig karakter en zou nog een vlieg kwaad doen. hij staat altijd klaar voor zijn vrienden en hij kan niet zonder ze. hij wil ook geen moment alleen zijn.
    hij heeft aardig wat relaties gehad en kent veel meiden. hij is vaak druk en kan echt niet stilzitten. hij is altijd in beweging.

    dit is mijn eerste, ik hoop dat die goed is =x
    sorry, ik ken niet echt beroemde mensen dus ik heb geen plaatje ): kunnen vinden?.




    Chace Crawford
    Alsjeblieft :3


    26 - 02 - '16

    Ik maak ook een rol, meisje waar hij verliefd op word of een vriend! (:
    -xoxo


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old