• Ik weet dat ik aan vele mensen hebben gevraagt of ze een cover konden maken. Ik heb er al 1 binnen en die is perfect, maar ik kies van ze allemaal er uit. Nu wil ik zelf ook covers maken. Weet iemand een site? Ik heb er al een maar ik moet er meerdere. Graag makkelijke om ik ben niet bepaald goed met computers. Laatst was er nog een dood gegaan door mij, dus wie weet er een?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Picmonkey vind ik een heel makkelijke site, zelf gebruik ik het programma picasa 3 altijd.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    picmonkey is inderdaad makkelijk, net zoiets als picnik.
    Ik gebruik gimp, ik vond het in het begin ook moeilijk, maar nu snap ik alles wel zo'n beetje. Je kan ook op youtube kijken voor filmpjes met uitleg over zulke sites..
    succes. c:

    Ik gebruik Picmonkey en dat raad ik jou ook aan als je ermee wilt beginnen. Als je verder wilt raad ik je GIMP aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik cs5 maar daar kun je online alleen een trial van krijgen. Het is wel ongelooflijk fijn als je het begrijpt.

    Ik zou geen site gebruiken, maar een (gratis) programma zoals PhotoFiltre of GIMP, daar kun je namelijk heel veel meer mee ^^


    ~ KONNICHIWA.