• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Austen schreef:
    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn. Hoe kan iemand die dingen vervalsen als een normale user niet eens zou kunnen weten hoe die dingen er precies uit zien?

    Zou ik ook wel willen weten nu, eigenlijk. Ik heb hem ook niet gezien, dit maakt me wel nieuwsgierig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Austen schreef:
    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn. Hoe kan iemand die dingen vervalsen als een normale user niet eens zou kunnen weten hoe die dingen er precies uit zien?


    Omdat de layout er hetzelfde uitziet als op de rest van de website. Er zijn wel eens voorbeelden gegeven van hoe het er ongeveer uitziet voor een mod.
    Het is gewoon een relschopper die baalt dat hij het niet geworden is of iemand waarvoor hij hoopte en anders een stoker. Gebeurd altijd rond verkiezingen en het is sneu.:W


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Omdat de layout er hetzelfde uitziet als op de rest van de website. Er zijn wel eens voorbeelden gegeven van hoe het er ongeveer uitziet voor een mod.
    Het is gewoon een relschopper die baalt dat hij het niet geworden is of iemand waarvoor hij hoopte en anders een stoker. Gebeurd altijd rond verkiezingen en het is sneu.:W


    Eigenlijk ging dat bericht al rond vóórdat de mods gekozen werden.


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn. Hoe kan iemand die dingen vervalsen als een normale user niet eens zou kunnen weten hoe die dingen er precies uit zien?
    Nu wil ik hem echt zien(cat)

    Assassin schreef:
    (...)

    Eigenlijk ging dat bericht al rond vóórdat de mods gekozen werden.


    Dan geloof ik het nog niet als ik er niet op sta en nog een paar anderen uit 'voorzorg'. :'D
    Misschien heb ik dan teveel ego, maar goed. Ik geloof er echt niet al teveel van.


    Til hug og blod.

    I wanna see it. WANT WANT WANT. /cries


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Austen schreef:
    Nog niets van gezien en ik word er eigenlijk wel nieuwsgierig van, maar om eerlijk te zijn. Hoe kan iemand die dingen vervalsen als een normale user niet eens zou kunnen weten hoe die dingen er precies uit zien?


    De layout van het modforum is precies hetzelfde. Hoe moeilijk is t dan om te photoshoppen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Dus dan is het wel oké als ik hem hier neerzet, zodat iedereen voor zichzelf beslissen kan right?

    Sneu dat zoiets rond gaat en gemaakt wordt. Rutger en de Moderators hebben zeker weten alle redenen gehad om deze users tot Moderator te kiezen en als iemand dan flauw gaat doen met een printscreen, is het gewoon jammer dat er blijkbaar hoogoplopend miswaardering is onder de leden betreft de uitslag.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgue schreef:
    Dus dan is het wel oké als ik hem hier neerzet, zodat iedereen voor zichzelf beslissen kan right?

    Ja dat is helemaal oke. (cat)


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Misschien is het verstandig dat niemand hem verder ziet, misschien is het voor sommige beschamend dat ze op die lijst staan? (cat)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:06 ]

    Morgue schreef:
    Dus dan is het wel oké als ik hem hier neerzet, zodat iedereen voor zichzelf beslissen kan right?

    Nee, dat is 't niet ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Miyavizm schreef:
    Misschien is het verstandig dat niemand hem verder ziet, misschien is het voor sommige beschamend dat ze op die lijst staan? (cat)


    Het lijkt me eerder verstandig om een oorlog te voorkomen. (cat)


    Til hug og blod.

    Morgue schreef:
    Dus dan is het wel oké als ik hem hier neerzet, zodat iedereen voor zichzelf beslissen kan right?

    Nu ben ik ook best nieuwsgierig, desnoods kan je hem PB'en?
    Voor de mensen die het dan niet willen zien of zo?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    De layout van het modforum is precies hetzelfde. Hoe moeilijk is t dan om te photoshoppen?

    Als je alles geloofwaardig wilt krijgen is het vrij moeilijk om iets perfect te bewerken hoor. [:


    comfort in c h a o s