• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jaqen schreef:
    (...)
    Nee, dat is 't niet ^^


    Waarom niet, het is toch nep?


    Your make-up is terrible

    Miyavizm schreef:
    Misschien is het verstandig dat niemand hem verder ziet, misschien is het voor sommige beschamend dat ze op die lijst staan? (cat)


    JA D:

    Ik bevind me met allerlei gespuis op een lijst! EN NIET EENS ALS EEN AGENT VAN CHAOS D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Leannan schreef:
    (...)
    Nu ben ik ook best nieuwsgierig, desnoods kan je hem PB'en?
    Voor de mensen die het dan niet willen zien of zo?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom niet, het is toch nep?

    Omdat dat ding niet weer rond hoeft te gaan op Quizlet. Daarom.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Austen schreef:
    (...)
    Als je alles geloofwaardig wilt krijgen is het vrij moeilijk om iets perfect te bewerken hoor. [:


    Opnieuw, kijk naar het aantal posts dat krull heeft in de print screen. Ze heeft er een hondertal meer dan dat ze in t echt heeft. Hoe zou dat komen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    JA D:

    Ik bevind me met allerlei gespuis op een lijst! EN NIET EENS ALS EEN AGENT VAN CHAOS D:

    Maar we weten nu dat het nep is dus waarom zouden we het niet kunnen zien? :c boehh


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    DarkSavior schreef:
    Oh okay, gelukkig maar. Want ik snap mijn reden niet helemaal. Zoveel ruzie maak ik toch niet meer? En hoezo zou ik iets verder vertellen D:


    Dat ging ik me dus ook afvragen. En toen ik bij mezelf keek zag ik staan : uit de hoogte doen. Ik had veel dingen verwacht, maar dat dus niet. Wil iemand het eerlijk zeggen als ik dat doe?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Miyavizm schreef:
    Misschien is het verstandig dat niemand hem verder ziet, misschien is het voor sommige beschamend dat ze op die lijst staan? (cat)


    Maar het is geen negatieve lijst, toch? Het is een lijst met mensen die weren verwacht gekozen te worden, zo begreep ik net. Ik ben zelf nieuwschierig, maar ik snap de keerzijde dat het slikken is als je erop staat en je bent geen Mod geworden, ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Austen schreef:
    (...)
    Als je alles geloofwaardig wilt krijgen is het vrij moeilijk om iets perfect te bewerken hoor. [:


    Zo moeilijk is dat helemaal niet als je een beetje handig bent met photoshop. :')


    Til hug og blod.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    JA D:

    Ik bevind me met allerlei gespuis op een lijst! EN NIET EENS ALS EEN AGENT VAN CHAOS D:

    Ja, ik schaamde me ook omdat ik op de lijst stond met jou; blreegghhh. (krul)

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Opnieuw, kijk naar het aantal posts dat krull heeft in de print screen. Ze heeft er een hondertal meer dan dat ze in t echt heeft. Hoe zou dat komen? (cat)

    misschien omdat het ene halve maand verder is dat toen dat bericht is geplaatst


    (Be)lieve in (you)rself

    Forks schreef:
    (...)

    Maar het is geen negatieve lijst, toch? Het is een lijst met mensen die weren verwacht gekozen te worden, zo begreep ik net. Ik ben zelf nieuwschierig, maar ik snap de keerzijde dat het slikken is als je erop staat en je bent geen Mod geworden, ja.


    Nee, mensen die absoluut géén mod mochten worden.


    Your make-up is terrible

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Opnieuw, kijk naar het aantal posts dat krull heeft in de print screen. Ze heeft er een hondertal meer dan dat ze in t echt heeft. Hoe zou dat komen? (cat)

    Ik heb die print screen nooit gekregen. (':


    comfort in c h a o s

    Forks schreef:
    (...)

    Maar het is geen negatieve lijst, toch? Het is een lijst met mensen die weren verwacht gekozen te worden, zo begreep ik net. Ik ben zelf nieuwschierig, maar ik snap de keerzijde dat het slikken is als je erop staat en je bent geen Mod geworden, ja.

    Nee het is een lijst van mensen die sowieso niet verkozen zouden worden.

    Forks schreef:
    (...)

    Maar het is geen negatieve lijst, toch? Het is een lijst met mensen die weren verwacht gekozen te worden, zo begreep ik net. Ik ben zelf nieuwschierig, maar ik snap de keerzijde dat het slikken is als je erop staat en je bent geen Mod geworden, ja.


    Het was juist wel een negatieve lijst, om de huidige mods in het slechte licht te zetten.


    Til hug og blod.