• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nog niks binnengekregen,
    Wel sneu dat het zo moet.

    Maar nu ben ik echt nieuwschierig..

    Ik Ik Ik wil hem zien.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Het was juist wel een negatieve lijst, om de huidige mods in het slechte licht te zetten.

    De lijst heeft toch niet echt iets met de huidige mods te maken? Behalve met de mod die het gepost heeft dan.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Het was juist wel een negatieve lijst, om de huidige mods in het slechte licht te zetten.


    Oke, het was dus een lijst waar namen op stonden van mensen die het NIET modhten worden, bij voorbaat? Of ben ik nu dom en begrijp ik niets, sorry, ik kijk al de hele dag films meteen vriendin en ben vrij laat van begrip.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:11 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Renner schreef:
    (...)
    misschien omdat het ene halve maand verder is dat toen dat bericht is geplaatst


    Je leest het niet goed, op de foto heeft ze meer dan 11777 posts. Krull heeft er op dit huidige moment 11706 posts. Hoe klopt dat dan? Zijn haar posts achteruit gaan tellen soms?


    Til hug og blod.

    Forks schreef:
    (...)

    Oke, het was dus een lijst waar namen op stonden van mensen die het NIET modhten worden, bij voorbaat? Of ben ik nu dom en begrijp ik niets, sorry, ik kijk al de hele dag films meteen vriendin en ben vrij laat van begrip.


    Juist.


    Til hug og blod.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Opnieuw, kijk naar het aantal posts dat krull heeft in de print screen. Ze heeft er een hondertal meer dan dat ze in t echt heeft. Hoe zou dat komen? (cat)


    Ze kan posts en topics verwijderen als mod, neem ik aan.

    Sunbaked schreef:
    Nog niks binnengekregen,
    Wel sneu dat het zo moet.

    Maar nu ben ik echt nieuwschierig..


    Alleen de mensen op de lijst -waaronder ik- kregen hem via PB.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik snap niet waarom die niet geplaatst mag worden als die toch nep is?


    (Be)lieve in (you)rself

    Halissa schreef:
    (...)

    Alleen de mensen op de lijst -waaronder ik- kregen hem via PB.

    Dan vraag ik persoonlijk af van wie je die hebt gekregen? Maar dat mogen de users natuurlijk niet weten (krul)


    Deep inside, I've never felt alive

    Morgue schreef:
    (...)

    Ze kan posts en topics verwijderen als mod, neem ik aan.


    Honderden berichten? Dat valt op, want dan worden midden in topics gesprekken onderbroken of kloppen niet meer en als er heel veel topics totaal verdwijnen (wat zelden gebeurd, ze worden alleen gesloten) zou dat ook opgevallen zijn of over geklaagd worden.


    Til hug og blod.

    Gohja, noem me slecht maar ik geloof er niet zo veel van :')


    Olive

    Morgue schreef:
    (...)

    Ze kan posts en topics verwijderen als mod, neem ik aan.

    Dat kan, maar dat is zoveel werk dat ik aanneem dat ze niet 70 posts gaat verwijderen.


    I am an idiot, I move.

    Renner schreef:
    (...)
    misschien omdat het ene halve maand verder is dat toen dat bericht is geplaatst


    Wat?

    Die screenshot is meer dan een minuut geleden genomen, toch? Ja? daar kunnen we zeker van zijn toch?

    Hoe komt het dan dat Krull op die screenshot, die dus meer dan een minuut geleden genomen is, MEER posts heeft dan dat ze heeft als je nu op haar profiel kijkt? Dat kan niet. Ergo, de screenshot is nep. Tenzij krull tussen het nemen van die screenshot en nu 100 posts is kwijtgeraakt volgens quizlet. Wat niet kan.

    Daarom, het is nep. Iemand heeft het heel mooi gephotoshopt, maar heeft daarbij iets ontzettends simpels over het hoofd gezien.


    Er zijn hier zat mensen die constant ruziezoeken met de mods, getuige de reacties die in het wedstrijd topics staan. Is het zo moeilijk om te bedenken dat iemand verder wilt stoken? Die lijst is onzin.


    quidquid excusatio prandium pro

    Antebellum schreef:
    (...)
    Dan vraag ik persoonlijk af van wie je die hebt gekregen? Maar dat mogen de users natuurlijk niet weten (krul)


    Mag ik denk ik niet zeggen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.