• Beste users,

    momenteel gaat er een afbeelding rond, die een zogenaamde printscreen van het modforum bevat. Deze heeft betrekking op de modverkiezingen en een lijst die bij ons zou bestaan. Hierbij willen we jullie laten weten dat deze afbeelding nep is. Hecht hier dus niet teveel waarde aan. Wij weten niet van wie deze komt, we weten alleen dat het voor zowel de mods als de users die deze ontvangen hebben een vervelende situatie is. Maar deze afbeelding bevat 'informatie' die dus alles behalve waar is.

    Dit was een mededeling die komt van het gehele modteam.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Juist.


    Ik ben alsnog vrij nieuwschierig of ik erop sta, en wie nog meer. Het maakt mij geen bal uit wie erop stonden, maar ik vraag me af wie er zo sneu is om bij voorbaat een lijst te maken van mensen van wie je verwacht een slechte Moderator te zijn. Ik vind het ook ontzettend melodramatisch en stokerig, bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Honderden berichten? Dat valt op, want dan worden midden in topics gesprekken onderbroken of kloppen niet meer en als er heel veel topics totaal verdwijnen (wat zelden gebeurd, ze worden alleen gesloten) zou dat ook opgevallen zijn of over geklaagd worden.


    Blijkbaar, ik heb deze in cache van Google gevonden van topic vier, 2 dagen geleden.


    Tell me if I'm wrong, maar volgens mij klopt het plaatje toch wel.


    Your make-up is terrible

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Wat?

    Die screenshot is meer dan een minuut geleden genomen, toch? Ja? daar kunnen we zeker van zijn toch?

    Hoe komt het dan dat Krull op die screenshot, die dus meer dan een minuut geleden genomen is, MEER posts heeft dan dat ze heeft als je nu op haar profiel kijkt? Dat kan niet. Ergo, de screenshot is nep. Tenzij krull tussen het nemen van die screenshot en nu 100 posts is kwijtgeraakt volgens quizlet. Wat niet kan.

    Daarom, het is nep. Iemand heeft het heel mooi gephotoshopt, maar heeft daarbij iets ontzettends simpels over het hoofd gezien.


    Er zijn hier zat mensen die constant ruziezoeken met de mods, getuige de reacties die in het wedstrijd topics staan. Is het zo moeilijk om te bedenken dat iemand verder wilt stoken? Die lijst is onzin.


    Ohja?


    Olive

    Morgue schreef:
    (...)

    Ze kan posts en topics verwijderen als mod, neem ik aan.

    Ja we kunnen dat verwijderen, maar daardoor veranderen die aantallen echt niet hoor.
    Welk nut heeft het voor ons om zo een lijst te maken, we kijken naar de aanmeldingen en beoordelen zo. We gaan echt niet op voorhand zeggen van 'oh nee Morgue moet ik niet, dus die wil ik niet in het team', dat zou heel professioneel zijn -_-


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Morgue schreef:
    (...)

    Ze kan posts en topics verwijderen als mod, neem ik aan.


    Dat kan. Maar!

    De simpelste oplossing is meestal de ware oplossing. Wat is simpeler? Krull die een hondertal van haar posts verwijdert, wetend dat dat opvalt, of iemand die een nepscreenshot maakt om te stoken?


    quidquid excusatio prandium pro

    Forks schreef:
    (...)

    Ik ben alsnog vrij nieuwschierig of ik erop sta, en wie nog meer. Het maakt mij geen bal uit wie erop stonden, maar ik vraag me af wie er zo sneu is om bij voorbaat een lijst te maken van mensen van wie je verwacht een slechte Moderator te zijn. Ik vind het ook ontzettend melodramatisch en stokerig, bah.


    Als je erop stond, kreeg je 'm in PB.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Mag ik denk ik niet zeggen. ^^

    Nee, snap ik, maar dan nog. (cat)
    Ik hoef het btw ook helemaal niet weten :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:17 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Blijkbaar, ik heb deze in cache van Google gevonden van topic vier, 2 dagen geleden.


    Tell me if I'm wrong, maar volgens mij klopt het plaatje toch wel.

    Uuuh... Dit maakt het dan weer geloofwaardig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Halissa schreef:
    (...)

    Alleen de mensen op de lijst -waaronder ik- kregen hem via PB.


    Dan sta ik er dus niet op, had ik al verwacht, want ik ben niet echt bepaald bekend op Quizlet ofzo :')
    Maar ik denk inderdaad ook niet dat die lijst echt is, waarom zouden de mods dat doen? Het zijn gewoon mensen, niet bevooroordeelde monsters. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Halissa schreef:
    (...)

    Mag ik denk ik niet zeggen. ^^
    Waarom zou jij op die lijst staan??



    Ik ben nu zo nieuwsgierig. Ik wil diew lijst zieeeennnnn:Y)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh... Dit maakt het dan weer geloofwaardig.

    ... eigenlijk wel een beetje. ;u;


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Blijkbaar, ik heb deze in cache van Google gevonden van topic vier, 2 dagen geleden.
    Tell me if I'm wrong, maar volgens mij klopt het plaatje toch wel.

    Ik weet niet wat jou probleem is, maar stop toch gewoon met ruzie stoken. Dat plaatje is nep, stop met zeuren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh... Dit maakt het dan weer geloofwaardig.


    Hier is de link voor als mensen denken dat ik kan photoshoppen. x'D


    Your make-up is terrible

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Wat?

    Die screenshot is meer dan een minuut geleden genomen, toch? Ja? daar kunnen we zeker van zijn toch?

    Hoe komt het dan dat Krull op die screenshot, die dus meer dan een minuut geleden genomen is, MEER posts heeft dan dat ze heeft als je nu op haar profiel kijkt? Dat kan niet. Ergo, de screenshot is nep. Tenzij krull tussen het nemen van die screenshot en nu 100 posts is kwijtgeraakt volgens quizlet. Wat niet kan.

    Daarom, het is nep. Iemand heeft het heel mooi gephotoshopt, maar heeft daarbij iets ontzettends simpels over het hoofd gezien.


    Er zijn hier zat mensen die constant ruziezoeken met de mods, getuige de reacties die in het wedstrijd topics staan. Is het zo moeilijk om te bedenken dat iemand verder wilt stoken? Die lijst is onzin.


    Ik kreeg de PB met de screenshot om 18.51 uur.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.