• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Saarsel - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissel - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Ranisel - Ventus - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, Directioner
    Marthsel - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nelesel - Neelie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Lisetsel - Proxime - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisansel - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieksel - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner
    Niksel - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Maarsel - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudiensel - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessel - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofsel - Antebellum - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzysel - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jetsel - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander
    Annicksel - PUKKELXDING - is 18 en wordt 19 op 4 oktober, Nederlander
    Joëllsel - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberlysel - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabelsel - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sandrasel - Sandera - is 14 en wordt 15 op 6 augustus, Nederlander, Directioner

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.



    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-21/07.
    Lisette:13/07 tot 18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 5/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Joëlla: 21/07-5/08 ????
    Isabella: 18/07-14/08
    Sarah: 3/07-10/07
    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag
    Dinsdag: Anti-Avenger-dag
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Anti-One Direction-dag.


    • Topic Nummer 113 is geclaimd door Sofie.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, word je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.


    Baby's gemaakt door Sarah met http://www.morphthing.com.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 15:32 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Je suis back.

    Vandaag die trekkersrugzak inpakken en morgen.... VARSIKAAAAAAAAA!


    help

    Jarvis schreef:
    Je suis back.

    Vandaag die trekkersrugzak inpakken en morgen.... VARSIKAAAAAAAAA!


    Varsika?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    MoonLove13 schreef:
    Ben ik weer moppies (lol)


    Morningness.


    help

    Erudite schreef:
    (...)

    Varsika?


    Tentenkap, met heel KSA Noordzeegouw. (Wat dus gemeenschap West-Vlaanderen is. Ik vind het dus maar een beetje raar dat onze kampplek zich in Oost-Vlaanderen bevindt...)


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    Tentenkap, met heel KSA Noordzeegouw. (Wat dus gemeenschap West-Vlaanderen is. Ik vind het dus maar een beetje raar dat onze kampplek zich in Oost-Vlaanderen bevindt...)


    Leuk! C: En dat is inderdaad een beetje apart, maar wij gaan met korfbalkamp ook altijd naar Noord-Brabant, terwijl ik in Zuid-Holland woon, maar dat is omdat hier niet echt veel bossen etc zijn en daar wel :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    En alle stories in de top zijn weer 1D-fanfic...

    WANNEER WAAIT DIE HYPE TOCH EENS OVER? The Avengers zijn veel en veel cooler.


    help

    Jarvis schreef:
    En alle stories in de top zijn weer 1D-fanfic...

    WANNEER WAAIT DIE HYPE TOCH EENS OVER? The Avengers zijn veel en veel cooler.



    1D is awesome, hoewel ik nog steeds op een Onbekende Personen top wacht.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Leuk! C: En dat is inderdaad een beetje apart, maar wij gaan met korfbalkamp ook altijd naar Noord-Brabant, terwijl ik in Zuid-Holland woon, maar dat is omdat hier niet echt veel bossen etc zijn en daar wel :')


    xd is dat dan eigenlijkniet gewoon Vlaams-Brabant?

    Maar nee, ik bedoel: met Ksa Zandvoorde gaan wij soms op kamp naar de ardennen, naar de gres met Frankrijk,...

    Maar ik vind het gewoon onlogisch dat KSA Noordzeegouw, heel West-Vlaanderen, naar Oost-Vlaanderen gaan xd, if you know what I mean.


    help

    Erudite schreef:
    (...)


    1D is awesome, hoewel ik nog steeds op een Onbekende Personen top wacht.


    Ik heb niets tegen 1D, ik vind het alleen idioot als ze dan zeggen dat 1D niet bestaat ofzo. Kan je toch gewoon een onbekende personen maken en zelf vijf personages uitvinden?


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    xd is dat dan eigenlijkniet gewoon Vlaams-Brabant?

    Maar nee, ik bedoel: met Ksa Zandvoorde gaan wij soms op kamp naar de ardennen, naar de gres met Frankrijk,...

    Maar ik vind het gewoon onlogisch dat KSA Noordzeegouw, heel West-Vlaanderen, naar Oost-Vlaanderen gaan xd, if you know what I mean.


    Nee, Brabant in Nederland c:

    Wat is Ksa eigenlijk? Maar ik snap het wel, het is nogal onlogisch x'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jarvis schreef:
    (...)

    Ik heb niets tegen 1D, ik vind het alleen idioot als ze dan zeggen dat 1D niet bestaat ofzo. Kan je toch gewoon een onbekende personen maken en zelf vijf personages uitvinden?


    Ja, dat vind ik ook nogal irriterend, ik bedoel, ik ga toch ook niet zeggen: "Ik maak een HG story, maar HG bestaat niet!" xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Teen pop star Justin Bieber could be facing six months in jail for misdemeanor battery charges stemming from late May, when he allegedly punched a photographer while walking to his vehicle parked at The Commons mall in Calabasas, Calif.

    Oftewel, JB kan dus 6 maanden in de cel moeten zitten als hij schuldig wordt gevonden. (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    Teen pop star Justin Bieber could be facing six months in jail for misdemeanor battery charges stemming from late May, when he allegedly punched a photographer while walking to his vehicle parked at The Commons mall in Calabasas, Calif.

    Oftewel, JB kan dus 6 maanden in de cel moeten zitten als hij schuldig wordt gevonden. (cat)


    HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ik wil 'm ook nog hè, je mag mij niet vergeten :c


    Okay boo, ik stuur 'm zo (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    (...)

    Okay boo, ik stuur 'm zo (:


    Yay, braaf lief meisje c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you