• 30 Days of Disney is een onderdeel van Belles Disney Themawedstrijd.
    Dit topic is vooral gericht naar de deelnemers van deze wedstrijd, maar ook buitenstaanders zijn vrij om hierop te antwoorden.
    Deze extra dimensie van de wedstrijd zal verspreid worden over de 4 maanden dat de wedstrijd gehouden mag worden. Dit betekent dat ongeveer om de 3-4 dagen een nieuwe challenge online komt te staan.
    Het is niet verplicht om hieraan deel te nemen, maar het is een onderdeel van de wedstrijd en het wordt dus zeker geapprecieerd als iedereen op de vragen antwoordt.

    Voor de rest wens ik iedereen heel veel succes en plezier met de wedstrijd.


    Day #1: Your Favourite Character?

    Day #2: Your Favourite Princess?

    Day #3: Your Favourite Heroine?

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Day #5: Your Favourite Hero?

    Day #6: Your Favourite Animal?

    Day #7: Your Favourite Sidekick?

    Day #8: Your Favourite Villain?

    Day #9: Your Favourite Original Character (Mickey, Minnie, Donald, Goofy, etc.)

    Day #10: Your Favourite Song?

    Day #11: Your Favourite Love Song?

    Day #12: Your Favourite Kiss?

    Day #13: The dress you wish you owned?

    Day #14: The voice you wish you had?

    Day #15: Two princesses you think are best friends?

    Day #16: Two princesses you think detest each other?

    Day #17: Two side kicks who could make a great duo?

    Day #18: Two princes who would be best buds?

    Day #19: The scene that always makes you cry?

    Day #18: The scene that always makes you cheer?

    Day #19: The scene that always makes you cringe?

    Day #20: The story you wish was your life?

    Day #21: The movie you love the most?

    Day #22: The best friend you wish you could hang out with?

    Day #23: The parents you wish raised you?

    Day #24: The castle you wish you lived in?

    Day #25: Your favourite scene from your favorite movie?

    Day #26: Saddest death?

    Day #27: Your favourite quote?

    Day #28: The first movie you saw?

    Day #29: Your favourite Pixar film?

    Day #30: The prince you wish loved you?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 12:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #1: Your Favourite Character?



    Giselle is echt wel mijn lievelingspersonage, hoewel ik er nog heb die leuk zijn. Giselle is lekker onschuldig, dromerig, enthousiast en altijd positief ingesteld. Hoewel er veel in haar leven verandert (in haar sprookje dan) blijft ze niet bij de pakken neerzitten, en maakt er het beste van, wat ik enorm bewonder.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:
    ^Best wel faal, das Giselle :')

    Kan wel (': Ik vond het plaatje gewoon schattig en het was maar een tijdelijk plaatje, tot ik iets beters vind..


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Kan wel (': Ik vond het plaatje gewoon schattig en het was maar een tijdelijk plaatje, tot ik iets beters vind..


    Foei foei :')
    Ik heb daar ooit wel eens een Aurora versie van gevonden, ik kijk wel even als je wil? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:
    (...)

    Foei foei :')
    Ik heb daar ooit wel eens een Aurora versie van gevonden, ik kijk wel even als je wil? (:

    Dat zou vriendelijk zijn. (: Ik ben ook aan het zoeken. Om eerlijk te zijn lijkt ze wel enorm op Aurora, vind je niet?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dat zou vriendelijk zijn. (: Ik ben ook aan het zoeken. Om eerlijk te zijn lijkt ze wel enorm op Aurora, vind je niet?


    Ik vind van niet, eerlijk gezegd :3
    Giselle heeft rossig haar, terwijl Aurora blond is, en je ziet het ook aan de ogen, en de jurk en Pip.
    Nou ja, ik kijk wel even :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    Hier is ze ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    BeIIisario schreef:



    Hier is ze ^-^

    Dank je! [:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dank je! [:


    Graag gedaan ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Day #1: Your favorite character

    Ik denk dat ik ga voor Koda. Hij is gewoon zo schattig en eigenwijs. En om op te vreten. En ondertussen weet hij ook precies wat hij wil. Maar ik vind Mulan en Pocahontas ook erg leuk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik doe niet mee aan de wedstrijd, maar mijn favoriet is without a doubt Tinkerbell.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Day 1: your favorite character.

    Als ik echt moet kiezen, dan toch Megara; omdat ze liefde belangrijk vindt, haar mannetje staat en foute keuzes durft maken waar ze lessen uit leert.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Favoriete karakter

    Dat is toch echt Simba van The Lion King. Ik heb er niet echt één reden voor, maar gewoon alles... Ik heb het niet zo op de Disney prinsessenfilms, al vind ik de meeste sprookjes wel heel leuk.



    Andere favorieten zijn Toulouse, Marie, Berlioz, hun moeder Duchess en diens vriend Thomas:


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    30 Days of Disney!
    Day #2: Your favourite princess?


    Opnieuw Belle, dit eigenlijk om dezelfde reden als vorige keer.
    Belle en het Beest is al sinds ik mij kan herinneren mijn favoriete Disneyfilm. Belle is zo'n lief en intelligente persoon. Ze geeft mensen een tweede kans en voor haar doet het er niet toe hoe mensen er langs de buitenkant uitzien. Innerlijke schoonheid is voor het de belangrijkste schoonheid.
    Ik ben zo blij dat ik haar heb ontmoet in Disneyland. Ze is dan wel geen echt persoon, maar de gedachte dat ik mijn favoriete prinses ontmoet heb, maak mij kinds vanbinnen. Het is iets wat ik nooit heb durven dromen. Ook was deze persoon heel vriendelijk tegenover mij en deed ouderdom er voor echt niet toe. Integendeel zelf, ze genoot er van dat ik nog zo geniet van Disney en van de film Belle in het Beest.




    Uiteindelijk wordt Belle maar pas op het einde een prinses, dus moest dit antwoord niet echt tellen, dan zou ik Ariel zeggen.
    Ariel is echt rebels en doet alles om bij degene te zijn die ze graag ziet. Zo iemand ben ik ook. Mensen horen niet tussen twee geliefden te komen. Ik zou ik heel graag net als Belle en Ariel de hele wereld zien. Stiekem hou ik er ook van om mijn haar rood te verven, dus dat is nog een kleine gelijkenis met Ariel. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #2: Your Favourite Princess?


    Dat is zonder twijfel Pocahontas. Ze voelt zich nauw verbonden met de natuur en jaagt haar dromen na, geeft iedereen een kans ongeacht huidskleur of afkomst.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Day #2: Your favourite princess?
    Again, prinses Aurora. Haar sprookje is altijd mijn lievelingssprookje geweest en hoewel sommige prinsessen dicht in de buurt komen, vind ik haar de mooiste en schattigste. Ik bedoel, kijk toch eens! Oh, en wie wilt er nu niet wakker gekust worden door een mooie prins of zijn hele leven bij drie feeën wonen?


    comfort in c h a o s