• 30 Days of Disney is een onderdeel van Belles Disney Themawedstrijd.
    Dit topic is vooral gericht naar de deelnemers van deze wedstrijd, maar ook buitenstaanders zijn vrij om hierop te antwoorden.
    Deze extra dimensie van de wedstrijd zal verspreid worden over de 4 maanden dat de wedstrijd gehouden mag worden. Dit betekent dat ongeveer om de 3-4 dagen een nieuwe challenge online komt te staan.
    Het is niet verplicht om hieraan deel te nemen, maar het is een onderdeel van de wedstrijd en het wordt dus zeker geapprecieerd als iedereen op de vragen antwoordt.

    Voor de rest wens ik iedereen heel veel succes en plezier met de wedstrijd.


    Day #1: Your Favourite Character?

    Day #2: Your Favourite Princess?

    Day #3: Your Favourite Heroine?

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Day #5: Your Favourite Hero?

    Day #6: Your Favourite Animal?

    Day #7: Your Favourite Sidekick?

    Day #8: Your Favourite Villain?

    Day #9: Your Favourite Original Character (Mickey, Minnie, Donald, Goofy, etc.)

    Day #10: Your Favourite Song?

    Day #11: Your Favourite Love Song?

    Day #12: Your Favourite Kiss?

    Day #13: The dress you wish you owned?

    Day #14: The voice you wish you had?

    Day #15: Two princesses you think are best friends?

    Day #16: Two princesses you think detest each other?

    Day #17: Two side kicks who could make a great duo?

    Day #18: Two princes who would be best buds?

    Day #19: The scene that always makes you cry?

    Day #18: The scene that always makes you cheer?

    Day #19: The scene that always makes you cringe?

    Day #20: The story you wish was your life?

    Day #21: The movie you love the most?

    Day #22: The best friend you wish you could hang out with?

    Day #23: The parents you wish raised you?

    Day #24: The castle you wish you lived in?

    Day #25: Your favourite scene from your favorite movie?

    Day #26: Saddest death?

    Day #27: Your favourite quote?

    Day #28: The first movie you saw?

    Day #29: Your favourite Pixar film?

    Day #30: The prince you wish loved you?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 12:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #7: Your Favourite Sidekick?
    Ik heb niet echt een favoriete compagnon, maar Mushu vind ik echt wel grappig. Geef nu eerlijk toe, hoeveel keer lig je namelijk niet met hem strijk tijdens de twee Mulan films?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #7:

    Ook Mushu ^^
    Maar ook Genie uit Aladdin, Pascal uit Tangled, Ray uit PatF en nog vele anderen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Day #8: Your Favourite Villain?


    Gaston. Hij zit dan wel vol van zichzelf in Belle en het Beest, maar hij zegt zulke grappig dingen in die film dat je hem stiekem toch leuk vindt. Ik zag een flits van hem in Disneyland en ik moet toegeven monsieur Gaston is een spetter.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 17:14 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #8: Your Favourite Villain?



    Ik heb dan misschien wel een paar dagen gemist, maar goed. Mijn favoriete slechterik is heel lang niemand geweest, tot ik over laatst toen ik met NaNoWriMo klaar was besloot om Tangled te kijken. Gothel vond ik echt geweldig. [: Ik kan je eigenlijk niet zeggen waarom.


    comfort in c h a o s

    Day #9: Your Favourite Original Character (Mickey, Minnie, Donald, Goofy, etc.)


    Pluto. Hij is gewoon zo schattig en lief en leuk. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem het leukst vind, want hij praat zelf niet, maar toch, hij is gewoon zo'n scheetje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #10: Your Favourite Song?


    Ik heb veel lievelingsliedjes, want er zijn ook zoveel verschillende films, voor het moment vind ik Savages een heel leuk liedje. Hierbij bedoel ik dan het volledige liedje en niet het eerste deel alleen, want vanaf het tweede stuk wordt de muziek mooier en komt Pocahontas haar stem er in voor. (Hier spreken ze er wel in, zodat je minder van de muziek zelf kan genieten)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #10: Your Favourite Song?



    Mijn favoriet is toch echt wel i see the light van Rapunzel - tangled - :3 De film alleen al is cute en de personages behoren stuk voor stuk echt wel tot mijn favorieten.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 14:35 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga dit even tussen mijn topics zetten, want dit wil ik zeker nog invullen als ik wat meer tijd heb (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    abo


    Save me from myself.

    Ik had trouwens een vraagje: mag ik ze allemaal nog invullen of mag ik pas invullen vanaf dag tien?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik had trouwens een vraagje: mag ik ze allemaal nog invullen of mag ik pas invullen vanaf dag tien?
    Natuurlijk mag je ze allemaal nog invullen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Keegan schreef:
    Day #1: Your Favourite Character?



    Giselle is echt wel mijn lievelingspersonage, hoewel ik er nog heb die leuk zijn. Giselle is lekker onschuldig, dromerig, enthousiast en altijd positief ingesteld. Hoewel er veel in haar leven verandert (in haar sprookje dan) blijft ze niet bij de pakken neerzitten, en maakt er het beste van, wat ik enorm bewonder.


    Life is full of fake people

    abo


    Pretty is just a pretty word.

    Day #1: Your Favourite Character?

    Deze vraag vind ontzettend moeilijk om te beantwoorden, omdat ik meerder films van Walt Disney op nummer één heb staan, maar als ik dan toch écht moet kiezen zeg ik: Frey (Tod, uit Fox and the Hound). Waarom? Sinds ik klein was, was dit al één van mijn lievelings films omdat Frank en Frey een prachtig verhaal is over vriendschap. Frank en Frey krijgen ruzie in de film en Frank jaagt op den duur ook op Frey, maar op het moment dat Frank aangevallen word door een beer en dreigt dood te gaan beschermd Frey hem tóch, ondanks hun ruzie en ondanks het feit dat het zijn eigen dood kan betekenen én dat vond en vind ik nog steeds geweldig, de manier waarop Disney kan laten zien hoe belangrijk vriendschap is.


    Tod: “Copper, you’re my best friend.”
    Copper: “And you’re mine too, Tod.”
    Tod: “And we’ll always be friends forever. Won’t we?”
    Copper: “Yeah, forever.”

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Day #12: Your Favourite Kiss?

    No surprise, maar deze tussen Belle en Adam.
    Ik vind veel kussen magisch, maar deze van Belle en Adam zijn toch speciaal in mijn ogen. De manier hoe Belle voorzichtig naar hem toeloopt. Hoe ze hem aankijkt en toch wacht tot hij de stap gaat zetten om haar te kussen. In de film is de kus nog zo magisch door het vuurwerk die ontstaat, maar dat heeft er niks mee te maken. Stiekem doet deze kus me een beetje aan mij eerst kus denken. Het voorzichtig naar elkaar komen om dan de jongen zijn lippen op de jouwe te voelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?