• 30 Days of Disney is een onderdeel van Belles Disney Themawedstrijd.
    Dit topic is vooral gericht naar de deelnemers van deze wedstrijd, maar ook buitenstaanders zijn vrij om hierop te antwoorden.
    Deze extra dimensie van de wedstrijd zal verspreid worden over de 4 maanden dat de wedstrijd gehouden mag worden. Dit betekent dat ongeveer om de 3-4 dagen een nieuwe challenge online komt te staan.
    Het is niet verplicht om hieraan deel te nemen, maar het is een onderdeel van de wedstrijd en het wordt dus zeker geapprecieerd als iedereen op de vragen antwoordt.

    Voor de rest wens ik iedereen heel veel succes en plezier met de wedstrijd.


    Day #1: Your Favourite Character?

    Day #2: Your Favourite Princess?

    Day #3: Your Favourite Heroine?

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Day #5: Your Favourite Hero?

    Day #6: Your Favourite Animal?

    Day #7: Your Favourite Sidekick?

    Day #8: Your Favourite Villain?

    Day #9: Your Favourite Original Character (Mickey, Minnie, Donald, Goofy, etc.)

    Day #10: Your Favourite Song?

    Day #11: Your Favourite Love Song?

    Day #12: Your Favourite Kiss?

    Day #13: The dress you wish you owned?

    Day #14: The voice you wish you had?

    Day #15: Two princesses you think are best friends?

    Day #16: Two princesses you think detest each other?

    Day #17: Two side kicks who could make a great duo?

    Day #18: Two princes who would be best buds?

    Day #19: The scene that always makes you cry?

    Day #18: The scene that always makes you cheer?

    Day #19: The scene that always makes you cringe?

    Day #20: The story you wish was your life?

    Day #21: The movie you love the most?

    Day #22: The best friend you wish you could hang out with?

    Day #23: The parents you wish raised you?

    Day #24: The castle you wish you lived in?

    Day #25: Your favourite scene from your favorite movie?

    Day #26: Saddest death?

    Day #27: Your favourite quote?

    Day #28: The first movie you saw?

    Day #29: Your favourite Pixar film?

    Day #30: The prince you wish loved you?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 12:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #2: your favourite princess?
    Alweer, Sneeuwwitje. Ik weet niet waarom, maar als klein meisje, en heel eerlijk nu nog steeds, voelde ik me altijd aangetrokken tot haar verhaal. Het kan te maken hebben met het feit dat Snow White de eerste dvd was die ik heb gekregen, maar het is mij duidelijk dat Sneeuwwitje mijn favoriete prinses is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    sorry computer deed vervelend.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:08 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanderwaal schreef:
    sorry computer deed vervelend.
    Oh jij spammer. Nee, grapje. Het is niet erg. Dat kan gebeuren. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #2: Your Favourite Princess?
    In principe vind ik alle prinsessen wel iets hebben. En eigenlijk kan ik er daarom ook niet echt één uitkiezen. Maar ja, het moet. Dus ik kies Rapunzel. Want ze is prettig gestoord. :'D
    En de film Tangled was echt heel leuk.


    Day #2: Your Favourite Princess?
    Als klein kind was dat altijd Pocahontas, omdat ik haar specialer vond, anders. Simpelweg omdat ze niet alleen maar in zulke stijve jurken rondliep. Maar sinds ik Tangled heb gezien, is het sowieso Rapunzel geworden. Gewoon omdat ze in Tangled lekker kinderlijk doet en laat zien dat je moet genieten van je leven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BeIIisario schreef:
    Day #2: Your Favourite Princess?



    Giselle is echt wel mijn lievelingspersonage, hoewel ik er nog heb die leuk zijn. Giselle is lekker onschuldig, dromerig, enthousiast en altijd positief ingesteld. Hoewel er veel in haar leven verandert (in haar sprookje dan) blijft ze niet bij de pakken neerzitten, en maakt er het beste van, wat ik enorm bewonder.


    Ook Giselle ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Day #3: Your Favourite Heroine?

    Sinds Ik verzot ben op Belle en zijn eigenlijk prins Adam gered heeft, zou ik haar opnieuw kunnen, zeggen, maar dat ga ik niet doen.
    Mulan is een grote held dan Belle. Beter nog, in mijn ogen is Mulan de grootste Disneyheldin die er bestaat. Ze redde haar vaders leven door zijn plaats in te nemen in het leger. Op deze manier bracht ze niet alleen haar eigen leven in gevaar, maar ook dat van haar familie. Ze had ook op de achtergrond kunnen blijven, maar dat deed ze niet. Ze redde haar vrienden in nood en ze redde China toen de Hunnen binnendrongen. Haar familie heeft ze zeker niet onteerd, ze bracht echt eer aan iedereen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Day #3: Your Favourite Heroine?

    Sinds Ik verzot ben op Belle en zijn eigenlijk prins Adam gered heeft, zou ik haar opnieuw kunnen, zeggen, maar dat ga ik niet doen.
    Mulan is een grote held dan Belle. Beter nog, in mijn ogen is Mulan de grootste Disneyheldin die er bestaat. Ze redde haar vaders leven door zijn plaats in te nemen in het leger. Op deze manier bracht ze niet alleen haar eigen leven in gevaar, maar ook dat van haar familie. Ze had ook op de achtergrond kunnen blijven, maar dat deed ze niet. Ze redde haar vrienden in nood en ze redde China toen de Hunnen binnendrongen. Haar familie heeft ze zeker niet onteerd, ze bracht echt eer aan iedereen.



    Hetzelfde


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Prins Adam. Ik weet niet waarom, maar soms lijkt hij om mijn vriend. Als ik Belle en Adam samen zie, dan lijken ze soms echt op ons, dit klinkt misschien raar, maar het is zo. De manier waarop Adam die boeken aan Belle geeft en dat roosje. De manier waarop ze soms naar elkaar kijken en hoe ze zich amuseren met kleine dingen. Dat zijn de kleine cadeautjes en gebaren die een persoon gelukkig kunnen maken en hoe mijn vriend mij gelukkig maakt.

    Door die gelijkenissen is prins Adam zeker mijn favoriete prins + het feit dat Belle mijn favoriete prinses is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Hmm, mijn favoriete prins. Dat is moeilijk, maar ik denk dat ik toch voor prins Filip ga gaan. (: Waarom? Dat kan ik als ik eerlijk ben niet precies zeggen. Ik vind hem en Aurora gewoon het liefste koppel en ik vind het knap dat hij veel doorstaan heeft om bij Aurora te raken. Om haar liefde te verdienen zeg maar. Noem me maar raar. (':



    comfort in c h a o s

    Day #4: Your Favourite Prince?

    Aangezien ik bekend sta om mijn besluiteloosheid, heb ik er dus 3:



    Prince Naveen, omdat zijn accent en liefde voor muziek enorm sexy zijn :3



    Prince Edward, I don't say no to this pretty face. En hij is echt grappig, op een lieve manier :3



    Robert: 2 woorden: Patrick Dempsey.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:37 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Day #5: Your Favourite Hero?

    Eugene!
    Eugene heeft Rapunzel in elke manier gered dat een meisje gered kan worden. Hij maakt haar gelukkig, hij laat haar lachen, hij heeft verschrikkelijk veel geduld met haar en het belangrijkste van al is dat hij haar gered heeft van haar 'moeder'.
    Redenen genoeg om van hem mijn favoriete held te maken.
    Buiten het feit dat hij nog eens super grappig is. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Day #5: Your Favourite Hero?

    Eugene!
    Eugene heeft Rapunzel in elke manier gered dat een meisje gered kan worden. Hij maakt haar gelukkig, hij laat haar lachen, hij heeft verschrikkelijk veel geduld met haar en het belangrijkste van al is dat hij haar gered heeft van haar 'moeder'.
    Redenen genoeg om van hem mijn favoriete held te maken.
    Buiten het feit dat hij nog eens super grappig is. (:


    Hier ben ik mee eens. :Y)

    Day #6: Your Favourite Animal?
    Botje!
    Toen ik klein was, vond ik de Botje echt heel leuk. Hij is altijd bang op een grappig manier, maar die angst kan hij toch aan de kant schuiven om zijn vrienden te redden.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:07 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day #6: Your favorite animal?

    Ehm, Stitch, Timon & Pumbaa, Flounder, Winnie en al zijn vriendjes, Sebastian, die Seagle uit The Little Mermaid, Pip, Louis en Ray, en nog veel anderen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.