• “En ik zal jou achterna gaan en je zoeken in de uiterste hoeken van het hiernamaals. Mijn ziel en lichaam zullen geen rust vinden en zich niet verheugen op vrede vooraleer onze levens herenigd worden, in leven of in de dood.”


    Winters verdriet is een verhaal over twee geliefden die gescheiden worden door de dood en wanhopig naar elkaar op zoek gaan in het hiernamaals.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:40 ]

    Echt mooi <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Echt mooi <3

    Dankjewel. x

    Me gusta ^^


    Olive

    Authors schreef:
    Me gusta ^^

    Muchas gracias.

    * Winters verdriet

    Geen apostrof omdat je het niet verkeerd kunt uitspreken. Bij Linda zou je dat bijvoorbeeld wel krijgen, omdat je de klank anders te kort uitspreekt (dus in dat geval Linda's en niet Lindas).

    Maar ik ga 'm wel eens lezen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:40 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    * Winters verdriet

    Geen apostrof omdat je het niet verkeerd kunt uitspreken. Bij Linda zou je dat bijvoorbeeld wel krijgen, omdat je de klank anders te kort uitspreekt (dus in dat geval Linda's en niet Lindas).

    God, wat stom van me. Nu je het zegt.

    Navigate schreef:
    (...)
    God, wat stom van me. Nu je het zegt.


    Kan gebeuren, ik dacht, ik zeg het maar even (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    wow je schrijft zo mooi!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Lancelot schreef:
    (...)

    Kan gebeuren, ik dacht, ik zeg het maar even (:

    Bedankt :-)

    Topictitel aangepast op aanvraag user. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    aboaboabo x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean