• Oke, ik kan dus heel moeilijk over mijn gevoelens praten, ik ben een binnenvetter, maar ik wou dit gewoon even kwijt, want ik zit er echt mee.

    We hadden vandaag dus sportdag op school, en ik ben niet zo goed in sport, en dat weet ik ook gewoon. Maar de jongen die ik leuk vind (R.) die zei dus steeds; Als we met 6 personen moeten spelen moeten Lexi (ik) en H. (ander meisje) maar niet meedoen, die zijn zo slecht. Ik zat hier heel erg mee, want ik weet dat ik niet goed kan sporten, gewoon omdat ik dik ben. Ja, ik ben dik. Maar toen daarna hadden we een spel en daar moesten er 5 meedoen, en ik deed dus niet mee. Terwijl ik dat wel heel graag wou. Maar nee dus, ik mocht niet. Maar toen keek ik dus op R. zijn telefoon, want daar mocht ik op. En toen zag ik dat hij mij zo had genoemd in zijn contacten: Leksxie Dikzak. Dit deed me echt heel veel pijn, gewoon omdat ik wel weet dat ik dik ben, en ik ben hier vroeger ook mee gepest. Hij hoeft dit niet te herhalen, weetje. Maar toen had ik dus een notitie op zijn telefoon geschreven, met dat het me echt brak enzo. En nu heeft hij dat dus aan de hele klas laten lezen. Het ergste is nog dat ik hem leuk vind/vond. Ik wil het heel graag weer goedmaken, maar hoe?

    Oja, er stond in die notitie ook dat ik 'm leuk vind/vond, en nu weet de hele klas dat dus. Kutzooi.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Wait, waarom vertel je aan iemand die je loopt te pesten dat je hem leuk vindt? What good did you expect that to do? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Wait, waarom vertel je aan iemand die je loopt te pesten dat je hem leuk vindt? What good did you expect that to do? D:


    comfort in c h a o s

    Sjiriki schreef:
    Wait, waarom vertel je aan iemand die je loopt te pesten dat je hem leuk vindt? What good did you expect that to do? D:

    This^

    En ik had vandaag ook sportdag D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sjiriki schreef:
    Wait, waarom vertel je aan iemand die je loopt te pesten dat je hem leuk vindt? What good did you expect that to do? D:


    Nou, kijk, ik vond 'm dus al iets van 4 maanden leuk ofzo, en toen pestte hij me nog niet, tenminste, dat dacht ik. Maar nu kom ik er dus ook achter dat hij heel veel achter mijn rug om heeft gepraat, en dat 'ie mij dus gebruikte voor spullen en antwoorden enzo..


    She knew the rules so she knew how to break them.

    iloveZaynx schreef:
    (...)

    Nou, kijk, ik vond 'm dus al iets van 4 maanden leuk ofzo, en toen pestte hij me nog niet, tenminste, dat dacht ik. Maar nu kom ik er dus ook achter dat hij heel veel achter mijn rug om heeft gepraat, en dat 'ie mij dus gebruikte voor spullen en antwoorden enzo..


    Ja, ik begrijp dat je hem leuk vind, maar wat ik dus niet begrijp is waarom je, op het moment dat je erachter komt dat ie eigenlijk een klootzak is die je gebruikt om makkelijk antwoorden te krijgen enzo, dat je op dat moment zegt dat je hem leuk vind. dat snap ik gewoon niet D: Ieder moment daarvoor wist je nog niet hoe die was, dus dan had ik het wel gesnapt 'hmm


    quidquid excusatio prandium pro

    Zo ver ik lees heb je moeite met het feit dat je denkt dat je zwaarder ben ,maar vergeet niet dat je omgeving het misschien zegt niet betekend dat het waar is. Ik heb even naar jou leeftijd gekeken en dat is inderdaad de leeftijd waarop je jezelf niet mooi vind ,maar ook de leeftijd waarbij mensen al bucking kinderachtige retards gaan gedragen. Over een paar jaar komen de vrouwelijke vormen dus je heupen worden breder ,maar je taille word dunner. Meid je zit net aan het begin van de pubertijd alles kan nog veranderen. Trek je niks aan van die kinderen die wat zeggen en wees blij met wie je bent. Ik zelf ben ook slecht in sport ,maar ben ik dik nope ik zit zelfs als 1 van de meeste tijd achter de pc :Y). Dus meid laat je niet zitten door die kinderen. Niet iedereen is perfect en hun zijn het zeer goede voorbeeld.
    Maar ik geef je een tip ga niet afvallen, alleen als het echt noodzakelijk is. Ik heb zelf een vriendin die zit ook hier op Q. Zij valt nu af ,maar op een slecht manier van zowat niks eten. Sommige dagen in de laatste aantal weekjes zag ik haar soms helemaal niks eten, ze wilde weten hoeveel calorieën een plakje kaas had en ze wou niet eens een klein handje popcorn op eten.
    Dus die tip geef ik je mee ,want je moet het nooit doen never.


    Shoganai i ne~

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ja, ik begrijp dat je hem leuk vind, maar wat ik dus niet begrijp is waarom je, op het moment dat je erachter komt dat ie eigenlijk een klootzak is die je gebruikt om makkelijk antwoorden te krijgen enzo, dat je op dat moment zegt dat je hem leuk vind. dat snap ik gewoon niet D: Ieder moment daarvoor wist je nog niet hoe die was, dus dan had ik het wel gesnapt 'hmm


    Ik heb echt geen idee, ik weet het, ik ben dom geweest. Ik heb ook echt geen idee waarom ik hem ooit leuk heb gevonden. Iedereen lacht me nu uit, ook hij. Klote. Waarom heb ik dit ooit gedaan..


    She knew the rules so she knew how to break them.

    KangDaesung schreef:
    Zo ver ik lees heb je moeite met het feit dat je denkt dat je zwaarder ben ,maar vergeet niet dat je omgeving het misschien zegt niet betekend dat het waar is. Ik heb even naar jou leeftijd gekeken en dat is inderdaad de leeftijd waarop je jezelf niet mooi vind ,maar ook de leeftijd waarbij mensen al bucking kinderachtige retards gaan gedragen. Over een paar jaar komen de vrouwelijke vormen dus je heupen worden breder ,maar je taille word dunner. Meid je zit net aan het begin van de pubertijd alles kan nog veranderen. Trek je niks aan van die kinderen die wat zeggen en wees blij met wie je bent. Ik zelf ben ook slecht in sport ,maar ben ik dik nope ik zit zelfs als 1 van de meeste tijd achter de pc :Y). Dus meid laat je niet zitten door die kinderen. Niet iedereen is perfect en hun zijn het zeer goede voorbeeld.
    Maar ik geef je een tip ga niet afvallen, alleen als het echt noodzakelijk is. Ik heb zelf een vriendin die zit ook hier op Q. Zij valt nu af ,maar op een slecht manier van zowat niks eten. Sommige dagen in de laatste aantal weekjes zag ik haar soms helemaal niks eten, ze wilde weten hoeveel calorieën een plakje kaas had en ze wou niet eens een klein handje popcorn op eten.
    Dus die tip geef ik je mee ,want je moet het nooit doen never.


    Dankjewel, echt. <3


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Hou van jezelf zoals je bent, en dat is moeilijk als de pest. Dat weet ik zelf maar al te goed. En een jongen die zo asshole-erig is verdient je niet.

    Wow, this one is complicated. Dus je bent verliefd op iemand die jou pest? Ik heb dat ook meegemaakt en meid, geloof me, zo iemand is het niet waard. You deserve so much better! Verder wens ik je ongelooflijk veel sterkte met alles en je moet niet aan jezelf gaan twijfelen!


    26 - 02 - '16

    Als ik dit zo hoor, is hij volgens mij niet echt een aardig persoon en is hij je niet waard.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    omg. ik zou hem keihard in zijn gezicht slaan.

    Ik weet hoe het voelt als iedereen 'dikzak' je na roept. Zelf ben ik ook te dik en ik doe al heel me leven er alles aan om dun te worden. Maar mensen snappen nu eenmaal niet dat het zo moeilijk is. Ik word ook vaak 'dikzak' genoemd. Maar altijd nemen mijn vriendinnen het voor me op en zeggen 'ze is niet dik' Laatst ben ik zelfs tegen een groep vriendinnen uitgevallen want ze zaten te zeuren dat ze 'te dik' waren, mean die weten echt niet hoe het is. Maar oke, ik dwaal af. Ik wil alleen zeggen, vergeet die gast. Hij is het niet waard. Je verdient beter <3

    Ook al ben je wat dikker, je zal die jongen vinden. Drie jaar terug, toen ik echt super dik was, is er een jongen verliefd op me geweest. (: Dus never lose hope hunny. You'll find that special guy. Maar serieus. VERGEET DEZE GOZER. ~mijn mening.


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Jíj wilt het goedmaken? Je hebt helemaal niets goed te maken. Het was niet heel erg handig om hem juist op dat moment te vertellen dat je hem leuk vond, maar ook dat is niet iets waar jij je voor zou moeten verontschuldigen. De schuldige hier is die jongen, en ik hoop dat dat jou duidelijk is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Da's dan kut voor je.

    Het zuigt, been there. Was een van de domste dingen die ik heb gedaan :') want hierdoor werd ik dus nogmeer gepest... *zucht* maar ik begrijp dat je op zo'n moment dit gewoon als je enige optie kunt beschouwen. Mijn geluk was dat ik zo 'slim' was, dat ik mocht opstromen en in een super leuke klas kwam. Hij pest je hunny, dus gewoon vergeten. Het klinkt misschien hard: maar als hij je leuk zou vinden had hij dit niet gedaan, dan had hij je persoonlijk benaderd en je niet voor schut gezet bij je hele klas met alle gevolgen van dien. Vergeten dus ^^


    Life is hard, just break it with your head <3