• Hiya!
    Ik heb wat onuitgewerkte ideetjes waarvoor ik interesse wilde pijlen voor ik er een uitwerk.

    1: Een RPG in de DC Comics stad Gotham. Over het leven van de helden en schurken in de stad ofwel over het leven van de schurken en het ontplooien van nieuwe schurken in Arkham.

    2: Een RPG over een club van Drag Queens en/of een plek/huis voor hen om te wonen als ze niet meer thuis kunnen wonen. Over hun leven daar etc.

    3: Een RPG in de wereld van Shadowhunters. Misschien het leven in een institute en shadow world buiten de USA.

    4: Een standaard High School rpg, misschien met wat invloeden van glee/gossip girl/oid om het wat spannender te maken. Een boarding school kan het makkelijker maken om door te spelen buiten schooltijden en minder snel orpgs te gaan spelen, maar dit hoeft niet perse.

    5: Een RPG over een halfway house voor jongeren die uit huis zijn getrapt door hun familie omdat ze anders zijn dan dat er van hun werd verwacht, zeker met de blik op geaardheid en genderidentiteit. Licht geïnspireerd door de serie Pose.

    Wat spreekt jullie het meest aan?

    11.8% (2 stemmen)
     
    Gotham/Arkham

    5.9% (1 stem)
     
    Drag Queens

    23.5% (4 stemmen)
     
    Shadowhunters

    29.4% (5 stemmen)
     
    High School/Boarding School

    29.4% (5 stemmen)
     
    Halfway House


    Bowties were never Cooler

    2 & 5 vind ik heel interessant en voor 4 ben ik ook altijd te vinden ^^ Ik heb nu voor 5 gestemd


    El Diablo.

    Vijf klinkt wel heel interessant (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik begin woensdagavond aan een nieuw rollentopic voor de winnaar van de pol. Misschien komt later er ook een voor een van de andere ideetjes, afhankelijk van de interesse


    Bowties were never Cooler

    Erg leuke ideetjes! :3 ik heb voor namelijk interesse in 5, 2 en 3! Heb wel voor 5 gestemd c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    1 / 4 / 5. Ik heb niet gestemd, want kan niet kiezen. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb 4 gestemd, maar 5 lijkt me ook erg leuk!

    3, 4 en 5 lijken mij erg leuk!


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Ik zal morgen een topic maken voor het halfway house idee. Als die van start is en er nog animo is, kan ik altijd nog een high school rpg starten als jullie willen


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik zal morgen een topic maken voor het halfway house idee. Als die van start is en er nog animo is, kan ik altijd nog een high school rpg starten als jullie willen

    I want to joinn maar dikke kans dat ik er dan overheen kijk want dit weekend ben ik druk

    Ik zal sowieso hier een link posten


    Bowties were never Cooler

    Het rollentopic voor idee 5


    Bowties were never Cooler

    Ik heb ook de Shadowhunters RPG geopend voor wie nog interesse heeft


    Bowties were never Cooler