• Suggestie 1
    Het toevoegen van foto's/video's in blogs.
    Ik dacht dat deze er al door was gekomen, maar blijkbaar niet. Het valt me op dat je nog steeds geen foto's/video's kan plaatsen in blogs. Ik vind dit echt noodzakelijk, want blogs gaan vaak gepaard met foto's/video's.

    Suggestie 2
    Het overzetten van verhalen naar de co-auteur.
    Ik heb dit al eens voorgesteld en eigenlijk vind ik het best een goede suggestie, dus haal ik hem nog eens boven. Het zou echt handig zijn als je je story kan overzetten naar het account van je co-auteur, want nu staat er zo'n story te schimmelen op iemand account waar ik aan verder wil schrijven en de persoon in kwestie hem van haar account wil.

    Suggestie 3
    Paspoort bij vrienden.
    De is niet zo heel belangrijk, maar eveneens wel handig. Ik merk dat er een speciaal kadertje omhoog komt met extra info bij leden online en bij de crew. Dit is niet zo bij je vrienden en ergens leek het me handig om daar ook die pop-up te hebben, want zo weet je meteen wie wie is als er nieuwe usernames tussen je vrienden staan.

    Suggestie 4
    Het uitlijnen en centreren bij stories.
    Ik blijf het echt vervelend vind dat dat uitlijnen en dat centreren in de stories het niet goed doen. Heel je lay-out wordt er door verneukt en alles staat zo piepklein, misschien kan die wat aangepast worden. Op je profiel staat het daarentegen wel mooi, dus het moet zeker geen veralgemening worden.

    Suggestie 5
    Het indelen van je pb berichten in mapjes.
    Op sommige momenten moet ik redelijk wat pb's versturen en krijg ik er ook veel terug. Denk maar aan pb ivm wedstrijden. Dan staat dat over mijn hele inbox verspreidt en niet iedereen schrijft een titel bij zijn pb bericht en soms doe ik er dan heel lang over om die berichten terug te vinden. Zou het niet handig zijn als je in je inbox ook mapjes kan maken en je berichten daar naar kan verplaatsen zoals bij gmail. Zo kan je sneller dingen terug vinden en is je inbox niet zo'n chaos.

    Suggestie 6 (van Beansprout)
    De volgorde van je quizvragen aanpassen.
    Dit is namelijk nog niet mogelijk en wanneer je er nog ergens een quizvraag wilt tussen plaatsen moet je helemaal opnieuw beginnen of je vragen individueel beginnen aanpassen.

    Suggestie 7 (van Beansprout)
    Het aanpassen van labels.
    Bij quizzen kan je namelijk wel je mappen beheren. Je kan de naam veranderen en ze verwijderen, maar bij de stories kan je ze enkel aanmaken en er verder niks mee doen. Het zou handig zijn als je deze ook zou kunnen beheren.

    Suggestie 8
    Status van de story ook op je profiel.
    Op je profiel kan je zien hoeveel woorden en hoofdstukken je story heeft en ook wanneer hij het laatst is geüpdatet. Zou het niet handig zijn dat je daar ook de status van je story ziet staan? Zo weet je op voorhand al of hij lopend, gepauzeerd of afgelopen is en hoef je het niet meer in je titel te zetten. Ik weet dat je er natuurlijk ook gewoon op kan klikken, maar toch, ik vind het geen slechte suggestie. Het is nu niet de belangrijkste suggestie die er is, maar ik vind het wel handig.

    Suggestie 9
    Read more knop
    Lang geleden heb ik dit eens voorgesteld en ik blijf het eigenlijk nog steeds een goede suggestie. De read more knop zou dan een deel van je topic post verbergen als je dan op "read more" klikt klapt die tekst open. Dit is in mijn ogen heel handig voor lange posten zoals bij wedstrijden. Dan kan je bijvoorbeeld de opdrachten 'Read more'-en zodat je post niet oneindig lang wordt. Het is ook handig voor in topic met lange lijsten.

    Suggestie 10
    Lijst voor waarschuwingen + bans
    Door dat ene topic over die ban van Ellen, leek het me (en vele anderen) interessant om een lijst op te stellen waar je allemaal voor een ban krijg en een waarschuwing. Zo weten de users sneller wat ze niet en wel mogen en hoe ze een ban dus kunnen vermijden, want de huisregels zijn daar niet zo uitgebreid over. Natuurlijk worden daar uitzonderingen op gemaakt en dat kan je daar evengoed bijzetten. Ook lijk het me interessant om meteen een pb-bericht te sturen met de reden van ban (desnoods een mail naar het mailadres). Zo weten de users meteen wat ze verkeerd hebben gedaan, komen er geen 100 klaagtopics en lopen ze geen weken chagrijnig rond.

    Suggestie 11 (van LacunaCoil)
    Meldknop bij stories.
    Het zou handig zijn als er ook een meldknop komt bij stories. Zo kunnen we veel gemakkelijker plagiaat en verboden plaatsjes melden.

    Ik had er nog, maar ik kan er nu niet opkomen. Foei van mij.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:10 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Er zullen vast nog dingen bijkomen, want er waren nog suggesties die ik had, waar ik even niet op kan komen. Opeens komt dat dan eens terug in mijn geheugen.
    Ah als het voor jou niet hoeft, zet ik het er niet op. De vorige keer vroeg iemand het me namelijk en het had gekund dat jij het ook graag wou.


    Haha jah zeker, de lijst zal vast nog wel langer worden idd.
    Nah ik weet niet. Je kunt het er bij op zetten idd, hoewel ik het wel begrijp als ie niet wordt doorgevoerd nu je hebt gezegt waarom t mss niet zou gebeuren. =P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wou binnekort miss al een map-pb topic aanmaken :) ik vind dat echt een goed idee


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    Ik wou binnekort miss al een map-pb topic aanmaken :) ik vind dat echt een goed idee
    Ja, ik vind dat echt vervelend dat ik soms dingen niet terug vind tussen mijn pb's. En dan kan je nog de zoekfunctie gebruiken maar als er geen titel is, lukt dat ook niet zo heel goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja, ik vind dat echt vervelend dat ik soms dingen niet terug vind tussen mijn pb's. En dan kan je nog de zoekfunctie gebruiken maar als er geen titel is, lukt dat ook niet zo heel goed.


    Ja, dat heb ik zelf bijv. bij een RPG, waar ik wel belangrijke berichtjes van krijg.

    De rest van de ideeën vond ik trouwens ook goed!


    Tijd voor koffie.

    Meldknop voor bij een story -/Quizzen-. Ik heb dat vorig jaar al eens voorgesteld , omdat iemand plagiaat had gepleegd. Daar werd helaas niet veel mee gedaan D:. Het lijkt me handig als je een meldknop heb net zoals bij Topic's.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Meldknop voor bij een story -/Quizzen-. Ik heb dat vorig jaar al eens voorgesteld , omdat iemand plagiaat had gepleegd. Daar werd helaas niet veel mee gedaan D:. Het lijkt me handig als je een meldknop heb net zoals bij Topic's.
    JA dat had ik ook al eens voorgesteld voor bij de stories, want ik meld vaak plaatjes en dan moet ik daar iedere keer een mod voor pb'en. Ik zal deze erbij zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Suggestie negen vind ik eigenlijk gewoon heel onhandig, maar voor de rest mee eens ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Quiescent schreef:
    Ik ben voor alles c:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.