• Heeft iemand tips voor liefdes verdriet, ik ben net gedumpt, en zit hier énorm mee.. Hulp graag? ;P

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:02 ]


    -

    Aw, wat erg.. Sterkte ermee
    Chocolade eten en zielige films kijken?
    Nee, zoek lekker je vriendinnen op.
    Bij hun kan je lekker uithuilen en zij kunnen je afleiden
    Beetje afleiding kan je wel gebruiken denk ik:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Chocolade/ijs en dan een leuke film kijken :Y)


    Shoganai i ne~

    je mag je best een dagje rot voelen.
    daarna lol hebben en je merk dat je het langzamerhand wel een beetje vergeet.


    -

    KangDaesung schreef:
    Chocolade/ijs en dan een leuke film kijken :Y)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Oe, dat ken ik maar al te goed, leuke films kijken, op stap gaan met een groepje vrienden, Chocolade, heel veel chocolade, maar dan ook niet teveel..(bloos) In chocolade zit een soort stof, of ja hoe moet ik het noemen, ingrediënt wat blije gevoelens opwekt c: En zeker heel veel dingen doen met je bff, make-over, slaapfeestje, shoppen, gewoon gek doen of eens heel goed praten!
    Veel sterkte! <3


    The artist is the kid that survived.

    Zeker niet alleen blijven, ga ergens heen zodat je je gedachten kan verzetten.

    Chocolade is trouwens ook een optie (;
    veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat is erg klote voor je :(

    Zoek vooral veel afleiding. Ga lekker met je moeder of je beste vriendin een filmpje kijken of winkelen. Je kunt het ook van je afschrijven in een gedicht of verhaal. Je kan ook zielige muziek gaan luisteren, of juist vrolijke muziek. Maar vooral, krop het niet op. Huil als je moet huilen en verberg het niet. Daar wordt je alleen maar depressief van. Sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat ontzettend vervelend voor je!
    Ik weet hoe het voelt meid, het beste is om even een momentje flink te huilen en vervolgens een leuke film te kijken en wat ijs te eten. Zoek afleiding. Spreek af met vrienden en zorg dat je hoe dan ook lol maakt en die persoon even vergeet. Ik wens je ontzettend veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop komt!


    26 - 02 - '16

    1. Put some music on.
    2. DANCEEEE


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Thanks, peepz! Mijn vriendinnen kwamen vandmiddag ook met een grote reep milka aanzetten en die hebben we al op. n_n
    Chocola werkt inderdaad, haha.


    -

    keihard huilen. :Y) serieus. gooi het eruit, verlos je van de pijn. hielp bij mij (;


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Roep een stel vriendinnen bij elkaar! Hou een film avond en huil uit! Vraagt je ouders/broer(tje)/zus(je) extra lief voor je te zijn! EN.. Haal veel hugs XD

    VEEL STERKTE!


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust