• Facebook heeft een nieuwe optie toegevoegd voor de getrouwde homostellen. Als je als homokoppel je status veranders naar "getrouwd", verschijnen er twee mannetjes op je profiel in plaats van een mannetje en een vrouwtje.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Vinden jullie dit overdreven? Of juist een hele evolutie van Facebook?


    Klik hier om het artikel te lezen


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    DoctorReid schreef:
    Ik vind het goed. Homo's hoeven zich niet te verstoppen; waarom zouden ze? Dus ik vind het goed. Nu nog voor de lesbis! Vrouwtje en vrouwtje :3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik vind het wel goed
    Homo's zijn niet anders dan andere mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sefie schreef:
    Nee, ik vind het onzin. Waarom zou je open en blij aan iedereen moeten laten zien dat je een koppel bent? Ik heb dan noujuist het gevoel dat ze meer mensen daarop kunnen beoordelen. Vaak word je, als je solliciteert, ook 'eventjes gegoogled. En dan vinden ze vast en zeker je FBpagina. Ik zeg niet dat alle mensen zo triest zijn, maar ik zie een aantal werkgevers er wel voor aan om je af te wijzen, omdat je dan homo/lesbienne bent. Hoe onzinnig het ook mag zijn.
    En je krijgt ook weer meteen zo'n stempel op je hoofd: Je bent anders.
    Nee, dankje. Voor mij hoeft dit niet.


    Uhm... Zou je echt voor iemand willen werken die je niet aan had genomen als ie wist met wie je getrouwd was? Daar komt ie toch uiteindelijk vanzelf achter, tenzij je het echt bewust geheim gaat houden. En waarom moet iemand geheim houden met wie hij of zij getrouwd is?

    En die stempel: Dat is wat mensen er voorlopig op plakken. Door dit soort dingen, door te laten zien dat homosexualiteit eigenlijk hartstikke normaal is, gaat die stempel uiteindelijk ooit misschien weg. Daarom vind ik dit noch geweldig noch vervelend: Ik vind dit een hartstikke normaal iets en als ik er al iets van vind is het lichte verbazing dat het er niet eerder was.


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    Edit:

    Also:



    And here I was thinking you'd never ask! But I'm happy to oblige (cat)

    I love creeping.

    you get a cookie if you recognize the dude laughing!


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat een onzin --'' Alsof zij extra bijzonder zijn ofzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    God loves everyone.


    God loves everyone, except gays and anyone who believes in anything else


    /Ja, ik houd van dit plaatje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Endure schreef:
    Wat een onzin --'' Alsof zij extra bijzonder zijn ofzo.


    No, but we do deserve to be treated normally. And since that still seems to be impossible in most places; this is a good, NORMAL step.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    And here I was thinking you'd never ask! But I'm happy to oblige (cat)

    I love creeping.

    you get a cookie if you recognize the dude laughing!


    Amy will, not be amused, it's kind of her territory.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Amy will, not be amused, it's kind of her territory.


    ... her territory?

    I hope she does not mark it by peeing on it (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    No, but we do deserve to be treated normally. And since that still seems to be impossible in most places; this is a good, NORMAL step.


    Waarom praat je Engels, het heet toch echt quizlet.nl ;S
    En hoezo, nu worden die mensen juist speciaal behandelt, altijd al geweest. Stomme gayparades en op die camping laatst, wat een onzin zeg! Alsof het zo bijzonder is, ze worden niet normaal behandelt, maar juist alsof ze zo bijzonder zijn en zo voelen ze zich ook: Kijk mij, ik ben homo/lesbisch, nu ben ik heel bijzonder. Laat ik meedoen aan de gayparade, kan iedereen het zien hoe trots ik er op ben.

    Ik bedoel, wtf, doe maar normaal hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb niet echt zo iets van, 'Wauw! Wat bijzonder.' Nee, het is volkomen normaal dat er zoiets komt. Dat het er inderdaad nog niet eerder was.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Endure schreef:
    (...)

    Waarom praat je Engels, het heet toch echt quizlet.nl ;S
    En hoezo, nu worden die mensen juist speciaal behandelt, altijd al geweest. Stomme gayparades en op die camping laatst, wat een onzin zeg! Alsof het zo bijzonder is, ze worden niet normaal behandelt, maar juist alsof ze zo bijzonder zijn en zo voelen ze zich ook: Kijk mij, ik ben homo/lesbisch, nu ben ik heel bijzonder. Laat ik meedoen aan de gayparade, kan iedereen het zien hoe trots ik er op ben.

    Ik bedoel, wtf, doe maar normaal hoor.


    First of all: Huisregels:
    Taalgebruik
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.


    So I can speak English as much as I bloody want to.

    And waarom zouden we er niet trots op mogen zijn? de helft van de bevolking behandeld ons toch al niet normaal, so we stopped giving a shit. :W I'd rather be weird and proud of who I am, insteadof hiding in the closet.

    Maar goed, jouw mening. ^^ It ain't going to change shit anyway.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bookmark schreef:
    (...)

    Ik vind homostellen niet kloppen én nu ben ik echt niet haatdragend tegenover homo's, maar het hoort gewoon niet naar mijn mening. Ik ben ook gelovig dus vandaar. Dus ben ik ook niet voor dat icoontje ;)


    Oh, kom op zeg: 'het klopt niet'? (cat) Serieus, ik vind dat toch zo'n grote onzin, zelfs al staat dat in de Bijbel. Het gaat er niet om of iets zou kloppen of niet, het gaat om het geluk van mensen, en in mijn ogen zou je daar als christen en als God zelf meer waarde aan moeten hechten dan aan een 'traditie', om het maar zo te noemen. Daarnaast, die Bijbel is geschreven door allerlei verschillende personen en die kunnen ook net zo goed maar dingen opgeschreven hebben + het is al zo lang geleden geschreven, wie heeft gezegd dat God niet met zijn tijd meegaat? (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Escritura schreef:
    (...)

    So I can speak English as much as I bloody want to.

    And waarom zouden we er niet trots op mogen zijn? de helft van de bevolking behandeld ons toch al niet normaal, so we stopped giving a shit. :W I'd rather be weird and proud of who I am, insteadof hiding in the closet.

    Maar goed, jouw mening. ^^ It ain't going to change shit anyway.


    Ik zeg toch ook niet dat het tegen de regels is? Alleen dat het dom is.

    Hoe dan ook, hoezo is het iets om trots op te zijn? Ik ben er toch ook niet trots op dat ik op jongens val, wauw. Het is echt niet bijzonder ofzo hoor --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.