• Oké, ik zat dus al helemaal in spanning voor die Justin Bieber tickets van morgen, kom ik er vandaag achter dat aardig wat beliebers al tickets hebben omdat ze een BieberFever account hebben. Hoe oneerlijk is dat? Sorry hoor, maar sommige andere mensen verdienen die tickets even erg als zij, en diegene krijgen nu misschien geen tickets. Plus, ik ga dood om tickets te krijgen en mijn kansen zijn dus nu verlaagd. Srsly die mensen hebben gewoon rij 3/10 enzo I'm so jealous

    Edit: Nu gaan meisjes op Twitter ook nog proberen met andersmans BieberFever accounts kaartjes te krijgen. Stfu, hoe laag ben je dan. Sorry.

    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 11:57 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Eyes schreef:
    (...)

    Er zijn toch ook jongens die fan zijn van JB?:|


    Zucht, bewijze van spreken dan. Maar bij het vorige JB concert waren er maar vijf.


    To infinity and beyond •

    Bij het concert kon je minimaal 6 kaarten bestellen dus hier kan het waarschijnlijk ook. Ik weet het niet zeker

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Zucht, bewijze van spreken dan. Maar bij het vorige JB concert waren er maar vijf.


    Misschien durven ze niet of kunnen ze net zoals veel meiden geen kaartje bemachtigen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien durven ze niet of kunnen ze net zoals veel meiden geen kaartje bemachtigen.


    Je doet net alsof er zoveel jongens fan zijn van Bieber. :') In Nederland is dit nou niet bepaald het geval. En als het zo is willen ze vaak niet naar een concert. Je bent niet verplicht om als 'fan' zijnde naar een concert te gaan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 12:24 ]


    To infinity and beyond •

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien durven ze niet of kunnen ze net zoals veel meiden geen kaartje bemachtigen.
    Mijn begeleider was een 22e jarige vriend van me xD En die vond JB goed xD

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Je doet net alsof er zoveel jongens fan zijn van Bieber. :') In Nederland is dit nou niet bepaald het geval. En als het zo is willen ze vaak niet naar een concert. Je bent niet verplicht om als 'fan' zijnde naar een concert te gaan.


    Nou, op twitter zie ik best vaak jongens die fan zijn van JB vandaar dat ik denk dat er veel jongens fan zijn van JB maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk want dat zijn meestal jongens uit het buitenland.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, op twitter zie ik best vaak jongens die fan zijn van JB vandaar dat ik denk dat er veel jongens fan zijn van JB maar je hebt waarschijnlijk wel gelijk want dat zijn meestal jongens uit het buitenland.


    True, degene die ik hebben zijn of Amerikanen of Britse jongens. Als je namelijk als jongen hier in Nederland fan bent van Bieber, ben je homo. Zo zit dit kut land nou eenmaal in elkaar :')


    To infinity and beyond •

    Dat is wel oneerlijk ja.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bvlgari schreef:
    (...)

    True, degene die ik hebben zijn of Amerikanen of Britse jongens. Als je namelijk als jongen hier in Nederland fan bent van Bieber, ben je homo. Zo zit dit kut land nou eenmaal in elkaar :')


    Dat vind ik dus echt raar alsof je als jongen niet van JB zijn muziek mag houden omdat JB een jongen is. Ik bedoel, ik zou het niet raar vinden als een jongen mij vertelde dat hij fan van JB is, het gaat om de muziek.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 12:31 ]


    Physics is awesome

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Weet je of er een maximaal aantal kaarten besteld mag worden? Dat lijkt me namelijk wel. Maximaal vier of zes of zo.
    Het is allemaal oneerlijk. Ik weet trouwens niet of je bij McFly ook eerder kunt bestellen. Volgens mij niet.


    Maximaal 4 ja.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat vind ik dus echt raar alsof je als jongen niet van JB zijn muziek mag houden omdat JB een jongen is. Ik bedoel, ik zou het niet raar vinden als een jongen mij vertelde dat hij fan van JB is, het gaat om de muziek.


    Like I said; zo is dit kutland nou eenmaal. Als je als meisje fan bent, ben je een of andere freak, die elke avond haar posters onder kwijlt, en gilt om elke scheet of boer die hij laat. En als jongen ben je homo.


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Like I said; zo is dit kutland nou eenmaal. Als je als meisje fan bent, ben je een of andere freak, die elke avond haar posters onder kwijlt, en gilt om elke scheet of boer die hij laat. En als jongen ben je homo.


    Ja, schuif het daar maar op af. Volgens mij is het eerder de schuld van JB en de dingen waar ze zich op richten. Op meisjes, niet op jongens. En dat is een feit. En waarom zou die muziek jongens sowieso aanspreken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, schuif het daar maar op af. Volgens mij is het eerder de schuld van JB en de dingen waar ze zich op richten. Op meisjes, niet op jongens. En dat is een feit. En waarom zou die muziek jongens sowieso aanspreken?


    Dat laatste zou ik me af vragen als een jongen me vertelde dat hij fan is van 1D omdat hun zoals mijn vader het zei van die liefdesliedjes maken. Maar ik denk dat je wel gelijk hebt want meestal word de aandacht vooral gericht op de meisjes/meiden en misschien vrouwen die fan zijn, vooral als de artiest een jongen is maar eigenlijk niet op jongens die fan zijn.


    Physics is awesome

    Parcifal schreef:
    Dat is best wel fucked up, ik zit er natuurlijk niet mee want ik heb niets met Bieber. Maar als ze dat bij een concert zouden doen waar ik wél heen zou willen he.. Het slaat echt nergens op.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Die kaartjes zijn sowieso veels te duur. Ik ga wel proberen kaartjes te krijgen.