• I need your help.

    Nou, vorige jaar (een paar maanden geleden) vroeg een jongen mijn nummer. Laat ik hem Justin noemen. Hij vroeg het wel via zijn vrienden. Maar ik kende hem niet en zei dat ik mijn nummer niet geef aan mensen die ik niet ken. En hij stond verscholen achter zijn vrienden, dus dat is ook al een reden dat ik m'n nummer niet wou geven. 
    Nou, nu ik hem beter heb gezien.. Heb ik een soort crush op hem. Dit is echt heel raar, I know.. Maar ik kan er niets aandoen.
    Een vriendin van me vertelde dat aan 'm. Zo van "zij vindt je een beetje leuk".. En hij stond naast zijn vrienden, dus ik snap dat hij met alleen "oke" reageerde.. 

    Maar nu vraag ik me af... Denk je dat er een kans is dat hij me nog leuk vindt? Ik voel me nu echt een stomme 14 jarige dat verliefd is maar mijn vriendinnen zeggen alleen "je bent veel knapper dan hem" en "je kan echt veel beter krijgen". Maar ik ben de gene die t moet bepalen. En een mening van de Quizletters is beter omdat jullie hem nooit hebben gezien.
    Ik moet er wel bij zeggen dat hij erg verlegen is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou hem eerst beter leren kennen. Een vriendin van mij heeft nu een stalker op die manier vastgkregen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Van je vriendinnen zou ik je in deze situatie niks aantrekken. Maar, je kunt het altijd proberen?


    Food.

    Wat lullig dat je vriendinnen zo reageren :(
    Probeer eens een keertje met hem alleen af te spreken. Zo kun je checken of wat jij voelt echt is, maar ook of hij iets voor jou voelt. Ga er niet meteen vanuit dat hij jou ook leuk vindt, dan kan je alleen maar teleurgesteld worden, als hij je wel leuk vind is het alleen maar geweldig! :)
    Gewoon de gok wagen ;) Succes!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou eerst zelf is naar hem toegaan. Nu is het namelijk allemaal via zijn vrienden en jouw vrienden gegaan, en heb je hem -zover ik lees- niet écht zelf gesproken.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Je moet hem leren kennen. Ga wat leuks doen met al jouw vrienden en zijn vrienden.

    Waarom vraag je zijn nummer niet gewoon ?


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.


    Leer hem beter kennen, wie weet zit er wel geen stalker ofzo achter zijn verlegenheid.
    Stel je voor ...
    Neenee, gewoon praten met hem, spreek af, doe iets leuks, vraag zijn nummer of geef je nummer als hij het nog eens vraagt ;3
    Er zijn veel dingen die onmogelijk zijn, maar dat misschien niet x3

    Klaus schreef:
    Je moet hem leren kennen. Ga wat leuks doen met al jouw vrienden en zijn vrienden.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet wat voor een type die jongen is, maar er zijn genoeg jongens voor wie een nummer vragen no big deal is (ook al moeten zijn vrienden het voor hem doen x]). En ook lang niet alle jongens van die leeftijd (sowieso eigenlijk) blijven even lang iets voor een meisje voelen. Een zomervakantie is lang. Aan de andere kant kan je niet verwachten dat een jongen iets anders dan 'okee' antwoordt wanneer tegen hem gezegd wordt dat het meisje hem een beetje leuk vindt, zoals je zelf al schreef.
    Ik zou er niet al te veel van proberen te verwachten, 't is lastig te zeggen wat hij vindt. Opdringen moet je sowieso niet doen, maar het laten zitten is ook zonde ;].


    i put the fun in funeral

    Thank you all. Ik zal in de gaten houden hoe hij zal reageren als hij me ziet in de gang ofzo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    If you don't go, you never know.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aangezien hij je nummer had gevraagd, is er wel een teken dat hij je ook leuk vindt.. Zoek gewoon contact, en wie weet wordt het wel wat. Zo niet; kan je er nog altijd een vriend aan overhouden.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Scharry schreef:
    Van je vriendinnen zou ik je in deze situatie niks aantrekken. Maar, je kunt het altijd proberen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je vriendinnen kunnen niet bepalen wie voor jou het beste is. En al helemaal niet als ze naar uiterlijk kijken. Als jij hem leuk vind zou ik je kans pakken en uitvinden of hij je nummer nog wil hebben. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Als hij leuk is, pak je kans. Laat je vriendinnen niet bepalen wie jij leuk vind!
    Maar begin rustig en word eerst gewoon vrienden en daarna stapje voor stapje ga je verder (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."