• Oké, ik zat dus al helemaal in spanning voor die Justin Bieber tickets van morgen, kom ik er vandaag achter dat aardig wat beliebers al tickets hebben omdat ze een BieberFever account hebben. Hoe oneerlijk is dat? Sorry hoor, maar sommige andere mensen verdienen die tickets even erg als zij, en diegene krijgen nu misschien geen tickets. Plus, ik ga dood om tickets te krijgen en mijn kansen zijn dus nu verlaagd. Srsly die mensen hebben gewoon rij 3/10 enzo I'm so jealous

    Edit: Nu gaan meisjes op Twitter ook nog proberen met andersmans BieberFever accounts kaartjes te krijgen. Stfu, hoe laag ben je dan. Sorry.

    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 11:57 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Als ze betalen om lid te zijn, dan vind ik dat ze er het recht hebben ze eerder te krijgen/bestellen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach, je moet weten, ze betalen er wel voor om lid te zijn van die groep. Dus ergens is het best wel logisch en zullen ze uiteindelijk toch meer dan jullie betalen. Gewoon vroeg je bed uit morgen en bestellen, dan maar?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ach, je moet weten, ze betalen er wel voor om lid te zijn van die groep. Dus ergens is het best wel logisch en zullen ze uiteindelijk toch meer dan jullie betalen. Gewoon vroeg je bed uit morgen en bestellen, dan maar?


    My friend gaat met 3 laptops zitten om te bestellen, maar wij willen plaatsen van 77 euro, dus tja.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    My friend gaat met 3 laptops zitten om te bestellen, maar wij willen plaatsen van 77 euro, dus tja.


    Het is maar net of je er door komt. Ik zat met drie laptops het vorige concert, en een vriendin van mij met 1. En die had als eerste de kaarten, want die kwam er na 1 minuut al doorheen, terwijl ik nog doodleuk 20 minuten doorging, zonder dat ik het wist dat ze de kaarten al had :')


    To infinity and beyond •